renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZS 1000 Fazer (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jarin82
Vloženo 9.4.2015
Aktualizováno 9.4.2015
Zobrazeno 2 718x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Na všem se dá jezdit, ale na Fazer 1000 se jezdí skvěle.
www.co-co-ti.cz

Motorka koupena od FIRMA:Tass Motocentrum (Chrudim I)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1300: důvod neuveden

První dojmy - Sice je to už vykopávka a není to zrovna ultralight, ale nedám na něj dopustit. Od roku 2009 jsem s ním ujel 32 tis km a je to radost. Nehodlám s tím přestat. ;-)

Motorku bych doporučil pro - Nejvhodnější je pro toho, kdo má rád rychlost, ale nechce se zbavit pohodlí při cestování. Doporučuji.

Doplňky na motorce - Kufr 30 l
laděný výfuk
podsedlový blatník

Recenze

Právě tuhle motorku jsem si vybral, protože je použitelná, tím myslím, že se na ní dá jezdit v Čechách, kde to není žádný med, co se týče cest, ale i v celé Evropě a právě v té východní, kde je to ještě podstatně horší. Tahle mašina to zvládá bez sebemenších problému a člověk po celodenní jízdě nejde spát s dřevěnou prdelí, s bolestí zad, natlučenýma koulema a s bolestí břicha jako je tomu u tvrdých supersportů, (tím nezpochybňuji jejich velké kouzlo). Posaz je příjemný měkký ale nepříliš, kolena jsou níž, takže se dá i pěkně vysednout. Stačí mírně předklonit a není problém se držet v rychlosti 200 km/h (samozřejmě v jednom). Ale i ostré alpské zatáčky projížděné na jedničku a s nohama na stupačkách se s ním projíždí parádně díky řídítkům, které u supersportů nejsou (mnozí vědí o co jde). Motor s karburátory, které je občas nutné seřídit (stačí před sezonou) táhne skvěle. Výkonu má opravdu dostatek. Přesto jsem ale zvolil úpravu převodu k vyšším otáčkám a větší síle o jeden zoubek méně na řetězovém kolečku na motoru. Parádně se roztočí v mžiku do červena a jde moc pěkně na zádní kolo na dvojáka . Základem je kvalitní řidší plně syntetický olej. Já používám Castrol Power 1 Racing 10W50. Co se týče spotřeby oleje, tak si vezme, co potřebuje. Za sezonu tj. cca 6 tis doleju tak 1,5 litru. Je to ale především proto že používám tento řídký olej, který motor vyhází v maximálních otáčkách. Ani není divu, když vezmu v potaz to jak s motorkou jezdím. Přesto si to nechá líbit a těch pár stovek za sezonu za olej navíc mi vůbec nevadí. Pneumatiky volím měkké a odmění se festovým držením i na hraně.
Abych jen nechválil tak musím uvést, že jízda na Fazerovi v přeplněném městě ve špičce není nic příjemného hlavně kvůli lankové spojce. Při běžném ježdění s tím není sebemenší problém, ale při neustálém mačkání v koloně je to znát dost. Celkově se motor kvůli velkému výkonu necítí při pomalé poskakující jízdě dobře, špatně se chladí bez náporu vzduchu zejména v parném létě, takže městům v čase dopravní špičky je lepší se vyhnout.
Jízda ve dvou je naprosto pianko a pohodlí, jen je třeba patřičně nastavit zadní tlumení a pružení, aby se při průjezdech nerovností mašina zbytečně nehoupala. S častějšími přestávkami se dá cestovat ve dvou i velmi daleko .
Celkově shrnuto, jsem rád, že jsem při přechodu z TDM našel takovou všestrannou mašinu s velkým potenciálem a cestovním duchem.
Za málo peněz opravdu hodně muziky.
Díky Yamaha Motor Company

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist