Olej, benzín a víc nic. Na 800ccm velmi slušnej zátah kterej bohatě stačí na to aby si i při 100 km/h spokojeně brumlá.
První dojmy - Po babetě, simálovi a jakési stopětadváce od SYM je to velký skok kupředu. První nejistý pocit při osedlání po pár kilometrech vystřídala euforie. Mám okolo 178 cm a marauder je pro mě poměrově ideální. Zatím jsem podnikl jen pár jízd s rampouchem u nosu, ale motorce to bylo jedno. Doporučuji všem, komu se líbí, což je hlavní. Jízdní vlastnosti vás nezklamou.
Recenze
Od raného dětství mám vztah k motorkám a paradoxně také od dětství jsem toužil po nějakém brumlákovi, nikoliv po silnici. A pak tu byla cena. (Mimochodem, dokážete mi někdo vysvětlit, proč je kategorie chromu poměrně dražší?) Konkurz byl vyhlášen mezi shadow 750, maraudrem 800 a dragstárem 650, z čehož poměrem cena, vzhled, výkon, spolehlivost vyšel nejlíp marauder.
Jízda je po zahřátí plynulá, ani s brzdami nemám problém, jak jsem se tu mnohokrát dočetl i když přiznávám, že supersport pro jsem nikdy pro "srovnání" neřídil. Ve městě je to parádní svezení. 50 na 3 a vůbec mi nevadí že se vleču, když se tak poslouchám. A mimo město říká "Pane? jak si přejete pane!"Je to prostě mašina na pohodu. Ona to ví a mě to učí.
Moc pěkný stroj, mám taky takový už 4 roky a naprostá spokojenost!
Přeju hodně pohodových kiláků bez nehod!
L.
Moc pěkný cruiser dávám 10 bodů
Moc pěkné přeji Ti hodně šťastných km. a vždy pohodu na cestách 10b.
Konečně Tě můžu přivítat v klubu!
Krásná tak ať to jezdí. 10b