renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/638 (1987)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JohnCoat
Vloženo 9.6.2014
Aktualizováno 19.4.2022
Zobrazeno 1 455x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Červený youngtimer, zvukový projev pro audiofily, jinak celkem sráč.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - To to jede, docela to brzdí, má to charakter! Láska na první pohled i na první jízdu.

Motorku bych doporučil pro - Při dnešních cenách Jaw už se bohužel doporučit nedá. Motocykl jedině pro fandy značky.

Doplňky na motorce - Díky zanedbané údržbě se uvolnil a uklepal motor, takže jsem motocykl totálně rozebral. Repasoval jsem motor, blíží se hranice 1000km, zatím bez problémů. Problémový jsou pouze těsnění pod válcema a pod hlavou. Dále jsem nechal opravit rám - rovnání, oprava držáků, zavaření děr v podsedlových trubkách, který tam nějaký jelito vyvrtalo, dovaření výztuh pod podsedlovku. Pak rám dostal nový lak. Osazeny kuželíky do krku řízení, motor dostal pružnou lamelu, plné čelo na kliku, Vape, koupen nový karburátor. Do předního světla instaluji novou parabolu s H4 halogenem. Místo bimetalového dávám elektronický přerušovač. Sehnal jsem i páčku naklápění předního světlometu. Docela jsem se u toho vyřádil.

Recenze

Osobně jsem ten model neznal, zamiloval jsem se do ní z fotek na internetu. Musel jsem jí mít. Byla to moje první zkušenost na velké motorce (když nepočítám autoškolu) a zezačátku jsem z ní byl docela vyplesklej. Oproti simsonu, na kterým jsem jezdil předtím, to byl jinej vesmír. Mojí lásku odvděčovala tím, že se srala, sralo se na ní všechno. Ulomené úchyty motoru, a to jak na rámu, tak na karterech, blblo zapalování - a to prosím Vape!! Blbnul mi karburátor, ten nový, Jawský, vychvalovaný. Nové doutníky od Buyaka - rozbila se píšťala. Brzdy - předek nebrzdil. Ten dvouklíč sem nikdy brzdit nedonutil. Nádrž praskla. Nové plné čelo mělo špatnou toleranci pro ložiska, zadřelo se to. Staré duté čelo zase nedrželo v karterech. No zkrátka, srandy kopec. Ono jinak, když by se to nesralo, tak na tom byla zábava jezdit. Rohlík to člověku dokázalo vykouzlit, 638 motor měl docela hezký charakter, jak v něm bouchly saze někde u 4 tisíc otáček. Jenže...prostě ruce od šmíru skoro při každý vyjížďce. Kdo říká, že se mu to nekazí, tomu nevěřím.

Prodal jsem jí a mrzelo mě to. Mrzí mě to dodnes, ale už bych jí nechtěl.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
venkovanzkhor
venkovanzkhor napsal 21.01.16 v 15:28 10b.

Pěkná a zachovalá osmička! Dávám 10!

kubacadek
kubacadek napsal 21.11.14 v 15:16 10b.

Nádherná mašina jen tak dál

Milan1963
Milan1963 napsal 09.06.14 v 22:09 10b.

Moc hezká, ale veterán? To ještě ne...

Více komentářů



TOPlist