-
7.2.2016 od Zdenekkh
Zdravím, mám dotaz. Mám doma gumu na předek u GS 500 110/80-17 a chtěl bych jí dát místo 110/70-17. A zadek je 130/70-17 podle TP. Na tom předku je rozdíl jen v profilu ze 70 na 80 a mám obavu, aby se motorka nějak špatně nechovala. Jaký na to máte názor? Díky moc za info...
-
8.2.2016 od Tentum
Co Tě vede k takovému laborování? Je to jako když někdo laboruje se šířkou gumy. Vše se nějak odrazí na chování motorky. Tohle je všechno špatně, borci, kteří Tvou motorku navrhli asi ví proč to tak udělali. Vše se vším souvisí, takže zůstaň u toho co píše TP a bude dobře. Takže tak
-
8.2.2016 od jiřikgsr
STK neprojdeš a každá motorka ma všeobecné nastavení na daný typ gumy-rozměru,,nadávají se gumy podle toho jak se zrovna technik daného výrobce vyspí :D Určitě bych neexperimentoval a dal gumy daných předepsaných rozměrů,,,pak už jen záleží na tobě zda směs tvrdou měkou či dvousměsovku,,
a take by měl být stejný daný pár gumy a stáří,pak se zahřívá guma jak má,,
-
8.2.2016 od kubacech
Když pomineme administrativní problémy s STK a podobně, tak ta guma bude mít jinou geometrii. Buď bude větší vnější průměr při zachování profilu, nebo bude mít menší radius. Obě možnosti se projeví menší ochotou zatáčet.
S cenou obutí na GS mi to připadá jako zbytečný pokus. -
10.2.2016 od Milky_
Ahoj.Pokud, ta co tam patří má dobrej vzorek nech jí tam. Jestli jí, tam přece chceš dát,tak jí tam šoupni a vyzkoušej co to udělá. Asi půde hůř klopit.
-
21.2.2016 od Bulit69
Mám tu gumy z GSa co mi zbyli po bouračce mají najeto 2 tisíce, za 500 jsou obě tvoje. Jak už psali jiní, podstatně se změní vlastnosti jízdy a to nejen zatáčení ale hlavně chování při brždění, na zadku by jsi to asi ustál ale s předkem si nehraj, nehledě na to že v případě pojistné události (bouračky) byť né tvojí vinou, jde okamžitě všechna škoda na tvoje triko.
Doplněno:
Ahoj, co je to za značku? bych je vzal. Odkud jsi?
24.2.2016 od Zdenekkh