netáhne + hází otáčky

  • 0

    30.3.2017 od Speeeder

    Zdravím pánové a dámy.
    Můj dotaz se točí ohledně R6 2003. Jela krásně jako pila ale v zatáčce jsem uletěl na obilí (čerstvě posekáno)
    a sklouzl jsem se 10m po silnici. Nic hrozného, jen plasty klasika. Co mě ale zarazilo byl chod motoru.
    Od jisté chvíle ta motorka netáhne. Stalo se to na konci léta, takže jsem začal na motorce dělat až teď. Všichni radí TPS senzor-jenže....Motorka totiž táhla ale jen pár sekund, což by tomu nasvědčovalo, jenže pak se přidala další záhada a to házení otáček na volnoběh a divný chod - jako kdyby běžela na 3 válce. Střílení do výfuku není markantní ale divně brblá. Začal jsem výměnou svíček-nic. Naopak se zvětšil efekt houpání otáček. Nechal jsem změřit cívky, ale taky nic co by nasvědčovalo, že by to byly KO. Změřeny Ohmy dle manuálu. Baterka je OK, dává dost. Vzd. filtr je ok jako nový, nikde není nic vidět, jen slyšet šelest u motoru. Mám další tip na ventily-seřízení ventilů. Otázkou je, mohlo se tím pádem to nějak hnout? Je mi stále divné, že by jen sklouznutím začala takhle blbnout. :-/ Please help. Už jsem trochu bezradný. Ještě zkusím asi juknout na čerpadlo jestli neni poškozený..

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    30.3.2017 od Marco17

    Je těžké diagnostikovat problém takhle neslepo, ale postupoval bych metodicky, a to v první řadě vizuální inspekce, elektrika, fueling. Jestli hází volnoběh a vypadá že běží na 3 válce, zdá se to být elektrický problém. Pochybuju že bys malým pádem, kde se sklouzla, udělal nějaké markantní škody na motoru. Proměř senzory, koukni na vstřiky. Sacími hrdly koukni na ventily. Ty ventilové vůle můžeš taky kouknout, ale podle mě tam nic nezjistíš.

    Nejlepší je přistavit bajk někomu, kdo už někdy viděl padenou motorku.

    Doplněno:

    NO ja bych se podival na palivo bud se padem uvolnily nečistoty a nejde tam spravna dodavka paliva ,to spusobuje velke otacky,a střileni asamozřejmě nema vykon.
    doufam že nešel motor dluho jak motorka ležela ,jinak by ten problem mohl byt mnohem větši.

    30.3.2017 od motokovo

    Dnes jsem byl v servisu aby mi proměřili cívky, prý jsou ok. Respektive v manuálu je dvojí měření, první se nevešlo do rozmezí daných výrobcem,druhé měření ok. V obou případech naměřeny na všech 4 cívkách stejné hodnoty. Takže by měly být ok. Nejhorší je, že nejsem elektrikář, takže to budu muset asi opravdu dát někomu kdo se v tom vyzná. Jestli to je nějaké čidlo, nebo špatný tlaky paliva někde, tak na to stejně sám nepřijdu. Po vizuelní stránce vše vypadá ok. :-/ Jak kabeláž, tak hadičky, tak nikde nečistoty atd.

    30.3.2017 od Speeeder

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.3.2017 od yozo444

    Pozrel by som aj rozvody či všetko sedí.

    Doplnit odpověď

  • 0

    31.3.2017 od Slávek-TDM

    Ventily se padem rozhodne hnout nemohly, nemaji jak ani kam krom svy pravidelny cesty ve voditku a vule se steluji podlozkama nebo miskama. Ze by pri padu vypadla podlozka povazuju za nemozny.
    Spis si myslim, jestli se ti v jednom karburatoru neseknul plovak nebo se z komory neuvolnila nejaka necistota a nezustala viset v trysce. Pri jizde do prace jsi byl vystreslej, takze jsi tomu nemusel venovat az tak pozornost. Nepreplavuje se karbec a neni citit benzin?

    Doplněno:

    Upřesním: Jezdil jsem x hodin po práci a k večeru cestou domů jsem ulítnul na obilí, už se stmívalo. Takže předtím ta motorka jela krásně, žádný cukání, žádný hapry s volnoběhem, prostě pila jako vždy. Jinak je to 2003, to už nemá karbce, je to stříkačka. Nicméně malý update: sehnal jsem od jednoho kluka jetý cívky, zkusil prohodit a houpání takřka zmizelo. Nicméně stále se to dusí, neutral to drží celkem obstojně. Největší problém je v tom, že jakmile otočím plynem, měla by bezproblémů vytočit na x tisíc otáček, ale ona má problém i do 6tis. a dělá u toho hrozný kravál. Zkusím posledí možnost-rozebrat nádrž a prohlídnout jestli tam není nějaký bordel nasátý. Jinak mě už čeká fakt servis. Už cítím beznaděj a nevím si rady co by to mohlo být. Ventily to asi fakt nebudou, to by klapalo a to nedělá :-/ jen je prostě pořád přidušená a za boha nemůžu dojít k závěru.

    1.4.2017 od Speeeder

    Doplnit odpověď

  • -1

    30.3.2017 od motokovo

    NO ja bych skontroloval plivo jestli se padem neuvolnily nečistoty a tim padem mala dodavka paliva,to spusobuje vysoke otačky a nepravidelnost,a taky vykon.
    doufam že motor se vypnul ,při padu a nešel dlouho, jak motorka ležela ,to potom by moch byt i větši problem.
    at to rychle vyřešiš sezona začina.

    Doplněno:

    sorry, blbne asi web, tlačítka nefungujou, text se kopíruje xkrát..bože...

    31.3.2017 od Speeeder

    No napadla mě v souvislosti s nádrží ještě jedna možnost. Chlápek, od kterého jsem motku kupoval říkal, že je v nádrži daný molitan. Ne obyč ale ten co se dává do okruhovek. Tak si říkám, jestli to nemohlo tím pádem nějak nasát nějaký bordel a teď se to něčím dusí. Takže mě čeká zítra rozebrat nádrž a zkontrolovat v jakým je pumpa stavu. Stále si myslím, že závada vypadá na palivo nebo na nějakou blbost. Motka po pádu okamžitě zhasla, čidlo náklonu zafungovalo dobře. A pak jsem posbíral plasty a dojel na ní 5km do práce a byla motorově v pohodě. Výkon měla, nic neobvyklého. Až po týdnu co jsem jí pak nastartoval začly tyhle "podivnosti"

    31.3.2017 od Speeeder

    No napadla mě v souvislosti s nádrží ještě jedna možnost. Chlápek, od kterého jsem motku kupoval říkal, že je v nádrži daný molitan. Ne obyč ale ten co se dává do okruhovek. Tak si říkám, jestli to nemohlo tím pádem nějak nasát nějaký bordel a teď se to něčím dusí. Takže mě čeká zítra rozebrat nádrž a zkontrolovat v jakým je pumpa stavu. Stále si myslím, že závada vypadá na palivo nebo na nějakou blbost. Motka po pádu okamžitě zhasla, čidlo náklonu zafungovalo dobře. A pak jsem posbíral plasty a dojel na ní 5km do práce a byla motorově v pohodě. Výkon měla, nic neobvyklého. Až po týdnu co jsem jí pak nastartoval začly tyhle "podivnosti"

    31.3.2017 od Speeeder

    No napadla mě v souvislosti s nádrží ještě jedna možnost. Chlápek, od kterého jsem motku kupoval říkal, že je v nádrži daný molitan. Ne obyč ale ten co se dává do okruhovek. Tak si říkám, jestli to nemohlo tím pádem nějak nasát nějaký bordel a teď se to něčím dusí. Takže mě čeká zítra rozebrat nádrž a zkontrolovat v jakým je pumpa stavu. Stále si myslím, že závada vypadá na palivo nebo na nějakou blbost. Motka po pádu okamžitě zhasla, čidlo náklonu zafungovalo dobře. A pak jsem posbíral plasty a dojel na ní 5km do práce a byla motorově v pohodě. Výkon měla, nic neobvyklého. Až po týdnu co jsem jí pak nastartoval začly tyhle "podivnosti"

    30.3.2017 od Speeeder

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist