V 8000 otáčkách poškubává

  • 0

    9.7.2017 od VláďaTomčák

    Nazdárek právě jsem dodělal opravu hlavy zadního válce. Potkalo se mi to , praskla mi pružina v napínáku rozvodového řetězu.Pro jistotu jsem koupil nové oba dva i na přední. Po složení motorka jede do 8000 otáček plynule , ale pak poškubává. S karburátory jsem nic nedělal , takže by to mělo jezdit jak předtím.Rozvody jsou nastavené správně , motorka do těch 8000 ot. jede dobře. Vyměním svíčky ale nic jiného mě nenapadá.Poraďte diky.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    10.7.2017 od Normik

    No tak pokud se to potkalo a dal jsi jenom nové napínáky -> co se potkalo ? - píst a ventil, tam bych začal hledat problém...

    Doplněno:

    No opravu jsem udělal- výfukové ventily ohnuté(výměna za nové originál honda , píst vpořádku , výměna gufer na ventilech. Jinak tam nebylo co , uvidim až vyměnim svíce.

    10.7.2017 od VláďaTomčák

    Psal, že dodělal opravu + vyměnil i přední napínák, zadní je jasnej, když mrdnul . Zkus ty svíce, řešilo se tady, že Stromík nechtěl přes 7000 ot., to bylo prasklou membránou v karburátoru, což asi tvůj případ nebude. Z tohole mám fedry též u mě napínáky měněny u 37000, když to mrdlo, naštěstí v podstatě na volnoběh před barákem, nepotkalo se to, teď mám k 60 000km a budu preventivě měnit opět + dělat zarážku.

    10.7.2017 od ..Roko..

    Doplnit odpověď

  • 0

    14.7.2017 od ja1

    vymněnil jsi jen ventily nebo komplet i s vodítkama...zdá se že ti ventily váznou

    Doplněno:

    Jenom ventily vodítka byly ok.. Naštěstí se to jenom lehce potkalo

    15.7.2017 od VláďaTomčák

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist