Detail inzerátu

Suzuki GSX 750 F

Inzerát přidán: 07.12.2017 v 18:50

Z naléhavých rodinných důvodů prodávám svou babičku, které jsem posledních pár let něžně říkal Odula :-)
Moto bylo ve věku 5 let dovezeno z Německa, a poté celou dobu pobývalo u jednoho majitele, od kterého jsem motocykl zakoupil na konci sezóny roku 2015 s nájezdem 62100km (celkem uvěřitelně) poté, kdy jsem předtím na jaře po narození syna prodal svůj sen (GSX1400) s tím, že nebudu jezdit. Co čert nechtěl, nedalo se to, bez moto jsem být nemohl a s malým dítětem se rozpočet slušně ztenčil, takže toto bylo řešení - nepříliš hezký sportstourer, který je ale spolehlivý, robustní a svou práci při cestování i svižnější jízdě rozhodně odvede, a za rozumné peníze!
Takže v jakém je stavu ... koupeno s doloženým servisem (pravda, jen tabulkou o datumu, ceně a místě provedených úkonů, ale vše sedělo). A pozůstatek po jednom pádu ze stojánku, konkrétně odloupnuté zlaté F v nápisu GSXF :-P
Dnes má moto najeto 69239km, a pořád bez problémů jezdí. Už je trošku vrtošivá, zvláště pak se startem po delším stání, ale za tím může být vícero důvodů, včetně mých volšových rukou :-) Ale k tomu víc níže. Takže popořadě:
Co s ní bylo za těch 7139km, co jsem s ní najezdil během posledních dvou sezón? Zaprvé přední kotouče se dostaly pod toleranci. Takže jsou tam nové, značkové, vykousnuté se zlatými středy, což je u zadele, pro někoho, kdo neřeší "design", ale prostě je to 8 táců investice a jsou tam a fungují!
Dále pak začalo vzlínat těsnění pod víkem. A to byla za celou dobu jediná závada, prostě začal prosakovat olej, takže těsnění je nové.
No a pak se mi povedla jedna nepěkná věc, a to že plně naložená mašina, stojící v kopci na policajtovi, sklouzla o pár čísel a posunuté těžiště zaručilo veselé "hapá", což odnesly oba boční kufry, jeden nárazem při pádu a druhý vahou. Takže tu máme slušnýho cesťáka, který má ale rozštípané oba boční kufry, sice drží ale buďto je svařit, nebo sehnat jiné. Horní kufr je v pohodě, stejně jako plotna i oba boční rámy kufrů.
Kromě toho proběhl klasický servis jak má být, řetězovka je cajk, 2x měněn olej, filtr, brzdovka, nový vzducháč, před 2 lety rovnou nová baterka, dodělán držák na mobil včetně USB zásuvky na dobíjení, připojené přímo na baterku, ale s pojistkou a tlačítkem na vypnutí/zapnutí napájení, vše pod sedlem.
K tomu nové pneu, které má najeto necelých 6tkm, takže de facto úplně zánovní. Bohužel ne úplně šťastná volba - Michelin Pilot Road 4, což je skvělá guma, jenže bohužel zrovna v předepsaném rozměru pneu na Odulu má víc zahnutý tvar, takže kraj gumy přichází ve stejnou chvíli, kdy se stupačka dotýká země. S těmito pneu tak nelze plně využít sportovní potenciál motocyklu v rychlých vracečkách, na druhou stranu delší rozvor a vysoká podelná stabilita skýtá výhody při jiných stylech jízdy, než jsou vracečky v serpentinách. A propo - udržel jsem se s touhle potvorou bez většího problému rozparáděnému SuperDuke 1290R, byť se 40kg baťohem, zatímco ostatní zůstali vzadu. Takže limit je pořád jezdec :-D
Pojďme tedy k věci ...

Co tě čeká, pokud ji koupíš:
1) je ucpaný odtokový kanál nádrže, takže když bude stát na dešti, tak budeš mít kolem víčka nádrže po jejím otevření vodu. To může být příčinou problému v bodu 2, nebo taky nemusí, viz. dále:
2) když se Odula drží dlouho v kuse pod plynem, tak jí dojde šťáva. Zdroj problému může být dvojí. Buďto už mají sítka karburátorů "film" z kvalitního českého naturalu, takže mají menší propustnost, nebo nefunguje právě přisávání vzduchu do nádrže a podtlak brání palivu aby dostatečně rychle teklo do karbců. Tak jako tak - běžná "mechaničina".
3) Oprava kufrů, pokud je chceš. Nebo jiné kufry. Pokud nechceš kufry, tenhle bod ignoruj, prostě stačí demontovat montážní sady a máš původní GSXF jak ho vyrobili a co zbyde recykluj do plastu a sběrny železa ;-)
4) No a to je vše. Víc fakt není třeba. Prostě sednout a jezdit.
Mimochodem STK letos prošla zcela oficiálně a bez jakýchkoliv připomínek, až me to zarazilo ;-)

Kup ji když:
- nehledíš na tuctový design a líbí se ti vlastně divný věci, který si zamiluješ
- chceš za naprosto legrační peníze spolehlivý stroj, který odvede svou práci
- je ti bližší svižné cestování, než hoblování zatáček kolem komína semtam o víkendu na dvě hoďky, nebo pomalá brumlavá kochačka ve stylovém kabátě ... tohle je pravý oldschool sportstourer!!!

Nekupuj ji když:
- jsi pozér
- máš prachy na voňavku
- brousíš okruh a neumíš, takže potřebuješ dohnat absenci pilota kvalitou stroje
- nebaví tě cestování
- nebaví tě svižná jízda
- chceš Harleye :-D :-P

Co dodat? Nic! Prostě Odula je jaká je, a má tak i svojí cenu. Chceš vědět víc, či vše, zaujalo tě to? Zavolej!

jo a p.s.: komu je určená?
jednoznačně někomu, kdo je buďto sám šikovný mechanik, nebo má dobrý kámoše, co to umí! Proč? Protože takhle stará mašina (17 let je 17 let) má svý vrtochy a potřebuje péči. Ta stojí pár korun, pokud teda nepojedeš do originál Suzuki ;-) Ale je třeba. Na druhou stranu vsadím klidně i játra, že dá min. ještě 40tkm, takže i když budeš aktivní jezdec, tak máš na 2-3 sezóny vystaráno, jestli budeš jezdit jako já, tak klidně na 5 let a víc. Na pohodový, pohodlný mašině, starej dobrej vzduch-olej, není co řešit ;-)

Jo a p.p.s.> bych málem zapomněl, je tam značkový homologovaný laděný psedokarbonový výfuk, viz. foto, a motorka s ním zní fakt hezky, ale sousedům nevymlátí okna, a komu se to nelíbí, tak je k tomu samozřejmě originál tlumivka, se kterou platí homologace a i tak to pěkně brumlá a zvučí a netřeba se bát do Rakous či Německa :-D

Fotogalerie
Informace o inzerátu
Cena: 19 000 Kč
Typ: Prodej
Město: Praha 2-Vinohrady
Telefon: 724694790
Vyrobeno: 2000
Najeto: 69239 Km
Výkon: 68 kW
Objem: 750 cm3
Původ: Německo
STK do: 2019
Majitelů: 3
VIN: JS1AK11130 0104096
Servisní kniha: Ano
TP: Ano
ABS: Ne
Aktuální stav: Nebouraná
Do provozu: 2000
Odpovědět na inzerát

Pro odeslání odpovědi zapněte javascript.

Vývoj ceny Suzuki GSX 750 F 2000
Suzuki GSX 750 F 2000
Vývoj ceny různých ročníků
Suzuki GSX 750 F 1997-2003

Objednat reklamu
TOPlist