Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
potkal jsem venku moc pěknýho Goldwinga, rok 86, má německé papíry, TUV platný, prý to nepůjde přihlásit, je údajně potřebí nějaký homologační štítek. Nikdo mi ale není schopen vysvětlit co to je a proč to na jedné mašině z Německa je a na druhé ne. Mohl by mi to někdo znalý objsnit. Moc se mi líbí, ale nerad bych si koupil něco na co se budu jen koukat. díky
a ještě k tomu černému GL1000,osobně bych to v tomto stavu na veteránské značky nedovolil postavit,znám se s majitelem pouze po telefonu a fotku motorky v dnešním stadiu vidím poprvé ... (obrovský plexisklo jako na skůtru ČZ,vzadu plotna na moderní kufr,hranatý blikače a úplně otřesný výfuky) ovšem ve stejném okamžiku byla na tom sraze červená GL1000 r.v. 1975 v takřka původním stavu na normálních bílých číslech (majitel Milan z Lovosic),která byla do ČSSR zakoupena ÚVMV v Praze,kde zkoumali,zda-li by něco takového nešlo vyrábět i u nás v Jawě.Bohužel tu asi fotograf a autor článku buď přehlédnul,nebo nezastihnul Pravda ovšem je,že mi Milan říkal,že většina majitelů strojů na srazu,vůbec netušila,že nějaká taková GL1000,jako praprababička GL1800, existuje.
tak trošku mě překvapuje schopnost některých lidí poplivat něco,co bylo původně v roce 1975 představené jako supersport a je od tohoto roku zcela nepochybně největší sériově vyráběnou motorkou (možná,že ty lidi,co na to plivou,ještě nebyli ani na světě,nebo je doma koupali v železňáku).Taky zastávám názor,že baby a motorky jsou nejlepší nahatý a proto mám úplně nahatou GL1000 a kdybych šel do šestiválce,tak bych si koupil F6C,ale na těhle motorkách je nejkrásnější to,že je každá jiná a to,že si z toho dělá někdo více či méně vánoční stromeček,to je věc vkusu každého jedince.Co se tříkolek týče,je potřeba si uvědomit,že jsou mezi náma i motorkáři,kteří třeba ze zdravotních důvodů už nemůžou jezdit na jednostopém stroji a v tom okamžiku se mi zdá tříkolka od GW podstatně vkusnější,než třeba trike s motorem VW,nebo Škoda.A pokud k GW přiděláš pořádnou dvoumístnou sajdu,tak v pohodě kamkoli převezeš celou čtyřčlennou rodinu a vo tom to je,GoldWing forever
No tak nějak. Dostává mě názor, že GW kupují snobové. Podle toho jsou všechny dražší a větší motorky vyráběné pro cílovou skupinu "snobové"?<br />
Komentáře v tomto smyslu jsou fakt hodně zoufalé.<br />
Beru názory ohledně vzhledu motorky, o tom se dá diskutovat, ale zatracovat všechny biky kromě toho "mého"? Kristapána, trochu respektu a tolerance! Z.
Každá motorka je krásná,(pokud je v dobrým stavu)buďme rádi,že je dnes takový výběr,za komunistů jsme všichni jezdili jenom JAWÁCH nebo čz,který se fůrt srali-nikdo se nesmál tomu druhýmu že má sráč.Byli jsme jedna parta.Tak proč dnes tolik kritiky?
Ja tam chalpi byl , a můžu řict že to bylo jako vždy oničem..pořád ta stejná motorka, prostě všechny to bylo na jedno velky hovno. Jsou to navic alespon pro me ty nejhnusnejsi motorky..sice luxusni ale, podle meho naziru motorka musi aji vypadat, a tohle jsou pojizdne TOI TOI.
Moje babička říkával: "Proti gustu žádný dišputát" Ale aby pán v televizi vykládal, že na jízdu na uvedeném stroji musí mít člověk Vysokou motorkářskou- spíš bych řekl papíry na autobus.
Někde jsem slyšel, že vývoj GL1800 vedl člověk, co před tím u Hondy dělal supersporty...a po schlédnutí toho videa si říkám, že se to na tom kolosu asi i podepsalo...
moc se mi to líbí,na křižování evropou je to nejpohodlnější moto.portugalsko,sicílie,turecko,norsko-zkuste na jiné moto za 14dní objet evropu(v pohodě a ne unaven)asi by to každej po dvou dnech zabalil.chtěl bych jí jednou mít.
dovedu pochopit lidi co goldwingy obdivují, dovedu pochopit lidi co je vlastní, dovedu pochopit lidi co na nich jezdi... Goldwing je legenda, ano, ale z té legendy imho trochu zmizelo něco z duše motorky...<br />
<br />
a nerozebírejte to...
Tak mě osobně se to nelíbí, já mám radši naháče, ale neberu to těm lidem co to mají rádi. Věřím, že sraz se vyvedl a myslím si, že na dlouhé výlety je to ideální motorka. Je asi i dost pohodlná a když chce jet člověk na motorce třeba k moři a má malý dítě se sajdkárou se to dá zvládnout v tom vidím výhodu oproti kdejaký silnici. Tak se mějte a motorkám všech typů zdar.
no kamarad neni snob.Koupil to a zadluzil se na pet let.Protoze to proste chtel.Ty jeleni...Lynx neplet si snobarnu s kycem... Ale podivej se do tyrol nebo do bavorska.Tem lidem to prijde normalni chodit v krataskach s ksandama.Tak proc ne jelena?! osobne fakt nic moc ale co jiny kraj jiny mrav.Nesud dokud nevyzkousis.
No každej mame svoje,ale ty airbrushe jsou na me fakt moc-jak na pouti Ale napsat ze jsou to vsichni snobi je hovadina.Myslim ze se to tu ted nekde resilo ohledne BMW a tohle je myslim podobny...
FilipT: že by cenzura? Právě proto, že mám rád motorky se mi toto nelíbí. Tohle je snobárna a pokud je to ještě ke všemu pomalovaný jelenama, je to hnusná snobárna. Pokud jsi si nevšiml, dávám palce věšinou nahoru, tak nevim kde bereš to plivání. Tentokrát dám nejen popsaným strojům, ale poprvé i redakci za smazání příspěvku, který nebyl vulgární natož nepředmětný.
Tento vulgární a nepředmětný komentář byl smazán redakcí serveru Motorkáři.cz.<br />
<br />
Pozn redakce: Jestli Lynxi nemáš rád motorky a cítíš neskonalou potřebu na každou plivnout, učiň tak prosím u sebe doma na koberec, díky, FilipT
Znám Vlastíka Švrčka osobně a je to pán motorkář a super chlap!
potkal jsem venku moc pěknýho Goldwinga, rok 86, má německé papíry, TUV platný, prý to nepůjde přihlásit, je údajně potřebí nějaký homologační štítek. Nikdo mi ale není schopen vysvětlit co to je a proč to na jedné mašině z Německa je a na druhé ne. Mohl by mi to někdo znalý objsnit. Moc se mi líbí, ale nerad bych si koupil něco na co se budu jen koukat. díky
a ještě k tomu černému GL1000,osobně bych to v tomto stavu na veteránské značky nedovolil postavit,znám se s majitelem pouze po telefonu a fotku motorky v dnešním stadiu vidím poprvé ... (obrovský plexisklo jako na skůtru ČZ,vzadu plotna na moderní kufr,hranatý blikače a úplně otřesný výfuky) ovšem ve stejném okamžiku byla na tom sraze červená GL1000 r.v. 1975 v takřka původním stavu na normálních bílých číslech (majitel Milan z Lovosic),která byla do ČSSR zakoupena ÚVMV v Praze,kde zkoumali,zda-li by něco takového nešlo vyrábět i u nás v Jawě.Bohužel tu asi fotograf a autor článku buď přehlédnul,nebo nezastihnul Pravda ovšem je,že mi Milan říkal,že většina majitelů strojů na srazu,vůbec netušila,že nějaká taková GL1000,jako praprababička GL1800, existuje.
tak trošku mě překvapuje schopnost některých lidí poplivat něco,co bylo původně v roce 1975 představené jako supersport a je od tohoto roku zcela nepochybně největší sériově vyráběnou motorkou (možná,že ty lidi,co na to plivou,ještě nebyli ani na světě,nebo je doma koupali v železňáku).Taky zastávám názor,že baby a motorky jsou nejlepší nahatý a proto mám úplně nahatou GL1000 a kdybych šel do šestiválce,tak bych si koupil F6C,ale na těhle motorkách je nejkrásnější to,že je každá jiná a to,že si z toho dělá někdo více či méně vánoční stromeček,to je věc vkusu každého jedince.Co se tříkolek týče,je potřeba si uvědomit,že jsou mezi náma i motorkáři,kteří třeba ze zdravotních důvodů už nemůžou jezdit na jednostopém stroji a v tom okamžiku se mi zdá tříkolka od GW podstatně vkusnější,než třeba trike s motorem VW,nebo Škoda.A pokud k GW přiděláš pořádnou dvoumístnou sajdu,tak v pohodě kamkoli převezeš celou čtyřčlennou rodinu a vo tom to je,GoldWing forever
Jo a to video z Deals Gap je fakt slušný! Z.
No tak nějak. Dostává mě názor, že GW kupují snobové. Podle toho jsou všechny dražší a větší motorky vyráběné pro cílovou skupinu "snobové"?<br />
Komentáře v tomto smyslu jsou fakt hodně zoufalé.<br />
Beru názory ohledně vzhledu motorky, o tom se dá diskutovat, ale zatracovat všechny biky kromě toho "mého"? Kristapána, trochu respektu a tolerance! Z.
Každá motorka je krásná,(pokud je v dobrým stavu)buďme rádi,že je dnes takový výběr,za komunistů jsme všichni jezdili jenom JAWÁCH nebo čz,který se fůrt srali-nikdo se nesmál tomu druhýmu že má sráč.Byli jsme jedna parta.Tak proč dnes tolik kritiky?
Ja tam chalpi byl , a můžu řict že to bylo jako vždy oničem..pořád ta stejná motorka, prostě všechny to bylo na jedno velky hovno. Jsou to navic alespon pro me ty nejhnusnejsi motorky..sice luxusni ale, podle meho naziru motorka musi aji vypadat, a tohle jsou pojizdne TOI TOI.
Souhlasím s tebou JARDO.Uvažuji taky o koupi GW.Jízdu na GW zmrzlináři co mají ty trapný poznámky nikdy nepochopí.
Jsou to pěkné stroje mě se spíše líbí staršího rv. ale jinak jízda na něm je Když bych o něčem takovém uvažoval tak spíše BMW LT.
Mně se teda tyhle stroje líbí, i když BMW K 1200 LT asi víc. Nicméně to nejsou motorky pro mě.
je to hnus
Moje babička říkával: "Proti gustu žádný dišputát" Ale aby pán v televizi vykládal, že na jízdu na uvedeném stroji musí mít člověk Vysokou motorkářskou- spíš bych řekl papíry na autobus.
Někde jsem slyšel, že vývoj GL1800 vedl člověk, co před tím u Hondy dělal supersporty...a po schlédnutí toho videa si říkám, že se to na tom kolosu asi i podepsalo...
kurňa, to video je masakrální ,myslim že ten golďas asi přišel o "hlásiče " náklonu
moc se mi to líbí,na křižování evropou je to nejpohodlnější moto.portugalsko,sicílie,turecko,norsko-zkuste na jiné moto za 14dní objet evropu(v pohodě a ne unaven)asi by to každej po dvou dnech zabalil.chtěl bych jí jednou mít.
dovedu pochopit lidi co goldwingy obdivují, dovedu pochopit lidi co je vlastní, dovedu pochopit lidi co na nich jezdi... Goldwing je legenda, ano, ale z té legendy imho trochu zmizelo něco z duše motorky...<br />
<br />
a nerozebírejte to...
pro všechny ignoranty, co si myslí, že goldwing nejde naklonit ani nejede<br />
//youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo
No kolosy to jsou, ale zkusil bych se na tom projet. A náhodou je fajn jet za Goldem, otevřít si helmu a poslouchat jeho rádio
Tak mě osobně se to nelíbí, já mám radši naháče, ale neberu to těm lidem co to mají rádi. Věřím, že sraz se vyvedl a myslím si, že na dlouhé výlety je to ideální motorka. Je asi i dost pohodlná a když chce jet člověk na motorce třeba k moři a má malý dítě se sajdkárou se to dá zvládnout v tom vidím výhodu oproti kdejaký silnici. Tak se mějte a motorkám všech typů zdar.
no kamarad neni snob.Koupil to a zadluzil se na pet let.Protoze to proste chtel.Ty jeleni...Lynx neplet si snobarnu s kycem... Ale podivej se do tyrol nebo do bavorska.Tem lidem to prijde normalni chodit v krataskach s ksandama.Tak proc ne jelena?! osobne fakt nic moc ale co jiny kraj jiny mrav.Nesud dokud nevyzkousis.
tak to už jsou vážně koráby silnic neholduju jim, ale tak každý má něco ale já radši dvoukolové stroje
No každej mame svoje,ale ty airbrushe jsou na me fakt moc-jak na pouti Ale napsat ze jsou to vsichni snobi je hovadina.Myslim ze se to tu ted nekde resilo ohledne BMW a tohle je myslim podobny...
FilipT: že by cenzura? Právě proto, že mám rád motorky se mi toto nelíbí. Tohle je snobárna a pokud je to ještě ke všemu pomalovaný jelenama, je to hnusná snobárna. Pokud jsi si nevšiml, dávám palce věšinou nahoru, tak nevim kde bereš to plivání. Tentokrát dám nejen popsaným strojům, ale poprvé i redakci za smazání příspěvku, který nebyl vulgární natož nepředmětný.
panove.Jednou k tomu treba taky dospejete.. A zjistite ze to vypada jako hroch ale vede se jako kocka.Nebo ze by to byla zavist?!
to sqwer: No motorka by měla mít dvě kola, což se o spoustě "karavanů" na fotkách říct nedá. Ale jinak, proti gustu...
...jste plní nenávisti a zášti-))<br />
<br />
...motorka to je a že je větší??? tak ať, ne???
Tento vulgární a nepředmětný komentář byl smazán redakcí serveru Motorkáři.cz.<br />
<br />
Pozn redakce: Jestli Lynxi nemáš rád motorky a cítíš neskonalou potřebu na každou plivnout, učiň tak prosím u sebe doma na koberec, díky, FilipT
Nejhezčí je stejně ten nejstarší. Ten alespoň vypadá jako motorka...