Ztráta výkonu a dušení

  • 0

    12.5.2016 od FernandoFerry

    Zdravím panové,

    mám menší problém se svojí mašinou, z ničeho nic přestala jezdit tak jak má. Začalo to postupně. Nejdřív občas během jízdy ve vyšších otáčkách sebou škubla jakoby se přidusila, taková menší prodleva v plynu. Pak to začalo dělat pravidelně při více než čtvrtce plynu na jakýkoliv kvalt se začala dusit, povolím plyn a zase se chytne - klasická známka docházejícího benzínu. Ale přitom na neutrál šla vytočit bez známky ztráty. Vše bylo pouze v tahu a ted už i na neutrál nelze vytočit. Momentální situace je taková, že když ji podržím v otáčkách tak se dusí a najednou jako by došlo ke "vstřiku" paliva se chytí a zase se dusí a v pravidelných intervalech. Prošel jsem komplet palivovou soustavu až ke karburátoru a vše v pořádku. Vzduchová soustava taktéž. Kohout, pal.filtr, čerpadélko vše ok. Stator vypadá taktéž v pořádku. Starty nejsou problém a vše míří ke karburátorům. Vím že mě to asi nemine ale radši se ptám kdyby náhodou nějaká zkušenost či rada protože přeci jen nejhorší práce je ta zbytečná....

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 1

    12.5.2016 od Vítězslav_Máří

    Vše nasvědčuje tomu,že ti odešli membrány do věčných lovišť.Když sundáš nádrž,tak uvidíš na karburátorech víčka na 4 šrouby na křížový šroubovák.Vyšroubuj je a uvidíš membrány a pod nimi šoupě.Pozor,pod víčkem je pružina !!! Stačí když v nich jsou dírky a šupě netahá podtlak nahoru.Tím se motor jakoby zahltí,protože nemá vzduch.Koupíš je nejlevněji tady http://www.motorrad...-honda-p-2272-2.html .Jen jak koukám nemají je skladem,jsou na objednání.

    Pokud budou membrány v pořádku,tak druhá možnost je netěsnost mezi karburátory a airboxem.Motorka chytne,ale v tahu nejde do otáček a střílí do výfuku.Rozdělej to a budeš moudřejší.S pozdravem Máří

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.5.2016 od kilix

    neviem ako to má riešené shadow, ale nemôže byť - ako posledná možnosť pred rozoberaním karbcov - upchaté odvetranie nádrže? Povol za jazdy víčko a sleduj, či to neprestane.

    Inak to vyzerá ozaj na tie karbce, prípadne falošný vzduch. A pokiaľ nie si vyslovene technicky ľavý, dá sa to zvládnuť, je to dvojval, takže dva karbce rozobrať, vyčistiť a zložiť nie je až také strašné. Síce potom to bude chcieť synchro, ale naozaj to nie je nič strašné.

    Ináč ešte ako menej invazívnu metódu čistenia môžeš skúsiť dáky fuel cleaner. Napr. STP, ProTec.

    Minule ma tu na fóre síce zato skoro zožrali ľudia, ale ja s tým mám len pozitívne skúsenosti a nula negatívnych. A pokiaľ si ozaj tak nastavený, že tie karbce nechceš rozoberať, tak to skús, maximálne si vyženieš 200-300Kč z vrecka bez efektu.

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.5.2016 od FernandoFerry

    Děkuji za rady, to samé jsem si myslel též. Membrány jsou jako nové a plovakové komory jsou odkalené. Airbox byl komplet venku a vše v pořádku. Gumové přechody z karburátoru do válce jsou ok. Zkusím ještě odvzdušnit nádrž ale pochybuji....pak jedině odebrat karburátor a dát se do rozebírání...

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.5.2016 od snekER6N

    Ahoj, něco podobného mám na GS. Vypadá to na špatnou cívku na svíčce. Zkus vyměnit svíčky nebo jestli tam máš taky cívky. Já jsem také nejdříve prošel přívod paliva a vzduchu, a svíčky mě nenapadlí. Ona sice dává, ale málo, a proto se palivo nezapálí a tak se dusí. Když jde na volnoběh, paliva je málo, a to stačí zapálit. Snad pomůže

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.5.2016 od ciman

    Nazdar, měl jsem podobný problém na mé Shadow 600 r.v.93. Jak jsem přidal tak mě jeden válec přestal jet. Bylo to tím, že probíjela fajka na kostru. Dal jsem novou a už je to ok. Jinak mrkni zda se zveda šoupě za chodu, když přidáš plyn. Ale i svíčka muže dělat problém.

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.4.2018 od pip69

    Ještě bych mrkl na palivový filtr, přicpaný může dělat to samé.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist