2nd race Czech Flat Track Serie 2012

V pátek a v sobotu 18. a 19. května proběhne na flat trackové dráze Big lake speedway druhý závod Czech Flat Track Serie 2012 – Mezinárodního poháru České republiky ve flat tracku (americké ploché dráze). V pátek se bude závodit na dlouhém oválu, avšak v sobotu proběhne historicky první závod na TT trati v Evropě!

2nd race Czech Flat Track Serie 2012
Flat trackový areál Big lake speedway se nachází v těsném sousedství ATC Merkur (poblíž obce Pasohlávky) takřka na břehu Novomlýnských nádrží pod Pálavou. Trať je vystavěná na poli a podklad je tvořen z velké části vápencem a pískovcem. Skládá se ze dvou částí. Rychlý ovál má délku 680 m, drobné převýšení a každou zatáčku jiného průměru. „TT track“ měří v průměru 1 100 m a obsahuje celkem 6 zatáček. 4 levé, 2 pravé. Autorem trati je Jan-Willem Jansen (NL), několikanásobný vítěz evropského poháru a guru flat tracku v Evropě. Všechny zatáčky jsou upraveny tak, aby šly projíždět řízeným smykem.
K dráze se dostanete jednoduše. Musíte přes hlavní bránu ATC Merkur, která leží cca 200 m od hlavního tahu Brno – Mikulov – Vídeň a je všude dobře značená (orientačním bodem přímo u silnice je hotel Thermal). Jinak se orientujte podle šipek a bannerů Euro Bike Fest.
Depo je v těsném sousedství dráhy. K dispozici budou přípojky na 220V. Cca 100 m od depa jsou velké sociálky + sprchy; v těsné blízkosti trati a depa jsou restaurace a stánky s občerstvením.


PŘIHLÁŠKY + PODMÍNKY ÚČASTI


Do středy 16.5. 20:00 hodin očekávám v mailu ohruza@gmail.com přihlášky od všech zájemců jednoduchou formou; to znamená pouze jméno jezdce, stroj, kategorie a kdy dorazíte.


TECHNICKÁ PŘEJÍMKA


V pátek od 12:00 do 13:30. V sobotu od 8:30 do 9:30 ráno. Do závodu budou vpuštěni pouze jezdci s bezpečnou výbavou (homologovaná helma s funkčnm upínáním, ochranné brýle, nebo plexi, kvalitní rukavice, pevné vysoké boty nad kotník, kožená kombinéza (jedno, nebo dvoudílná), nebo základní motokrosová výbava. Motocykly (čtyřkolky...), které nemají žádné ostré hrany,. Jinak základní pravidla hry zůstávají – žádná, nebo jakýmkoliv způsobem deaktivovaná přední brzda, žádné drapáky! Ani krosové, enduro, trial, ani plochodrážní!!! U čtyřkolek musí být zadní pneumatiky buď s jakýmkoliv silničním vzorkem, nebo krosové důkladně sjeté na výšku vzorku cca 4 mm. U třídy FT SM Supermoto se doporučují buď SM mokré pneu, nebo starší slicky prořezané do tvaru podobnému FT pneumatikám.

STARTOVNÉ


Startovné je rozděleno podle tříd (rozdíl v počtu rozjížděk a kol) a bude se platit na místě. Kdo bude chtít trénovat už ve čtvrtek, nebo naopak v neděli po závodech, platí o 150 Kč navíc.

FT1 Competition: 450 Kč
FT Classic: 450 Kč
FTSM Sideburn Supermoto: 450 Kč
FTQ Sideburn Quad: 450 Kč
555 Five Laps to Glory (veteráni): 200 Kč
Hot Rod Eliminator: 200 Kč

UPOZORNĚNÍ:
Obě tratě na Mušově budou připraveny k tréninku ve ČTVRTEK 17.5. od 15:00 hod.


TŘÍDY A TECHNICKÉ SPECIFIKACE


FT1 Competition (Přebor ČR ve flat tracku)
Flattrackové speciály; jedno a víceválce bez rozdílu objemu a výkonu motorů. Základními technickými podmínkami jsou: žádná, nebo deaktivovaná přední brzda, obě kola 19“, pneumatiky se speciálním flattrackovým vzorkem (Maxxis, Mitas, Dunlop, Good Year). Povinností v této kategorii je mít bezpečnostní vypínač zapalování alias „kill switch“.

FT Classic
(Přebor ČR ve flat tracku)
Flattrackové speciály vycházející z motocyklů vyrobených v rozmezí let 1960 – 1989, nebo individuální stavby poháněné motory z let 1960 – 1989. Základními technickými podmínkami jsou: žádná, nebo deaktivovaná přední brzda, obě kola 19“, 18“, nebo jejich kombinace, pneumatiky se speciálním flattrackovým vzorkem (Maxxis, Mitas, Dunlop, Good Year), nebo schválenými vzorky Michelin a Continental. Povinností v této kategorii je mít bezpečnostní vypínač zapalování alias „kill switch“.

FTSM Sideburn Supermoto
Bude-li jezdců pět a více, pojede tato třída zvlášť. Bude-li jich méně, pak budou motardisti přiřazeni k FT1; hodnoceni však budou zcela odděleně. Motocykl pro supermoto zcela bez úprav; doporučeny jsou tzv. „mokré“ SM pneumatiky. Povinností zůstává pouze deaktivovaná, nebo odmontovaná přední brzda.

FTQ Sideburn Quad

Použít lze jakoukoliv čtyřkolku bez rozdílu výkonu a objemu motoru. Dvoutakt i čtyřtakt. Základní podmínky vpuštění na start jsou pouze tři. Při tréninku i závodu musí mít čtyřkolka v záběru POUZE ZADNÍ NÁPRAVU. Čtyřkolka musí mít bezpečnostní vypínač zapalování alias „kill switch“. Zadní kola čtyřkolky musí být přezuty buď na pneumatiky se silničním, nebo mokrým SM vzorem. Vyjímečně jsou protentokrát povoleny i terénní pneumatiky sjeté na cca 4 mm.

555 Five Laps to Glory
Velmi atraktivní třída vypsaná pro VŠECHNY motocykly do r.v. 1960. Bez rozdílu značky, objemu, výkonu, počtu válců. Je také jedno, zda jde o dvoutakt, či čtyřtakt. Jediným motocyklem, který pro tento závod NELZE použít, je speciál pro klasickou plochou dráhu do r.v. 1960. Podmínky účasti jsou pouze dvě. Deaktivovaná, nebo úplně odmontovaná přední brzda a žádné krosové, či enduro drapáky!!!

Hot Rod Eliminator
Veškeré automobily, hot rody, rat rody, customy a racery postavené na bázi amerických automobilů do r.v. 1970. Vozidla nemusí mít RZ ani platnou TK. Platí striktní zákaz používání pneumatik pro autokros a hrubých vzorků pro rally.


ČASOVÝ HARMONOGRAM


Čtvrtek 17.5.
Areál ATC Merkur otevřen od rána
14:00 otevření trati
15:00 – 19:30 volné tréninky; vždy po hodině střídání tratí ovál & TT track

Pátek 18.5.
ZÁVOD NA OVÁLU
9:00 – 12:00 volné tréninky ovál
12:00-14:30 tréninky podle jednotlivých kategorií
15:00 rozprava s jezdci
15:20 start první kategorie na oválu
Závody po jednotlivých kategoriích do cca 19:00

Sobota 19.5.
ZÁVOD TT TRACK
9:00 Začátek tréninků podle kategorií
12:00 – 12:40 Polední pauza
12:45 Rozprava s jezdci
13:00 Slavnostní nástup
13:20 Start první kategorie

Neděle 20.5.
OVÁL + TT TRACK
10:00 Volné tréninky pro všechny, kteří budou mít zájem

Tak to by myslím mohlo stačit; další dotazy pište na ohruza@gmail.com. E-mail preferuji; vzhledem k tomu, že celý týden budeme aktivně připravovat celou akci Euro Bike Fest, dovolat se mi telefonem bude velmi často obtížné. Proto zkoušejte SMS nebo volejte na 777 124 896. Ondřej Hrůza, ředitel závodu

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist