Seřízení

  • 0

    31.1.2018 od jikiclio

    Zdravím.
    Vloni se mi stávalo při studeném startu, že to střílelo do karbecu jak cip.
    Přes zimu sem dal svíčky, karbec do ultrazvuku nové těsnění,ventily sitiče. Směs nastavená na 2 otáčky podle návodu.
    Teď studený zase střílí,zkusil sem seřídit karbce a zvláštní je že, při seřizování jsou hladiny ok a mezi 2-3tis otáček občas střelí a je to zase rozhašený.
    Napadla mně ještě indučka nebo cdi-čko ale nějak nevím naco se zaměřit.
    Dík za každou odpověď nebo tip.

    Doplněno:

    PS.studený kalamita, teplý to celkem je kromě 2-3 tis otáček

    31.1.2018 od jikiclio

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    31.1.2018 od Slávek-TDM

    Tak se podivej, jestli mas spravne nastaveny rozvody. Nevytahoval jsi nahodou napinak? TPS senzor (pokud mas 4TX) mas v poradku?

    Doplněno:

    Tak jehli vypadali že jsou ok. Žádné rýhy a pod.byli nastavený úplně dole. Nastavil sem je na prostřední drážku a je to znatelně lepší.
    Vloni sem jezdil do 6l ale je fakt že jezdím spíš na pohodu.
    Jehli sytiče mám nový.
    Ale zkusím ještě pořádně omrknout ty gumový příruby.

    2.2.2018 od jikiclio

    Mám Yamahu 3VD už skoro 10 let. Najel jsem s ní cca 45 tisíc km. Nikdy mě nikde nenechala, vždycky mě dovezla domů.
    Kdysi moje 3VD blbla podobně, nechtělo se jí z malých otáček, občas střelila, při jízdě v koloně - malá rychlost a nízké otáčky se jí moc nechtělo, dusila se a někdy smrděl i benzín. Vždycky jezdila, nikdy nezastavila, ale nelíbil se mi chod motoru. Řešil jsem rozvody, ventily, svíčky, vyplachoval karburátory. Vždycky se to na chvilku zlepšilo, ale postupně se to vrátilo do nechtěného stavu. Nakonec jsem to dal známému opraváři, ten rozebral karburátory a měl jsem přidřenou jehlu u sytiče, taky mi tenkrát víc žrala - skoro 10 litrů. Vyměnil jsem jehly, sytiče, těsnění i gumové příruby ( tam nebylo nic vidět, ale při rozebrání jsme zjistili, že tudy přisává vzduch ), vlastně jsem nechal jenom totálně vyčistit, přetěsnit a seštelovat oba karburátory. Stálo to sice nějakou korunu, ale byl to totální úspěch. mašina chytá na ťuk, jede jako raketa a spotřeba je na dálkách ( s plným nákladem ) okolo 5,5 litrů, při sportovní jízdě - i na okruhu - jsem se nedostal přes 7,5 litru. V loni jsem plně naloženej ujel v italských Alpách přes 300 km ( dotankoval jsem necelých 17 litrů ) a nedošel mi benzín.
    Nevyrovnaný chod pod 3 tisíce otáček moc neřeš - to nemají 3VD moc rády, to se škube každá - to musíš moc jemně s plynem.

    1.2.2018 od Ležák

    Teoreticky trochu jo, ale jestli jsou kominky ve stavu v jakym jsem je mel ja, presazeni jehel nic nevyresi..

    1.2.2018 od Slávek-TDM

    To sem zrovna slyšet nechtěl.
    Ale že to dělá jen studený a teplý jen mezi 2-3tis.
    Než koupím druhý jehli nebo karbce, kdybych ochudil směs jehlama dolů tak by se to teoreticky mohlo zlepšit ne?

    31.1.2018 od jikiclio

    Tak 3VD TPS senzor nema, takze o starost min. Pokud jsou rozvody v poradku, zbyvaji v postate jen karburatory, zvlast pokud jsou svicky cerny jak bota. Nejcastejsi zavada jsou vychozeny kominky a opotrebeny jehly. Podivej se do myho profilu, tam je u TDMka popsany.

    31.1.2018 od Slávek-TDM

    Na rozvody sem nesahal. Mám 3vd.
    Svíčky černý

    31.1.2018 od jikiclio

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.2.2018 od Beauty

    Ted jsem si tim prosel na jiny motorce a nez to zapomenu, hodim par nametu.
    Strileni je chuda smes - pokud je to smesi. Skoro bych rek, ze jo, protoze kdyz jsi hejbnul s jehlou, zlepsilo se to. Ale 100% jistotu na dalku tezko mit....
    Predne rekni, jestli se to delo vzdycky nebo az od minulyho roku. Jestli od minulyho roku, nekde prisavas falesnej vzduch. Neznam tvoji motorku, ale zkontroloval bych hadicku podtlaku - jestli tam je. Treba na benzinovej kohout nebo na mikuni vakuovou benzinovou pumpu, jestli tam je. Pak priruby. Tady ti nepomuze zadnej silikon, je potreba je peclive prohlidnout. Vyzkousej, jestli se to po zapnuti sytice lepsi nebo horsi. Nebo omez privod vzduchu pres filtr (cast zakryj paskou nebo kusem igelitu).
    Kdyz se budes nekoho ptat, dulezity nejsou otacky, kdy to strili, ale otevreni plynu. Volnobeznej sroubek ti pomuze v podstate jen ve volnobeznejch otackach. Trochu vetsi rozsah ma volnobezna tryska. Tvar a poloha jehly ma vliv na cca 3/4 rozsahu otoceni plynu, mozna vic. Teprv dal ma vliv hlavni tryska. To je hruby zjednoduseni a je dost nepresny. Nicmene, proto ti pomohlo zvednout tu jehlu, ta ma nejvetsi vliv.
    Jestli se to sralo celou dobu, je to na servis. Bud muzes sam travit dny ctenim navodu a knizek a zkousenim, nebo to das udelat.
    Posledni moznost je ta, zes menil filtr nebo "canister", teda lauf. Tam je to jasny. Najednou je to chudy a musis to pretryskovat. Lidi to moc nedelaj, protoze subjektivne to s vetsim rachotem jede "vic". Nicmene, v tomhle pripade, po zapnuti sytice to musi prestat strilet.

    Doplněno:

    Jeste mozna jeden tip. Deje se to kdyz vrknes a zaklapnes heft? Jestli jo, je to smes urcite..
    Vetsinou to znamena malou trysku volnobehu, ale jak jsem psal predtim, skoro tipuju na prisavani falesnyho vzduchu.
    Vlastne ne. Nejdulezitejsi vec, kterou bys mel zacit je to, ze ten karbec prohlidnes, jestli je cistej a je v poradku. Do ty doby nema cenu nic ladit. Teda krome toho falesnyho vzduchu. Snad ti to pomuze.

    6.2.2018 od Beauty

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.2.2018 od TDM851

    Rozvod- seřízení ventilů. Tím bych začal. Netěsnost sání, čističem brzd na volnoběh stříkej ke karbecům, na příruby. Pokud se ti zvednou otáčky, máš to.. Filtr vzduchu? Papír, nebo nějaký sport? V neposlední řadě svíčky. Správná tepelná hodnota, stav, výrobce... Potom bych měřil tlaky ve válcích, karbecami končím..

    Doplněno:

    Tak sem vyměnil znovu svíčky a bylo to o 50%lepsi. Dal sem nový příruby karburátoru a je to pořád stejný. Zvláštní je že někdy lepší někdy horší.
    Potřeboval bych buď někoho kdo by si na to troufl nebo kdo by mi půjčil funkční karburátory na zkoušku.
    Se servisem nemám moc dobrý zkušenosti.

    21.3.2018 od jikiclio

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist