Fajn motorka do začátku jak na cestování, tak na vyjížďky.
Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1) - Bez problému.
První dojmy - Jako začátečníka mne dvouvál krapet vyděsil při rozjezdech, protože jsem autoškolu dělal na Suzuce GSX 750 a proti ní to je o dost ostřejší (hlavně brzdná síla motoru). Další jízdy super, zatím jediné negativum jsou vibrace kolem 4000-5000 RPM, ale na to si časem zvyknu.
Motorku bych doporučil pro - Z pozice začátečníka mohu doporučit zase jen začátečníkům, nicméně motorka je myslím podařeným kompromisem mezi rychlou a ovladatenou motorkou do města a svižné vyjížky a lehkým cesťákem. Jestli zvažujete nákup 650 či podobně, určitě ER-6 neodepiště bez svezení, či alespon posezení.
Doplňky na motorce - Zadní a boční držáky na kufry.
Recenze
Proč ER-6F?
Chtěl jsem motorku na pohodové výlety, která mi ale při chuti po svižnější jízdě dopřeje. Z 650tek apod. ze kterých jsem vybíral pro mne vyčnívala hlavně vzhledem. S velkým problémem jsem se potýkal kvůli své výšce (192cm) a motorky typu bandit apod. mi neseděly. V hledáčku byl V-strom, který mi ale známí vymluvili kvůli váze (do začátku prý nee) a zatím asi dobře že tak.
Najeto kolem 1500km, zatím v okolí Frýdku/Ovy a odpravdu jediná nepříjemnost jsou zmíněné vibrace kolem 4000-5000 RPM při kterých se pochopitelně rozezní plasty kapotáže a štítek.
!!""" Jsem začátečník, takže níže uvedené jsou spíš laické postřehy než nějaké fundované hodnocení """!!
Motor táhne slušně odspodu, od 6000 pak začne to pravé. Zvukově mi zatím vyhovuje i s továrním výfukem.
Brzdy by mohly být lepší, ale myslím si že pro účel, ke kterému je u tohoto motocyklu cíleno jsou dostatečné.
Podvozek zatím neumím posoudit, nějaké nerovnosti jsem projel a necítil jsem výraznější problém.
Ovladatelnost je výborná. Ta je podle mne hlavní předností této motorky. Je lehká a poměrně úzká (kapotáž přesto poměrně efektivně kryje nohy) takže jsem opravdu neměl problém ani při točení "na pětníku" či při velmi pomalé jízdě.
Úložný prostor samotný je tak na malou tašku s nářadím (cca 5x7x13cm). Do zbytku prostoru vecpal vestu, lékárničku (musel jsem ji naplno otevřít) a do zbylých škvír sadu na opravu pneumatik.
Spotřeba se ustálila kolem 4,5l/100km (Relax projížďky s občasným škubem pravé ruky)
Cestování
Dálnice není problémem ani s třemi kufry, ale vítr pak umí být nepříjemný. to bych ale čekal u každé motorky na cesty. (Možná se pletu) Nejdelší trasa zatím Frýdek-Olomouc-Zlín-Bílá-Frýdek celkově cosi pod 300km a se třemi pauzami odjeto bez problému
Ahoj, jestli chceš tak se přidej k nám do skupiny majitelů ER6 :) Jsme na FB a zde na motorkari.cz :) Jinak jasných 10b!
Ahoj, ať slouží a hlavně s rozumem