Výplet kol

  • 0

    22.2.2018 od jardad

    Potřebuji dotáhnout výplety kol, ale některe niple nejdou, protáčí se celý drát. Čím prostříknout a jak podržet drát, aby se neprotáčel. Díky za rady.

    Doplněno:

    Díky všem za rady. Motorkář JK poradil pána u Příbrami, tak jsem mu odvezl kola a až na jeden drát, který praskl, všechny povolil a dráty utáhnul a kola vycentroval.

    3.3.2018 od jardad

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    23.2.2018 od Katroš

    Nahřát pane nahřát...

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.2.2018 od lukyno14

    nechápu jak se může protáčet celý drát, to snad ani nelze ne??

    Doplnit odpověď

  • 0

    27.2.2018 od FoolGunner

    Je to sraní - sundat gumu, očistit niple zevnitř, prolít třeba WDčkem, já sebral sprej z práce (rezojed) všechny prostříkej z obou stran, nech to přes noc, ráno to zase stříkni.
    Vezmi svěrák, přitáhni drát (pokud Ti záleží na vzhledu, tak přes papír at si to neodřeš) a klíčem (ne plochý, ale přímo na niple-má 4hrany aby se Ti neokousal) všechny rozhýbat. Pokud se nějaký nepovede je to na zváženou... Ideálně stříhnout a dát nový. Jednotlivě koupit přímo u prodejce (Honda), pokud jich bude třeba víc, tak třeba šroubárna Marek apodobně... V Touratechu mají občas sadu - i s ráfkem... Doporučuji pak všechno pořádně promazat, zevnitř trochu vazelínky a hurá na cesty :)

    Ať to jezdí, čus

    Doplněno:

    presne týmto postupom by to malo ísť, dajú sa tiež chytiť blickami, potrebné je práve to použitie správneho kľúča na niple.
    čo sa týka výpletu pokojne sa dá zakúpiť aj v nejakej mototechne ak budú pasovať motocrossové (tie sú cca 2€/ks + nipel 0,4€) Origo Honda bude asi cenový "nářez"
    Na premazanie závitov z vnútra treba použiť "kupferpaste" medenú pastu - zabráni korózii do budúcna a závit nestratí samosvornosť (dobrá rada - na skrutky hliník/oceľ použiť vždy + vždy tam kde pôsobá vlhkosť resp. spodné časti motorky)

    27.2.2018 od Destroyer

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.3.2018 od technick

    Jak ho podržet ? Zout pneu a pod ochranou duše je na niplech většinou zářez na plochý šroubovák.
    Dráty by ale rozhodně neměly být dorvané a pokud jich máš povoleno hodně, pozor na rozcentrování kola.
    WD-40 nastříkané z obou stran by určitě mělo zabrat.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist