-
9.8.2016 od nenížádnávolná
Ahoj,mám problém.Jsem v zahraničí,utrhlo se lanko u spojky,což se vyřešilo a i bez spojky šlo jezdit vzhledem k tomu, že je to poloautomat.Ale zvětšil se problém,který jsem v CR neřešila, protože se mi to stalo pouze jednou a pak bylo vše ok. Když se mi stane, že mám zařazeno a motorka chcipne, dám neutral a chci znovu nastartovat, neděje se nic. Někdy pomůže ji kus dotlačit nebo počkat v řádech minut.Kde může být problém? Díky, Míša
-
9.8.2016 od Slávek-TDM
ER-5 zadnej poloautomat neni, nevim jak jsi na to prisla. Lanko sezenes v motoshopech nebo lze koupit opravnou sadu za nejakych 5-6 EURo a nouzove s tim jezdit.
Ohledne startovani, to jako ze mas neutral, sklopenej stojanek, zmacklou spojku a ani necvakne rele? Pak je problem bud v tlacitku startovani nebo prave ve startovacim rele. Pokud relatko pri zmacnuti tlacitka Start zacne cvakat, muze byt vybita baterie nebo spatnej starter. -
9.8.2016 od kuceraz
Případně, jestli není špatnej kontakt/snímač stojánku.
Mohl by chybně ukazovat, že stojánek je vyklopený nebo být někde nalomený kontakt, který by vedl chvílemi a chovalo by se to jako s vyklopeným stojánkem.
Ale jak píše kolega výše.
Vypnout světlo a poslouchat.
Jestli je slyšet cvakání, relé je OK, chyba může být ve startéru.
Jestli má startér snahu točit, ale motor nechytá, startér je ok, problém může být v přívodu paliva/svíčkách a nebo kontaktech na svíčkách.
Pokud to ani necvakne, tak je buď úplně mrtvá baterka nebo blbne tlačítko či elektrika.
Pokud to dělá jen občas, vidím to na tlačítko a nebo možná elektriku.
Kamarád s SV650 měl uvolněné kontakty na spojce, jsou tam tuším dva.
Díky tomu to nechtělo startovat.
Zkus je očistit a pořádně dotlačit.Doplněno:
EDIT: ale tu spojku vyřeš, lanko není nijak drahá záležitost
9.8.2016 od kuceraz