Klepání ventilů

  • 0

    30.7.2015 od vatamu

    Zdravím všechny příznivce dvou kol.
    Mám Kawasaki VN 1500 a asi vzhledem k tomu, že se s motocyklem málo jezdí, je zatuhlé hydraulické vymezování ventilové vůle. Dá se s tím něco dělat bez demontáže? Případně, kde by mi to odborně opravili. Předem děkuji za odpovědi.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 1

    3.8.2015 od magnos

    Ako si prišiel na to že sú zatuhlé hydroštely?
    To: Duňák : s tou naftou namiesto oleja - máš to vyskúšané na vlastnej mašine? Do toho by som nešiel.
    Neviem si predstavit ako málo by sa s tým muselo jazdiť aby to zatuhlo.
    Vymenil by som olej aj s filtrom a ak by sa to nesrovnalo, tak to dať odborníkovi.

    Doplnit odpověď

  • 0

    31.7.2015 od Duňák

    Nalej místo oleje naftu, nechej starý filtr a nech to chvíli brblat. Minutku ,dvě, žádné túrování. S přestávkama, 2-3x po sobě. Mohlo by to pomoct.

    Doplněno:

    Vyzkoušel jsem to i na vlastních motorkách i autech.

    4.4.2016 od Duňák

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.8.2015 od vatamu

    Díky za odpovědi. S naftou, nevím. To je dost drastické. Spíše jsem myslel použít nějaký proplachovací olej, nebo něco, co by rozpustilo usazeniny.
    Jezdí se opravdu moc málo. Olej se mění každé dva roky, včetně filtru. Najeto mezi výměnami je tak kolem pěti set km.
    Sehnat odborníka, to je problém. Závěr o zatuhnutí vymezování vůle vyřkli v autorizovaném servisu Kawasaki. Ale chtěl jsem počkat do jara a to zatím servis zrušili. Jiný autorizovaný servis v okolí není.

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.8.2015 od Slávek-TDM

    Nahodou jsem cetl o problemu s klepanim hydraulickych ventilu v aute. O tom ze by mohly zatuhnout jsem teda neslysel, leda by byly obaleny karbonem (pochybuju, v zadnym normalnim a aspon obcas bezicim motoru co jsem videl ho nebylo vevnitr tolik aby to stalo za rec).
    ALE: klepani hydraulicky vymezovanych ventilu muze zpusobovat nizkej tlak oleje - vychozeny cerpadlo nebo unik nekde v motoru. Zajed nekam do servisu, at ti zmereji tlak oleje. Vetsinou na jedny z hlav byva sroubek v olejovym vedeni, kde se da tlak zmerit.

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.10.2015 od Mašer.

    Tohle bych rozhodně nepodceňoval. Už jsem viděl dvě VN 1500 zadřený. Obě měly zalepený mazací kanály čímsi, co připomínalo ztvrdlý hermetik(kdo pamatuje). Zřejmě to bylo způsobeno používáním nevhodného oleje. Zatuhlé hydroštely to nebudou téměř jistě, to si chtěl pouze servis vydělat(a stejně krachnul). Opravdu by to chtělo mazací okruh něčím řádně propláchnout. Čím sám nevím, ale měl by ti poradit nějaký zkušený fachman přes auta. A možná opravdu dojdeš k té naftě. V armádě jsme v ní prali motorové díly běžně a výsledek byl vynikající.

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.10.2015 od -Pitbull-

    Jednak by se olej měl měnit nejpozději každý rok, samozřejmě včetně filtru...a pak, když píšeš, že za dva roky najedeš 500km, nebylo by pro tebe lepší tu motorku prodat a občas si nějakou někde půjčit? Vím, že to nemá s Tvým dotazem nic společného, ale nemusel bys řešit žádné problémy a to, co za VéeNko dostaneš při prodeji, pustíš do půjčovného asi za 30 let... promiň, ale musel jsem reagovat.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist