renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník projectill
Vloženo 5.8.2014
Aktualizováno 13.8.2017
Zobrazeno 986x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jedno jsem nikdy nevyzkoušel...naprosto obyčejnou, univerzální, čtyřválcovou šestku z Japonska. Tak proč ne teď.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Krásně obratné, oproti Nudě velmi pohodlné, střední otáčky jsou pochopitelně mrtvé, ale celkem to jede. Chce to úplně jiný styl ovládání, než jsem byl zvyklý, takže jsem najednou zase začátečník.

Motorku bych doporučil pro - Pokud chce člověk plout krajinou a nečeká žádnej super výkon, tak bude spokojen. Je to hodný, obratný, pohodlný a dokáže to jet i vcelku rychle a provoz je levný...takže to vyhovuje 70% asfaltomrdalům :)

Doplňky na motorce - Koncovka + svody Creptus

Recenze

Zatím jsem jí akorát přivezl. Nejbližší plány :
Nová brzdovka - hotovo
Nové destičky - hotovo
Nové gripy - hotovo
Nová závažíčka - hotovo
Seštelovat spojku - hotovo
Seštelovat brzdu - hotovo

nechladí - takže do servisu na kontrolu všech kontaktů, termostatu a větráku
- už chladíme - špatné čidlo teploty chladící kapaliny, co spíná větrák. Použítý zrovna na bazaru nebyl, nové stojí 3 klacky. Nechal jsem udělat čudlment a zapínám větrák ručně při vjezdu do města. Trochu voser, ale člověk si zvykne a funguje to.

pár postřehů :
Podvozek je překvapivě pohodlný. Dokáže vcelku slušně žehlit český silnice a je příjemně přesný a tuhý v zatáčkách. Zatím to bylo za všech okolností stabilní a i když jsem lítal v zatáčkách, jak pošuk, tak jsem měl 100% důvěru ve stroj. Paráda. Na jízdu ve dvou to už chce trochu dotáhnout, ale i tak zvládáme.

Brzdy jsou asi už věkem trochu měkčí. Po výměně destiček, kapaliny a natlakování systému brzdí velmi dobře, ale z Husqvarny jsem asi už zvyklý na její jedovky a chtěl bych víc :) Při brždění je stroj stabilní a ani se předek tolik nepotopí, jak jsem se bál.

Motor byla pro mě velká neznámá...fakt to dole netáhne ? To je relativní. Kdo chce lítat jak maňas, tak spokojen nebude. Kdo chce jezdit ve dvou, tak spokojen taky nebude. Pro pohodovou jízdu ve jednom to ale táhne obstojně a já si musel zvyknout, že pro rychlejší jízdu musim mít otáčky tak o 4000 výš :D prostě opravdu platí, že točit, točit, točit...obzvlášť při předjíždění ve dvou.

Převodovka už má krásně vyjetý dráhy, je přesná a tichá. Vcelku rychle jsem se naučil řadit bez spojky nahoru i dolu bez škubání :)

detaily...
do rezervy to je cca 180-190km, takže spotřeba asi 6-6,5l
trochu jí zvyšuje kompletní systém od Creptusu, ale zato ten zvuk je parádní :D
se svými 185cm nemůžu zalehnout, jak závodník...mám bradu na plexi
v zrcátkách je dokonce něco vidět !
dle batůžků prý ok na ježdění
sednout víc dozadu, plná na jedničku a kolem 12tis otáček zamíří předek k nebi ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jashe
Jashe napsal 11.09.14 v 17:01

Ludwei
Ludwei napsal 09.08.14 v 07:55 10b.

pěkná

projectill
projectill napsal 05.08.14 v 21:59

Nudu mám zatím stále. Ale tohle jsem chtěl vyzkoušet. Téměř jistě mi dlouho nevydrží, ale prostě jsem chtěl vyzkoušet čtyřvál

fleyah
fleyah napsal 05.08.14 v 21:52

:)

fleyah
fleyah napsal 05.08.14 v 19:29

Tak gratulace bejku :), snad ti bude slapat a vydrzi ti dele nez Nuda :D

Více komentářů



TOPlist