-
30.7.2015 od vatamu
Zdravím všechny příznivce dvou kol.
Mám Kawasaki VN 1500 a asi vzhledem k tomu, že se s motocyklem málo jezdí, je zatuhlé hydraulické vymezování ventilové vůle. Dá se s tím něco dělat bez demontáže? Případně, kde by mi to odborně opravili. Předem děkuji za odpovědi.
-
3.8.2015 od magnos
Ako si prišiel na to že sú zatuhlé hydroštely?
To: Duňák : s tou naftou namiesto oleja - máš to vyskúšané na vlastnej mašine? Do toho by som nešiel.
Neviem si predstavit ako málo by sa s tým muselo jazdiť aby to zatuhlo.
Vymenil by som olej aj s filtrom a ak by sa to nesrovnalo, tak to dať odborníkovi. -
3.8.2015 od vatamu
Díky za odpovědi. S naftou, nevím. To je dost drastické. Spíše jsem myslel použít nějaký proplachovací olej, nebo něco, co by rozpustilo usazeniny.
Jezdí se opravdu moc málo. Olej se mění každé dva roky, včetně filtru. Najeto mezi výměnami je tak kolem pěti set km.
Sehnat odborníka, to je problém. Závěr o zatuhnutí vymezování vůle vyřkli v autorizovaném servisu Kawasaki. Ale chtěl jsem počkat do jara a to zatím servis zrušili. Jiný autorizovaný servis v okolí není. -
6.8.2015 od Slávek-TDM
Nahodou jsem cetl o problemu s klepanim hydraulickych ventilu v aute. O tom ze by mohly zatuhnout jsem teda neslysel, leda by byly obaleny karbonem (pochybuju, v zadnym normalnim a aspon obcas bezicim motoru co jsem videl ho nebylo vevnitr tolik aby to stalo za rec).
ALE: klepani hydraulicky vymezovanych ventilu muze zpusobovat nizkej tlak oleje - vychozeny cerpadlo nebo unik nekde v motoru. Zajed nekam do servisu, at ti zmereji tlak oleje. Vetsinou na jedny z hlav byva sroubek v olejovym vedeni, kde se da tlak zmerit. -
20.10.2015 od Mašer.
Tohle bych rozhodně nepodceňoval. Už jsem viděl dvě VN 1500 zadřený. Obě měly zalepený mazací kanály čímsi, co připomínalo ztvrdlý hermetik(kdo pamatuje). Zřejmě to bylo způsobeno používáním nevhodného oleje. Zatuhlé hydroštely to nebudou téměř jistě, to si chtěl pouze servis vydělat(a stejně krachnul). Opravdu by to chtělo mazací okruh něčím řádně propláchnout. Čím sám nevím, ale měl by ti poradit nějaký zkušený fachman přes auta. A možná opravdu dojdeš k té naftě. V armádě jsme v ní prali motorové díly běžně a výsledek byl vynikající.
-
20.10.2015 od -Pitbull-
Jednak by se olej měl měnit nejpozději každý rok, samozřejmě včetně filtru...a pak, když píšeš, že za dva roky najedeš 500km, nebylo by pro tebe lepší tu motorku prodat a občas si nějakou někde půjčit? Vím, že to nemá s Tvým dotazem nic společného, ale nemusel bys řešit žádné problémy a to, co za VéeNko dostaneš při prodeji, pustíš do půjčovného asi za 30 let... promiň, ale musel jsem reagovat.