Rozvoďák, pístní kroužky

  • 0

    29.8.2017 od joker.j

    Ahoj, prosím o váš názor. Mám CBR600RR r.v. 2005, najeto 43.tis a zajímá mě váš názor na toto:

    1.Napínák rozvoďáku zřejmě ještě nebyl měněn a bylo mě doporučeno ho vyměnit - preventivně. Při té příležitosti mě je doporučeno ještě rovnou dát nový rozvoďák a ty 3 plastový kluzáky. Cena s prací 14.tis. Napínák bych pro klid duše vyměnil, ale co ten zbytek...jo jasně, je slyšet z motoru ševelení, ale žádný řinčení.

    2.Žere olej, na 750km jsem teď dolil cca 0,3l. Dle mechanika asi pístní kroužky....při té příležitosti mě bylo doporučeno se zamyslet i nad klikou, šály, atd atd...prostě rovnou GO, tak to tam pán počítal na 60 tis.

    Co si o tom myslíte?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    29.8.2017 od Slávek-TDM

    Myslim si, ze je to pitchovina. Nevim, jestli napinak je u tohodle MY problemovej, ale pokud neni, nemenil bych ani ten.
    Menit krouzky kvuli spotrebe pul litru na tisic je taky nesmysl. Kontroluj, dolevej a usetris si starosti. Stejne 12 let starou mrchu nespasis a akorat do toho zahucis za vagon penez. To bych ji radeji prodal a koupil novejsi...

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.8.2017 od dareckov

    Hoši, raději sem nic nepište když nemáte o tom páru.

    Rozvodový řetěz opravdu při 40tkm už je na konci služby.
    Napínák může taky.
    Kluzáky už taky budou dobře opotřebované(mě třeba horní chyběl).
    Osobně jsem na tomto typu Hondy měnil vše při 44tkm.
    Jsou to spotřební věci a prodávat kvůli toho motorku? Raději si kupte kolo.

    Je to klasika a výměnu napináku zvládne i cvičená opice. Viz. servisní manuál.
    Výměna rozvodáku je složitější, a doporučuje se to nechat na někom kdo už to dělal. Ale taky nic extra složitého.

    Cena?
    Napinák z bouračky cca 600kč(ale to fakt záleží). Nebo nový a ten je dražší.
    Kluzáky(nové partsdepot cenu si zjisti, starší jsem koupil kus za 200kč)
    Rozvodový řetěz 1800kč + práce (ofiko práce cca 6 tisíc, magořina ale co už)
    My to udělali s bratrancem v garáži za cigára.
    Za 3 hodiny i s pauzou tvůj problém vyřešen a můžeš jezdit.

    Jestli někomu někdo dá za tyhle práce takové prachy tak se nedivím jak se mají mechanici dobře

    Doplněno:

    Chtěl bych se jen zeptat jestli při výměně napínáku musí být motor v nějaké servisní poloze válců?

    13.4.2020 od imotep123

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.9.2017 od ..Roko..

    Záleží kolik má motor skutečně najeto, u takovýho sametu, jako je 600ccm ve Ř4, musí bejt rozvody u 50 Tkm jako nový. Řetízky na výměnu nevytaháš ani po 100 Tkm na V2 v litru. Pokud to nedělá fakt bordel spíš to zavání přivýdělkem servismana 0,5l na 1000km není úplná tragédie, ale žádná sláva taky ne, zvlášť u CBR, ty co já vím berou +/- prd, mě žrout VTR bere asi 0,2 na 1000km. Změřit tlaky a uvidíš, motor mohl být klidně lehce přidřenej, pak snad už jen gufera na ventilech.

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.2.2018 od Mates95

    Čus, já měnil na své 600 RR rozvody při 30 tis. km a zda jsou ty km skutečné nebo ne, rozvoďák i napínák byly na pokraji sil jak píše "dareckov". Pro tvou představu, rozvodový řetěz, napínák, podložky pod ventily, vůle, filtry + olej + brzdy (komplet kapalina a odvzdušnění) tak cenovka byla 15 tis. kč i s prací, a povím ti motorka neskutečně ožila a po ševelení z motoru ani slechu. Pokud chceš být jen uživatel tak ji prodej a kup něco jiného, ale pokud chceš aby ti ještě udělala službu a mohl jsi v klidu a s čistou hlavou tahat za heft, tak vynechej pár víkendových chlastaček a udělej pro ni něco, ona ti to vrátí ;) Je to sice spousta peněz, které ti nikdo nezaplatí ale je to prostě údržba jako všude jinde.

    Doplnit odpověď

  • -4

    29.8.2017 od yozo444

    Že sa neoplaty do toho investovat.Ak by si chcel menit rozvodovy retaz musel by mechanik rozobrat motor na cucky.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist