kawasaki_good_times_tour2




Finále Flat Track Serie 2012 - Svitavy

Už tuto sobotu proběhne ve Svitavách poslední závod Czech Flat Track Serie 2012. Připravena je spousta kategorií, takže program bude na dráze od rána do večera. Jezdci tří tradičních motocyklových kategorií budou hostit také čtyřkolkáře, piloty automobilů třídy „hot rod“ a dalších amerických aut.

MÍSTO:
Ovál ve Svitavách má 386 m. Je to přesná kopie legendárního stadionu SGP ve Wembley včetně všech rozměrů dráhy i povrchu. Stadion se jmenuje SPEEDWAY CIHELNA a leží po levé straně výpadovky na Poličku, která je v celých Svitavách značená. Pro majitele GPS je lokace na ulici HÁLKOVA 7. Důležité odbočky k dráze jsou značeny šipkami SPEEDWAY, nebo FLAT TRACK. Boxy v depu budou patřit jezdcům třídy FT1 (přebor ČR); přednost mají samozřejmě naši hosté ze zahraničí. Všechny ostatní kategorie budou mít depo v těsném sousedství. Kdo chce, může v depu samozřejmě spát; k dispozici bude 220V (prodlužky si přivezte vlastní), stánek s občerstvením, udírna, klubovna, ošetřovna a samozřejmě sociálky (spartánštějšího charakteru...). Jinak v blízkém okolí jsou různé penziony, restaurace, skatepark a podobně. K dispozici bude i dílna se svářečkou a další potřebnou technikou; přímo v místě!

PŘIHLÁŠKY + PODMÍNKY ÚČASTI
Do pátku 26.10. do 12:00 hodin na mail ohruza@gmail.com přihlášky jednoduchou formou; to znamená pouze jméno, stroj a kdy přijedu. Ať je v tom trošku pořádek.

TECHNICKÁ PŘEJÍMKA
V sobotu od 8:30 ráno. Do závodu budou vpuštěni pouze jezdci s bezpečnou výbavou (helma s funkčním upínáním, ochranné brýle, nebo plexi, kvalitní rukavice, pevné vysoké boty nad kotník) a motocykly, které se při finále nerozpadnou, nebo některými svými komponenty někomu hladce neamputují nějakou končetinu. Jak budou přejímky vypadat, se dozvíte v pátek. Jinak základní pravidla hry zůstávají – žádná přední brzda, žádné drapáky! Ani krosové, ani enduro, ani plochodrážní!!!

STARTOVNÉ
Startovné je rozděleno podle tříd (rozdíl v počtu rozjížděk a kol) a bude se platit na místě. Kdo bude chtít trénovat už v pátek, nebo naopak v neděli po závodech, platí o 100 Kč navíc.
FT1 Competition + Supermoto: 450 Kč
FTQ Sideburn Quad: 200 Kč
555 Five Laps to Glory (veteráni): 200 Kč
Hot Rod Eliminator: hosté bez startovného

UPOZORNĚNÍ
Vzhledem ke snaze o co nejnižší rozpočet NEMÁME na páteční a nedělní tréninky sanitku. Tréninky jsou tudíž brány jako „volné“. Kdo bude chtít v neděli, nebo v pátek trénovat, podepíše papír, že do toho jde na vlastní nebezpečí! V sobotu sanita od 11:00 zajištěna.


TŘÍDY A TECHNICKÉ SPECIFIKACE

FT1 Competition (Přebor ČR ve Flattracku)
Flattrackové speciály; jedno a víceválce bez rozdílu objemu a výkonu motorů. Základními technickými podmínkami jsou: žádná, nebo deaktivovaná přední brzda, obě kola 19“, pneumatiky buď se speciálním flattrackovým, nebo podobným vhodným vzorkem. Povinností v této kategorii je mít bezpečnostní vypínač zapalování alias „kill switch“.

FTSM Sideburn Supermoto

Bude-li jezdců pět a více, pojede tato třída zvlášť. Bude-li jich méně, pak budou motardisti přiřazeni k FT1; hodnoceni však budou zcela odděleně. Motocykl pro supermoto zcela bez úprav; doporučeny jsou tzv. „mokré“ SM pneumatiky. Povinností zůstává pouze deaktivovaná, nebo odmontovaná přední brzda.

FTQ Sideburn Quad

Použít lze jakoukoliv čtyřkolku bez rozdílu výkonu a objemu motoru. Dvoutakt i čtyřtakt. Základní podmínky vpuštění na start jsou pouze tři. Při tréninku i závodu musí mít čtyřkolka v záběru POUZE ZADNÍ NÁPRAVU. Čtyřkolka musí mít bezpečnostní vypínač zapalování alias „kill switch“. Zadní kola čtyřkolky musí být přezuty buď na pneumatiky se silničním, nebo mokrým SM vzorem. Vyjímečně jsou protentokrát povoleny i terénní pneumatiky sjeté na cca 4-5 mm. Hloubka dezénu bude kontrolována při technické přejímce.

555 Five Laps to Glory
Velmi atraktivní třída vypsaná pro VŠECHNY motocykly do r.v. 1960. Bez rozdílu značky, objemu, výkonu, počtu válců. Je také jedno, zda jde o dvoutakt, či čtyřtakt. Jediným motocyklem, který pro tento závod NELZE použít, je speciál pro klasickou plochou dráhu do r.v. 1960. Podmínky účasti jsou pouze dvě. Deaktivovaná, nebo úplně odmontovaná přední brzda a žádné krosové, či enduro drapáky!!!

Hot Rod Eliminator
Veškeré automobily, hot rody, rat rody, customy a racery postavené na bázi amerických automobilů do r.v. 1970. Vozidla nemusí mít RZ ani platnou TK. Platí striktní zákaz používání pneumatik pro autokros a hrubých vzorků pro rally.

ČASOVÝ HARMONOGRAM


Pátek:
14:00 – 17:30 volné tréninky všech vypsaných tříd kromě Hot Rod Eliminator
20:00 večírek v restauraci v těsném sousedství (u dráhy)

Sobota:
8:30 – 9:30 technické přejímky a přihlašování jezdců
8:30 – 11:30 volné tréninky po jednotlivých třídách
11:40 – 11:50 ROZPRAVA S JEZDCI V PROSTORU DEPA
12:00 - 12:10 SLAVNOSTNÍ ZAHÁJENÍ A NÁSTUP
12:20 – start první závodní rozjížďky
19:00 - FLAT TRACK PÁRTY (restaurace přímo u dráhy) – oficiální zakončení sezóny, slavnostní dekorování vítězů Czech Flat Track Cupu 2011.

Neděle:
9:30 – 15:00 možnost volných tréninků na upravované dráze

Dotazy pište na ohruza@gmail.com, nebo volejte na 777 124 896 - Ondra Hrůza. Náhradní kontakt pro další informace je Radek Pecina 604 265 979.

Na setkání se těší Ondřej Hrůza, ředitel závodu

Informace o redaktorovi

Martin Hakl - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):


TOPlist