Okruhové kurzy s Lukášem Peškem

Motoškola Bezpečně na motorce pro Vás připravila další skvělou lahůdku, a to okruhové kurzy s účastníkem mistrovství světa silničních motocyklů Lukášem Peškem. Že nemáte závodnické ambice a ježdění na okruhu tedy není nic pro Vás? Pletete se! Své si při těchto kurzech totiž najde úplně každý - od začínajícího studenta, mladé motorkářky po mateřské, přes zkušeného cestovatele, až po vousatého chopperáka! A samozřejmě i výkonnostní závodníci zrychlí pod dohledem profesionálních instruktorů.

Okruhové kurzy s Lukášem Peškem

Kapitoly článku

Partička Bezpečně na motorce zase udělala další krůček k tomu, aby svým klientům (ze kterých se postupně houfně stávají fanoušci a kamarádi) nabídla opravdu to nej… co se v místních motorkářských vodách nabídnout dá. Vedle „klasických“ kurzů bezpečné jízdy začínají nabízet také specializované motoaktivity, kde výuku zajišťují opravdové špičky svých oborů. Chcete se zdokonalit v jízdě na enduru? Je Vám k dispozici dakarák a endurista David Pabiška. Máte touhu si vyzkoušet specifika jízdy na trialové motorce? Svoje služby Vám poskytne jedenáctinásobný mistr ČR Míra Lisý. Táhne Vás to spíš k driftům na asfalt? Mistr ČR Petr Záruba Vám rád předá svoje zkušenosti, které nasbíral během svých klání s těmi nejlepšími motárdisty … A nyní pro Vás BNMáci připravili další exkluzivní kurzy (tentokrát čistě asfaltové) a to opět s instruktorem nadmíru povolaným. Znáte Lukáše Peška? Samozřejmě je to zbytečná otázka - vždyť „Česílko“ bezmála deset sezón brázdil vody světové Grand Prix, ve které prošel všemi kubaturami. Po legendárním Františku Šťastném byl dalším naším reprezentantem, jenž vystoupil na nejvyšší post stupňů vítězů (Čína a Austrálie 2007) a v tomtéž roce svoje účinkování zakončil na celkovém čtvrtém místě mistrovství světa stopětadvacítek!
Právě tenhle týpek v letošním roce rozšířil řady instruktorů BNM ve známých silničních kurzech po celé ČR a jeho další specializace je díky minulosti zcela jasná - kurzy zaměřené na okruhové ježdění. Jestli si myslíte, že to nebude nic pro Vás, protože nepatříte mezi nabušené brusiče kolenních sliderů, tak se pletete! Tyhle kurzy budou samozřejmě i pro hobby jezdce a výkonnostní závodníky, jenž si chtějí svoje dovednosti zlepšit pod dohledem účastníka MotoGP. Ale BNM chce přivést na okruh hlavně širokou motorkářskou veřejnost a zdokonalit své jezdecké schopnosti tak můžete i vy, kdo vodíte naháče, silniční endura, cesťáky a klidně i choppery. Plynulou jízdu, brzdění a bezpečné náklony totiž jinde pohodověji nenatrénujete! Každému co jeho jest… Začátečníci a pokročilí jezdci, zaměření pouze na silniční provoz, stejně jako cestovatelé, či banda chopperáků, můžete vsadit na to, že návyky získané na okruhu jsou skvělou investicí, která se vám x-krát vrátí - v lepším pocitu z jistější a bezpečnější jízdy, ve zautomatizované reakci při krizovce, atd. A závodník si může být jistý tím, že po těchto kurzech stlačí svůj čas na okruhu o nějakou tu sekundu a při dalším závodě se budou jeho soupeři nechápavě drbat za ušima: „Čím to je? Byl o tři sekundy rychlejší! Vždyť ta jeho mašina vypadá furt stejně!?“ Rozhodně se ale nebudete navzájem brzdit nebo naopak stresovat svojí rychlostí, protože budete rozděleni podle výkonnosti do tří skupin. A ve skupinách "začátečníci" a „středně pokročilí" se nebude jednat o výuku pro okruhové závody, jsou určeny právě pro širokou motocyklovou veřejnost, kterou profesionální instruktoři zdokonalí v plynulosti jízdy, jistému brzdění a plynulým náklonům. Vlastně taková logická nadstavba silničních kurzů BNM. Ale nejen to - svézt se totiž na okruzích po Evropě, kde tu samou stopu před vámi jeli věhlasní Vale, Marc, Sete, Troy, Randy...Lukíno52, je obrovský zážitek a zkušenosti k nezaplacení! Máte tedy možnost se přihlásit do skupin:

Začátečníci = jezdíš v silničním provozu krátkou dobu. Kurz proto bude zaměřený na základní, ale zcela nezbytné jezdecké prvky a návyky - plynulost jízdy, bezpečné brzdění a zatáčení.

Středně pokročilí = v silničním provozu máš najety tisíce až desetitisíce km. Kurz tak bude zaměřený na rychlou plynulou jízdu, pokročilé brzdění, náklony "na kolínko" a dozvíš se i pokročilejší činnosti pro okruhové ježdění.

Velmi pokročilí = na okruhu jezdíš ve výkonnostních skupinách a na okruhové motorce. Tato skupina je tedy určena amatérským okruhovým jezdcům a kurz bude zaměřený na vypilování „okruhové“ techniky, ideální stopy, odstranění chyb a zlepšení časů.

Po první jízdě na okruhu ještě instruktoři provedou korekce tak, aby byly skupiny co nejvíc výkonnostně vyrovnané.

Podmínkou účasti v Okruhových kurzech s Lukášem Peškem tedy nejsou žádné okruhové zkušenosti a na okruh můžete vyrazit s jakoukoli motorkou (samozřejmě s motokrosovým speciálem nebo plochodrážkou těžko :-) Ale stejně tak si můžete s BNM dohodnout půjčení jejich cestovní mašiny nebo okruhového speciálu. A právě tato varianta může být skvělá volba pro ty z Vás, kteří uvažujete, že byste svoje motorkaření přesunuli právě na uzavřený okruh, ale prozatím váháte: „…chtěl bych to zkusit - to teda jo! Ale bude mě to vůbec bavit? Kupovat motorku jen tak na zkoušku se mi ale vůbec nechce! A jak odvézt okruhovku na okruh? Musím koupit hromadu nářadí, nahříváky, dohadovat se s agenturama…“. V BNM máte většinu těchto problémů vyřešenu - po dohodě vám zapůjčí motorku (BMW S1000RR, GSX-R 750 a další), i když na vlastní motorce je kurz samozřejmě účinnější. Vás i Vaši motorku odvezou na okruh a zpět, bude o vás postaráno po celý den, administrativní záležitosti spojené s jízdou na okruhu budou již vyřízeny a hlavně dostanete celodenní dávku instrukcí z úst těch nejpovolanějších - profesionálních instruktorů BNM, bývalých i současných mistrů kroužení, v čele se skvělým instruktorem a pohodářem Lukínem52. Můžete tedy vzít jed na to, že lepší služby v tomto segmentu jen tak neseženete. A jak je to vlastně s Vaší motorkou? Musíte jí nějak upravovat nebo speciálně připravovat? Ve skupině "začátečníci" a "středně pokročilí" nemusíte, jedinou nutností je, aby byla v perfektním technickém stavu, bez unikajících kapalin, s kvalitními cestovními pneumatikami. Před jízdami jen přelepíte páskou zrcátka, světla a blinkry (kvůli střepům při případném pádu) a to je vše. Ve skupině "velmi pokročilí" pak je předpokládán okruhový speciál a znalost jezdce, v jakém stavu má být připraven.
Že vás tenhle nápad, zdokonalit své umění i na okruhu, po tomto článku docela vzal, ale červík v levé hemisféře lehce hlodá "vždyť tam budou nějací machírci, honící si ego a koukající skrz prsty na běžného motorkáře...", tak vězte, že je ten červík úplně mimo! Instruktoři BNM, i když to jsou světoví závodníci, jsou totiž (vlastně musí být) naprosto pohodoví, milí a vtipní týpci, kteří mají obrovskou dávku trpělivosti vysvětlovat a vysvětlovat a dar "naučit". Pokud by totiž tyto základní předpoklady instruktor nesplňoval, mohl by být jakýkoli mistr světa, ale pod značkou BNM by prostě nevyučoval!

Na závěr popisu této novinky v nabídce BNM to nejdůležitější - kurzy jsou přísně individuální! Tzn. s jedním instruktorem budou ve skupině maximálně 3 jezdci. A proč to? Protože jen tak dojde k Vašemu skutečnému zdokonalení, a protože hromadné projekty, kdy se vozí za jedním instruktorem i deset jezdců (a víc..) a už pátý jezdec za instruktorem nemá naprosto šanci vidět, jakou stopu instruktor jede, kde brzdí a co vlastně dělá, na trhu již jsou. Proto jsou BNM okruhové kurzy s Lukášem Peškem opatřeny přívlastkem "individuální" a tak je to potřeba brát.

Kurzy jsou buď 1-denní (cena 11 950 Kč), nebo 2-denní (cena 19 950 Kč) a vybrat si můžete z mnoha evropských okruhů - Masarykův okruh v Brně, Slovakiaring, Sachsenring, Oschersleben a v BNM se už spřádají plány vydat se i dál... A že se to bude někomu zdát nemálo peněz? Ano, výborný poctivý rohlík od soukromého pekaře logicky musí stát mnohem víc, než hromadně vyráběný pseudorohlík pro gigamarket. A je přeci jen na každém z nás, na který produkt z nabídky máme chuť a co za své peníze chceme dostat. Za to vše, co Vám BNM nabízí, s kým budete mít tu čest a co vám tato intenzívní masáž dá, vězte, že jen při porovnání s běžnou 10 tis. spoluúčastí při jakékoli havárii se jedná o investici velmi rozumně zhodnocenou. Tento projekt je prostě o maximální kvalitě!

BNM pro Vás zajistí:
  • odvoz motorky i jezdce na okruh a zpět (z Prahy nebo s naložením po cestě)
  • 4 - 6 jízd á 20 min / den
  • celodenní individuální přístup instruktorů - 1 skupina čítá max. 3 jezdce stejné výkonnosti
  • instruktor natočí vaše jízdy na kameru a následně je s vámi o přestávkách rozebere
  • technické zázemí včetně mechanika
  • celodenní pitný a svačinový režim

V cenách za kurz není zahrnuto:
  • agenturní okruhové poplatky (cca od 50 do 160 Eur/1 den, bude sděleno před každou akcí)
  • nepovinné úrazové pojištění účastníka (cca 15-30 Eur/1 den)
  • PHM, ubytování - půjčení motocyklu (na vyžádání)
  • transporder (měřič času - cca 10 Eur)
  • pojištění účastníka ani jeho techniky.

Více informací je na www.bezpecne-na-motorce.cz

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.67
Známkováno: 9x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist