-
22.6.2017 od Rikardomio
Ahoj chci se zeptat jestli nemáte skušenosti s Burgmanem 400. Při jízdě mi začal střílet a z výfuku mi šlehali plameny, potom chcípnul.Pak ještě asi dvakrát a konec. Po vystydnutí motr naskočí na několikátý pokus. Jiskru hodí jenom občas a na volnobjeh šlape ,ale po přidání plynu chcípne. Nemůže to být řídící jednotka? Nebo regulátor otáček a nebo zapalování??? Předem díky za radu
-
23.6.2017 od tomcruise77
To může být třeba přeskočený rozvodový řetěz, nebo prasklá pružina ventilu. Ale když to neháže dobře jiskru tak je to cívka. Ta často selhává. Ještě třeba možná kabel ke svíčce. Prvně by jsem zkusil asi ten kabel. Potom když to nepomůže tak tu cívku.
-
24.6.2017 od sered
zacal bych v poslopnosti svicka -> fajfka ->vn kabel ke svicce -> civka. Kdyz neuspejes, tak zmerit kompresi [+/- 10atm], Jestli bude mala, tak demontaz te nemine!
-
25.6.2017 od zizour
Střílení způsobuje většinou příliš bohatá směs. Může to být také vynechavanim zapalů. Tak by se směs dostala do výfuku a pak explodovala. Napiš co je to za ročník, jestli karburator nebo stříkačka. Stříkačka by měla hlásit chybu a vypnout vstřikování, jinak by se zničil katalyzátor. Mohla by být vadná lambda, že by hlásila chudou směs... Variant je víc.
Doplněno:
Před rozebíráním rozvodů bych ještě zkontroloval senzor horní úvratě, tan by to mohl taky dělat.
10.8.2017 od zizour
Strileni do vyfuku ma na svedomi naopak chuda smes :) A navic nijak nevysvetluje problem s vypadkem zapalovani.
26.6.2017 od Slávek-TDM