-
15.11.2016 od Cayak
Zdravím potřeboval bych poradit. Mám starou R1 a nefunguje mi otáčkoměr. Ručička jen tak poskakuje a nic pořádně neukazuje...většinou je ale na nule. Budu vděčný za každou radu. Díky
Doplněno:
Tak jsem se na to vysral a koupil druhý budík za dvojku a mám klid. Už mě to nebudí ze spaní Díky všem za rady vážím si toho!
25.11.2016 od Cayak
-
16.11.2016 od Slávek-TDM
Kdyby byl vadnej snimac otacek, tak by motorka predpokladam vubec nejela. Ale kdyztak ho lze koupit treba zde:
https://www.tipmoto....2-snimac-otacek.html
Taky se ti muze protacet raficka na hrideli, ale netusim, jestli je to u R1 obvykla zavada...Doplněno:
Tak potom je to toto:
3,000 revs = Throttle Position Sensor
4,000 revs = Speed Sensor
7,000 revs = EXUP
8,000 revs = Fuel Sensor/Sender16.11.2016 od Slávek-TDM
tacho ukazuje normálně jak má jen otáčkoměr dělá blbosti. nicméně jsem to dneska propájel a ručička mi skočí na 3tis a po přidáni plynu spadne na 0. je to asi samodiagnostika ne? myslím že by to mělo značit vadný snímač škrtící klapky. tvl žádný na ten můj ročník nejde nikde sehnat...
16.11.2016 od Cayak
-
21.11.2016 od hlada03
ahoj, mě skákala ručicka otáčkoměru na R1 jak pošuk.. byly uvolněné packy uložení motorku ručičky a spolu s ním uvolněné kontakty k tišťáku - packy dohnuty, kontakty dopájeny, otáčkoměr jak za mlada
-
22.11.2016 od Niro
Vadný snímač klapky je dost častá závada a je to na starší motky problém jej sehnat. Sám jsem to řešil u staré Kawy ZX6 nejdříve adaptací nějakého potenciometru (Tesla ) ale nakonec jsem přikročil k radikálnímu kroku, rozebrání původního čidla (odfrézování epoxidové zálivky, následné zjištění že odporová dráha byla úplně vydřená), a vestavění vhodného odporového snímače opět z nějakého poťáku. Od té doby to bylo OK. Chce to mít informaci alespoň jaký celkový odpor a případně jaký průběh má původní čidlo a podle toho volit správného dárce, samozřejmě také rozměrů. Podle dílenské příručky se to dá případně i dovodit (u Kawy byly naštěstí uvedené údaje o napětí na snímači).
-
23.11.2016 od SmajlikR23
Zkusil si se mrknout na hlavní kabelový svazek, především ten velkej bílej konektor co je pod levým řidítkem .. dost často se tam chytá vlhkost a začne to oxidovat až do zelena, pak to samozřejmě špatně převádí. U R1 2000 se mi dokonce nějak dostal voda i na tišťák do budíků, stačilo vyčistit a vše ok. Každopádně bych prolezl celej svazek, není to zas tak dlouhý a zkontrolovat konektory, na takovýhle babičce už to bude mít nárok. Já sám jsem ten hlavní konektor pod levým řidítkem celej přepinoval z důvodu oxidace.