renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Broomson
Vloženo 26.3.2015
Aktualizováno 26.3.2015
Zobrazeno 949x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná, svižná motorka, která se pyšní krásným V-twin s charakterem :)

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: 71 kW - nešla stáhnout do 35 :/

První dojmy - Jelikož jsem měl před SVčkem stopětadvácu od yamahy YZF R125, tak mi řidítka dolů hned padly do ruky. Moto se zdála být mohutná díky pěkně širokým řidítkům a od prvního zátahu bez papírů na neomezenou jsem řekl, že to musím mít :)

Motorku bych doporučil pro - Asi pro pokročilejší řidiče, ale i začátečníkům, co mají cit v ruce na plyn :)

Doplňky na motorce - držák SPZ, do měsíce snad IXIL laďák, pancířové hadice, padáky a klín



Recenze

Vybíral jsem tento stroj, protože mě 125 přišla slabá a chtěl jsem něco většího :) Pár měsíců jsem se zamilovával do hornetů, CBRek 600 RR, R6tek... do té doby, než mi známý řekl, že je nový zákon a můžu stahovat max 70kw. Takže všechny krásné sportovní varianty padly. Jakmile jsem narazil na SV, naháč mi padl hned do oka a každý den jsem listoval po inzercích. Nakonec se po pár neúspěšných návštěvách zdálo, že nic neseženu, ale bohudík jsem narazil na moto s 8500 km na budíku, koupená ze salonu 2013 a doložená fakturou :) Chtěl jsem sice naháče, ale Sko jsem vzal díky suprovému technickému stavu a momentálně řeším přestavbu na Nko :)

Mám nalítáno na moto cca 6000km a pořád mě moto baví, i když má jen 35kW. Spotřeba něco pod 4,5 litru, když se jede pohodově. Ve dvou lidech a nedohnatelnou partou supersportů jsem měl asi i 8litrů :D ale to se nějak předpokládalo. Motorka jde krásně do zatáček, jen dát bacha na zavření plynu při nějakém překvapení. Ale to si člověk hned zvykne :)

Na moto jsem dělal zatim jednou komplet olej, filtry, kapaliny a jede pořád jako nová. Žádný problém jsem zatím neměl s ničím.

Ovladatelnost je perfektní, zatáčky se krájí jedna báseň. Při pohodové jízdě je to krása. Když přijde na hodně svižnou jízdu po suprových cestách s krásnými zatáčkami, začíná se projevovat nedostatek v podvozku. Motorka se při vyšších rychlostech a větších náklonech "pohupuje" nejspíš kvůli měkkému podvozku. Proto přemýšlím o progresivních pružinách do vidlí. O brzdách jsem si myslel, že jsou dostačující, ale přesvědčil jsem se o opaku, že při rychlejší jízdě a krizovkách, bych přemýšlel minimálně o pancířkách.

Jelikož mi posed se řidítkama dolů nějak nevadí, klidně bych otrlejším moto na cestu doporučil. Plexi fouká přímo pod krk, tak bych uvažoval o vyšším sportovním, aby se člověk lépe schoval :)



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ughlyyy
Ughlyyy napsal 26.03.15 v 17:48 10b.

Více komentářů



TOPlist