Karburátor

Odpovědí (5)
  • 0

    29.7.2015 od ja1

    já bych si ho tedy vzal ..zatím mi ho střádej do kanystru .....od kud tam jde?? od sání karbců nebo nějakou hadicí v boxu..

    Doplněno:

    spíš si myslím že je tam veden oddech z podtlaků a že ti propouští membrána možná z kohoutku

    29.7.2015 od ja1

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.7.2015 od jardin

    Čau ,přidal bych fotku ale neumím jí vložit. Ten box je přichycený dvěma gumovýma hadicema který vedou z karburátoru no právě v jedné té hadici ve pořád benzín a proto to asi blbě jede i chytá.Kdyby jsi mi poslal mejlovku tak ti fotku pošlu.

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.7.2015 od Slávek-TDM

    Tady mas obrazek z partsdepot:

    Premejslim, jak by se do airboxu dostaval benzin - jedine zpetnyma razama z karburatoru. Ale aby ho tam bylo tolik, ze kondenzuje a usazuje se, to neni snad ani mozny. Navic by se pri jizde v tom horku co jde od motoru odparil a motorka by pekne smrdela po benzinu. Neni to spis kondenzovana nebo nasata voda?

    Doplněno:

    Tak to ti netesni jehlovy ventily plovaku. Pri zhasnutym motoru nemuze benzin tryskou stoupat do sani, protoze ho nic nenasava a plovaky s jehlou zavrou jeho privod, kterej vede z nadrze do karbcu. Jedina vyjimka je u karburatoru s akceleracni pumpickou, tam je membrane (nebo jinej mechanismus), kterej pri prudkym pridani plynu vstrikne trochu paliva do sani. Ale to Bulldog pokud vim nema.

    6.8.2015 od Slávek-TDM

    Ne ne prři zhasnutém motoru když přidám plyn a koukám na to tak mi to natýká do těch gumových chobotů a když uberu plyn tak to přestane téct. A když nastartuju motor tak ten bunzín tam pořád zustává a nemizí , potlak by ho měl nasát do motoru.

    31.7.2015 od jardin

    Pockej, kdyz za behu motoru pridas plyn tak se ti benzin usazuje v chobotech co vedou do airboxu??? Vzdyt tam je podtlak, melo by to nasavat a ne plivat proti smeru. To jsem nikdy nevidel. Leda by byly podfouknuty saci ventily. Zkontroluj, jakou maji vuli.

    30.7.2015 od Slávek-TDM

    No benzín se mi drží v těch gumových kolenech 37,38 číslo na obrázku.Když přidám plyn tak to teče z karburátoru do těch gumových kolen a nevím proč.

    30.7.2015 od jardin

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.7.2015 od Horalll

    marjá pořádně udělat karbce, zkurv.českej benzín všechno nahlodá



    Doplněno:

    sice "zkurvenej českej" benzín, ale vyrobený dle receptu nařízeném velkou eu - potkáš se s ním i za čárou ;)

    1.8.2015 od mariano

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.9.2015 od Jacobs40

    Ahoj zrovna jsem řešil podobný problém který se mi stal již podruhé a sice pokud máš podtlakový palivový ventil který se otevirá podtlakem v sacím potrubí a propojen s karburátorem k podtlaku membrány uzavirací jehly tak doporučuji se toho podtlakáče zbavit . Jelikož když se stane něco v podtlakové membráně palivového ventilu (traskne membrána-trhlina) automaticky podtlakem nasává benrín tam kam nemá ,u mě to skončilo komplet zatopeným motorem benzínem. Potvrdili mi to i v servisu i v prodejnách ND .Dát manuální ventim přívodu benzínu a podtlak nechat propojený jen z karburátorem.
    Pak se némá kam dostat benzín kam nepatří.Pokud správně funguje plovák v karburátoru tak horní hladinu uzavírá ,není možno aby se karbec přelil .

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist