-
22.10.2017 od Throttle
Čaute, stalo sa už niekomu že sa mu úplne zasekla nakopávačkaa nešla prekopnúť? Prvé možno tri kopy šla tá nakopávačka veľmi zvláštne a keď som ju prekopol, z motora sa ozýval kovový zvuk. Potom som ju skúšal roztlačiť, no zas ten kovový zvuk a následne bola nakopávačka už tuhá ako skala. Dúfam že sa nestretli ventily s piestom pretože dosť cvakala no mechanik ešte nemal čas. :( Odkaz na klepanie v motore.
Doplněno:
Vyriešené. Ventily sa stretli s piestom a ten už sa nedal ani prekopnúť.
28.11.2017 od Throttle
-
26.10.2017 od Lifer
To zní jako by rozvod přeskočil o zub
Doplněno:
Oprav si to sám. Manual tu někde najdeš a aspoň se naučíš. Podminka je umět anglicky a mít cit na šroubky
-
27.11.2017 od Deyva
Vypadá to na rozvod jak píše Lifer. Jinak ohledně té nakopávačky - neprdlo ti vracecí péro? Protože pak se tam kus oddělí a válí se tam různě kolem spojky a může se dostat mezi ozubený kola. V létě mi takhle prdlo péro nakopávačky na xl350r, naštěstí se teda ten ulomenej kus nikam nedostal, takže nakopávačka akorát visela dolů a byl slyšet ten cvrk jak je na startovacím segmentu. Hnedka jsem to vypnul a rozdělal - asi 5cm kus té vracecí pružiny nakopávačky se válel dole pod spojkou a když jsem ho chtěl vytáhnout, drbl jsem do něj a spadl do převodovky dírou mezi převodovkovou a spojkovou částí. Takže pak magnet v hadičce a vytáhnout ten kus drátu. Naštěstí se to tam nedostalo za provozu, to by byla horší paseka než jen vracecí péro nakopávačky za 1900,- Jinak doporučuju koupit tento manuál - https://www.amazon....ords=clymer+honda+xl mám to samý, akorát pro XL/XR 200/250/350 a už jsem podle něj ladil ventily, kontroloval spojku a měnil tu pružinu. Vše srozumitelně a systematicky popsaný včetně utahovacích momentů atd.