Za tepla neřadí...

  • 1

    25.11.2017 od Jariduri

    Pánové potřebuju poradít, jedná se o GSX-R 600 04/05. Po ujetí 50 km začíná tuhnout řazení až přestane úplně řadit.
    Toto se stane při svižné jízdě. Pokud motorka jede v klidu, tak je ztuhlé řazení, nebo není nic znát. Pokud vypnu motor při závadě, tak řazení funguje na místě bez problému. Pokud opět nastartuju motor, tak po dlouhé době, tam dostanu nějakej kvalt. Po vychladnutí motoru vše opět funguje. Co se týče spojky, zkoušel jsem při závadě u páčky napnout lanko, nemělo to žádný vliv. Když jsem zkusil při závadě řadit bez spojky nahóru, nelze. Hlavně, čeho jsem si všimnul, tak při závadě se nevrací řadička do výhozí polohy. Při vyplém motoru se vrátí bez problému.
    Motor jsem vyndal, rozebral převodovku, kolečka na hřídelích demontoval, mechanismus řazení rozebral, spojku kontroloval. Vše podle dílenský příručky. Vůle jsou v toleranci na vydličkách, spojkové obložení taky. Žádné z koleček se v ruce nezadírá, ani náznak.
    Napadá Vás něco, nebo nesetkal jste se stím někdo u GSX-R? Díky za odpoveď.

    Doplněno:

    Záhada odhalena. Po výměně ložisek kol a vymezovacích podložek se závada znovu opakovala. (Vyhodil jsem 16 000,- kč za díly.) Naštěstí se stala před barákem. Po půl hodině jsem zjistil, že závada se projeví při noze položené na stupačce. Pokud byla stupačka volně, k problému nedocházelo. Stačilo pouze sundat stupaču, vyčistit uložení řadičky ve stupačce, namazat. To vše

    8.4.2018 od Jariduri

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 1

    26.11.2017 od tomrich1

    Někdo se v tom vrtal a dál vymezovací podložku kam neměl.kdyz se motor ohřeje kolečka teplem nabydou,zmizí vůle a neradi.mrkni podle manuálu kde co má být.

    Doplněno:

    Díky za náror, každý se hodí. Každopádně mi to jezdilo šest let bez problému 18 000 km. Každopádně se na to také zaměřím. Díky

    26.11.2017 od Jariduri

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.11.2017 od yozo444

    a aky olej pouzivas?

    Doplněno:

    Určitě bych vyzkoušel plnou syntetiku 10W40, nevím no.. V manuálu jsou psané oba, ale znám i lidi co s tím 10W50 měli horší zkušenosti, zkusil bych 10W40 full syntetic, používám Motul 7100 FS 10W40 a v životě nebyl problém. Ostatní co znám většinou taky lijou motul bud 7100 nebo 300V a bez problému, zkus tam dát řidší, ale tohle bude pravděpodobně něco v motoru no, sám bych si na to asi netroufl.

    28.11.2017 od ranion22

    Používám Castrol Formula Racing 10W50.

    25.11.2017 od Jariduri

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist