široká japonská plastem obehnáná silná zalehávačka, což je k neuvěření od roku 1996 se na ní měnila jen rozeta se řetězem a tlumič výfuku. ( i žárovky jsou origo) ale vzal jse msi jí do parády a už to začalo...
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-9R Ninja: protože srad mě upoutal svojim již ´tehdá´ nadčasovym desingem
První dojmy - + jde pohotově a krásně za plynem , a líbí se mi že i po těch letech je na ní vše originál - na můj vkus docela ´při těle ´ cca 190 kg
Motorku bych doporučil pro - začátečníkům bych to nedoporučoval , je těžká , a za plynem jde jak poslanec za prachama ,stačí trochu škubnout a letíí to , I KDYZ já taky na ní začínám první jsem se obával ale teď už bych nic slabšího nechtěl , děkuju bože=)
Doplňky na motorce - ňáký ty padáky , polepY , leckterý žávažíčka , nechal jsem si udělat varovný blinkry , a blikavou brzdovku a popustit o 5 čísel vidle a vymejšlim dál =)
Recenze
brzdy bych řekl zlatej střed .. nic extra ale taky žádný vietnamský tržiště , podvozek tak akurát , motor bomba .. poslouchá na slovo a zrychlení neskutečný, spotřeba 6l kombinovaná
SERVIS: všechno hezky postupně ... olejofiltrs , svíce , chlad. kapalina, baterka , regulátor dob. , a nyní olej ve vidlích , nové přední kotouče (volné nýty) - a to snad stačí né?!
Nejlíp se motorka cítí na německých dálnicích =)
Díky
hmmmm
Děkuju , kluci akorád mě mrzí že předešlej majitel na ní upadl a levý bok je dost poškrábanej , budu jí za pár dní lakovat a už to nebude origo protože ty motolepy stojí strašnej ale strašněj balík.
Psal se rok 2000 a kamarad ji vlastnil uplne stejnou v te dobe strasna raketa!!!je stale krasna..
Pro mě nejkrásnější Gixer.