výkon motoru

  • 0

    12.12.2015 od tomasluko

    Dobrý den,
    můj dotaz by se týkal nepříjemné díry pri zhruba 7-8000 otáčkách, kdy je asi 1-2 vteřinová díra ve výkonu a poté se motor opět chytne a jde až po omezovač. Toto se týká hlavně 5. a 6. kvaltu, 1. až 4. není nic poznat. Toto se děje asi poslední 3000km. Filtr KN - vyčištěn, svíčky nové, chystám se seřídit podtlaky a vyčistit karbece, ale nejsem si jistej zda to pomůže. Byl bych vděčný za další rady.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    14.12.2015 od Prosper

    Tak přesně tohle mi dělá i moje FZS 600. Ztrácení výkonu a cukání. Měl jsem tam otevřené filtry, dak jsem tam origo airbox a nový vzduch filtr, vyměnil svíčky, nechal vyčistit a seřídit karburátory, ale pořád to dělá. ještě budu měnit příruby od vzducháče ke karbecům a po vánocích jde moto přímo do Yamaha servisu, ať si s tím pohrají. Je to hodně nepříjemné, když předjíždíte a naráz je moto bez výkonu.. Když by jste došli na to, čím je to způsobeno dřív jak já, tak mi prosím napište. v opačném případě napíši já vám, když budu vědět

    Doplněno:

    Vyřešeno, vymontovány karburátory, vyčištěny a zpětná montáž. Pravděpodobně přisával falešný vzduch okolo příruby airboxu. Po cukání a díře ani památky a opět jde nádherně za plynem.

    13.2.2016 od tomasluko

    Pozeral si sviečky? Ako vypadajú? Sú vypálené tak ako majú byť, suché, mokré? Mne ked to chcíplo tak hneť som pozrel sviečku a mala svetlo šedú farbu a bola suchá (CBR 125). CBR je jednovalec tam ked nastane tá chyba, dá sa zastaviť a hneď to skontrolovať. U fazera to bude íažšie - štvorválec,
    Predpokladám že to u mňa bude chyba palivového systému, ale nemôžem na to za boha prijsť.

    15.12.2015 od magnos

    Čau, pojedu systém pokus omyl, ale až tak konec února, abych to mohl bez následků projet. Když se zadaří, tak dám určitě info.

    14.12.2015 od tomasluko

    Doplnit odpověď

  • 1

    12.12.2015 od kilix

    tipujem to na chudobnú zmes práve v momente, keď väčšinu roboty na seba začína preberať okruh hlavnej trysky v karbci.
    Skúsil by som dať naspäť pôvodný filter ak to vyčistenie karbcov nepomôže.
    Nezabudni pozrieť aj v akom stave je prívod paliva, či je dostatočný prietok. Ak tam máš filter, pozri ho.

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.12.2015 od tomasluko

    To KN-ko tam bylo od té doby co jsem to koupil, pouze jsem vyčistil a žádná změna, dle mého soudu se to začalo projevovat až po té, co mi to upadlo a přetekl benzín z karbecu, než jsem to zvedl. Dále se to projevuje ucukanou jízdou v ustálené 130, v tahu je to OK.

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.12.2015 od magnos

    To že ti to spadlo si v úvode nepísal.
    Čo sa mohlo stať pri spadnutí motorky? Predpokladám že to cukanie je vynechávanie niektorého valca alebo valcov. Môže to byť viaznutím ( zasekávaním) niektorého plaváka v karbci. Alebo problém s elektrikou - pri páde sa mohlo niečo poškodiť otrasom:? zapalovacia cievka, alebo v koncovkách zapalovacích káblov sú odrušovacie odpory (sú keramické) to je ale málopravdepodobné ale dá sa to lahko zmerať. Aj tak si ale myslím že to elektrikou nebude, ale skorej palivom teda palivovým systémom.
    Takátot sporadická chyba sa ťažko zisťuje. Riešim niečo podobne na honde cbr 125 už vyše pol roka a stále neviem čím to je. Za jazdy nepravidelne dochádza k výpadkom.

    Doplněno:

    Doufám, že to budou jen karburátory a jen nějaká nečistota někde, kde nemá co dělat. Ještě mě napadl snímač polohy klapek zda by na to mohl mýt vliv.

    12.12.2015 od tomasluko

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.

TOPlist