Nestartuje Kawasaki GPZ 500

  • 0

    24.6.2016 od romik.kahanec

    Zdravím

    měl bych dotaz na Kawasaki GPZ 500. Moto nestartuje, při pokusu o nastartování se neděje zhola nic... . startovací relé mám tady na stole, ale nevím jak ověřit jeho funkčnost...

    baterie OK
    spínačka vyčištěná a zdá se být OK
    startér OK

    když vezmukus hrubého drátu a obejdu relé startu tak startér točí...

    máte někdo nějaký tip?

    díky

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 1

    24.6.2016 od Dalibor1983

    Měl sem kdysik ten samej problem a prostě sem to rele vyměnil. Jinač když to rele daš zpatky tak tam zařad dvojku a zkus to roztlačit, pokud chytne a pojede bez problemu i na volnoběh tak je to rele špatne. Ja jezdil měsic s tim že sem to roztlačoval a jak sem to vyměnil bylo vše ok. Jinač ty GPZky hodně trpi na kontakty elektroinstalace takže je tež dobre občas je prostřiknut kontaktolem.

    Doplněno:

    Zkus to žduchnut na tu dvojku a uvidiš.

    24.6.2016 od Dalibor1983

    1988 tuším...

    24.6.2016 od romik.kahanec

    Co to maš za rok????

    24.6.2016 od Dalibor1983

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.6.2016 od Zundapp

    Co palivovej kohout? mě zrovna u GPZ 500 odešel...

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.6.2016 od Robi94

    Jestli s rele ani netočilo a po jeho obejití drátem točí, tak bude chyba v relé. Vyměnil bych kus za kus. Pak je taky možnost, že by sis našel někoho s gpz, kdo by se za tebou stavil a relé ti na vyzkoušení půjčil, zda je to jen tím relé ;).

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.6.2016 od maspe

    pokud relé přemostíš a startér točí, tak může být problém : chcípák, spínač stojanu, spínač spojky, spínač neutrálu. Teprve pak bych řešil jestli je relévadní nebo ne. Relé samotné má dva přívody, kterými se nappájí ovládací cívka. Když to připojíš na 12 V tak by mělo cvakat, pokud necvaká, je KO relé, pokud cvaká, může být problém jinde.
    Vše potřebné info jde dobře dohleat v manuálu.

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.6.2016 od stevee

    Jak píše maspe,hledej chybu spíš na přívodu do relé,u GPZ jsem měnil několikrát i startovací spínač

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.6.2016 od peettrr

    Jak píše maspe. Já měl zkušenost s uvolněným spínačem u spojkové páky. Nedával signál do řídící jednotky, že mám páku zmáčknutou = startování tlačítkem nešlo. Motorku šlo roztlačit :) Prostě prkotina, kterou jsem snadno přehlédl. Stačilo jít podle elektrického obvodu a našel jsem.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist