Připojení palivové pumpy "natvrdo"

  • 0

    2.4.2018 od Tomáš929rr

    Ahoj mám takový problém, který trvá už jeden rok. Snažil jsem se přijít na možné řešení, přečetl snad všechny fóra. Snaha byla velká. Bohužel se závada projevuje "jen občas", takže v servisech se obecně k hledání závad neměli.

    Jak se to tedy projevuje?
    Pokud je moto studená v drtivé většině případů ji vždy nastartuji. Jedu se projet, natankuji (nebo jen zastavím) a zapnu klíček a palivová pumpa netočí (vždy prvotní 3 sekundy). Startér normálně funguje, ale nejde tam benzín. Navíc slyším cvakat relé od palivové pumpy. Někdy otočím klíčkem 15x, někdy 5x ,ale vždy odjedu. Dvakrát během roku mi to chcíplo během jízdy. Největší problém je, že potřebuju aby se závada projevila při motorce v garáži.

    Co jsem našel a co jsem se pokoušel opravit?
    1) relé - jedno relátko se mi nezdálo. Vyměnil jsem ho za nové. Zkusil jsem prohodit ostatní s i relátkem od světla. Otestoval jsem je, zda spínají. Všechny se zdají být ok. Navíc při otočení klíčkem slyším cvaknutí.

    2) Zkoušel jsem jinou pumpu, stále stejné. Případně jsem pumpu připojil na 12v a rozběhla se.

    3) Dle manuálu jsem otestoval i senzor naklápění, funguje správně.

    4) Vyměnil jsem baterii

    5) vyloučil spínač na řídítkách (při sepnutí slyším cvakat relé)

    6) HISS kontrolka se chová vždy stejně, ať pumpa funguje nebo nefunguje. Preventivně jsem zkoušel i druhý klíč.

    Dle manuálu tedy zbývá poslední možnost = řídící jednotka. Americká fóra hovoří o přechodových odporech, špatných kontaktech, špatná kabeláž. Obecně je problém najít problém.

    Motorce nevěřím, bojím se ,že v náklonu vypne pumpa. Rád bych pumpu připojil přes relé "napřímo". Najde se nějaká dobrá duše, která by mne dle el. schématu řekla co a kam zapojit? Díky

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 1

    3.4.2018 od DRIVERX_CIPIS

    čau měl jsem stejnou motorku 929rr 2001 občas se mi stávalo že mi třeba na benzince nešlo palivové čerpadlo jakoby z ničeho nic.po zimě a následném prvním pokusu o start do nové sezony palivové čerpadlo už nešlo vůbec! hledal sem všude možně na netu,měnil vše od relé až po napojení čerpadla na přímo,testy pádového senzoru,testy hiss,testy spínací skřínky atd atd. až jsem na USA foru našel jak problém vyřešit! problém je v oranžovém konektoru u kabelového svazku na pravé straně pod nadrží u rámu(takový čtveratý konektor zabalený v izolačce).byla v něm taková koroze! až se z něho sypal bíly prášek!! po zapojení a napájení všech drátků natvrdo čerpadlo jede! a motorka chytla na první pokus a jede jak za mlada! tak hodně zdaru a skvělou sezonu 2018 přeju.

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.4.2018 od Zlesa

    Já mám podobný problém a je to špatný kontakt na pojistkové skříňce. Při natočeným motory když na ní zatlačím tak moto zdechne. Uklepaný kabel - špatný kontakt. Pokud tam kontakt není tak čerpadlo nesepne...

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist