-
1.10.2016 od casius007
Zdravím všechny..potřebuji radu nebo nápovědu, čím může být to , že mi faroš při 9000 ot. vypne. Na volnoběh to nedělá. Jen při zátěži. MIL mi nehlásí žádnou chybu. Měnil jsem jednotku i HISS, tím to není. Měnil jsem čerpadlo, taky ne. Klapy seštelovány. Regler zánovní. Svíčky vyměněny. Přívěra jede jak má. Filtr čistý. Nevím na co kouknout...poraďte mi
Doplněno:
Když motor pri jízdě vypne...Nejde nastartovat,az po vypnuti spínače motoru. Pak nastartuje..
2.10.2016 od casius007
-
2.10.2016 od zdenysrx6
vypína jak?na chvilku nebo do zastavení?pokud by to bylo jenom jako omezovač,tj jenom na chviličku,mohl by to být spínač bočního stojanku,u jedný cbr zasahoval spínač kolem 100km/h,jinak v servise bežela pul dne na volnoběh v poho,na brzdě taky v poho,ale na silnici strop 100km/h a potom ˇomezovačˇ ,vlivem vibrací spínač rozpínal zapalovaní,skus ho odpojit a v konektoru propoj ty dva kontaktykusem dratu
Doplněno:
JUKNI SEM :http://www.motorkari.cz/tema/?t=189906
3.10.2016 od zdenysrx6
tak tahle zavada se tady na foru řešila mockrat,skus pohledat pod heslem chcípa za jízdy ,byly to příspěvky z června/července,mam dojem že to v několika případach byl vadnej,nebo rozštelovanej TPS senzor,ale nejsem si jistej
3.10.2016 od zdenysrx6
Vypne uplne. .musím vypnout za jízdy spínač motoru a znova nastartovat. ...ale je zajimave ze to dela porad kolem 9000 ot.. Na volnobeh to jde vytočit az do omezovače. .vyzkouším to propojit
2.10.2016 od casius007
-
4.10.2016 od xsmejkalk
Na začátku léta mě potkal zřejmě podobný problém. Pan opravář už nevěděl, kde to má hledat a náhodou zjistil, že to dělá spínač motoru. Při ot. kolem 9.000 vibrace rozpojily už špatné kontakty ve spínači, který nakonec opravář překlenul a bylo po problému.