renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Lukas99
Vloženo 20.4.2014
Aktualizováno 9.1.2018
Zobrazeno 1 991x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka je celkem dobrý kompromis mezi cesťákem a sportovní motorkou.

Více fotografii

První dojmy - První dojmy z jízdy, no, celkem zajímavý protože sem si ji vezl od prodejce z Plzně do Brna a skoro půlku cesty jízda v dešti, tak to bylo celkem nic moc, spíš nic, než moc. Další zábava byla skoro 12 stupn. teplotní rozdíl mezi dvěmi místy v rozmezí 4 hodin (12-16 hod). Motorka však jela dobře, dovezla mě a nic se ji nestalo, to je podstatné.

Motorku bych doporučil pro - Motocykl střední kategorie, dobrý pro začátečníky i pokročilé, má to 100 koníků, málo to už není rozhodně.

Recenze

S motorkou co ji mám, tak sem za víkend najel něco přes 400 km, skoro půlku z toho v dešti, když sem ji vezl domů. Za cestu, co sem s ní jel sem raději nezesedal, protože bych se bál, že už se nedostanu zpátky. Sedadlo je celkem tvrdý, přijde mi, že co sem měl předešlé moto (thundercat) tak mělo pohodlnější sedlo, na druhou stranu je pravda, že sem s ní v tak krátkém čase nenajel tolik kilometrů jako s cebrou.

Další srovnání s předešlou motorkou by bylo nejspíš opět s úrovní posezu. Na thundercatu seděla líp nádrž, na cebře mi přijde víc posunutá dozadu a je trošku horší možnost zalehnutí (měřím 188 cm) možná by pomohla změna plexi za sportovní, nyní tam je originál. Řidítka jsou na cebře pocitově níž. Plasty jsou obklopeny okolo rámu, to trochu komplikuje "přitánutí" se k motorce a klpopení, ale je to nejspíš jen subjektivní pocit, koleno s tim dát rozhodně pujde.

Brzdy jsou celkem dobrý, nestalo se mi zatim že bych neubrzdil, co sem potřeboval, na vodě sem to raději moc nezkoušel, výsledek by nedopadl moc dobře nejspíš.

Úložný prostor je kapitola sama pro sebe, musí se použít klíč, aby šly povolit šrouby a dostali ste se k lékárničce, co je pod sedlem, víc tam toho o moc nedostanete.

Když sem měřil spotřebu, tak mi vyšla na trase 300 km na 15l, což z toho dělá pěkných 5l/100 při jízdě do 150 km/h vyjímečně, většina trasy kolem 120 km/h. (Při sériovém výfuku, svodech, filtrech).

Pro spolujezdce by měla být cesta dobrá, sedlo je nedělené.

Motorka je v sériovém stavu, na to, jaký je to rok, vypadá minimálně o 10 let mladší. Věřím, že sem neudělal chybu s výběrem tohoto motocyklu. Vzhledem k tomu, co sem do něj investoval a co mi dává, tak klady převažují nad zbytkem.

Na Hondu jsou pozitivní ohlasy, doufám že se po pár tisících kilometrů k tomuhle vrátím a budu moct taky říct, jo, je to pravda, funguje jak má.

Ještě bych dodal, že cbr hodně srovnávám s thundercatem, jsou to velký motorky, na kterých sem jezdil. Víc sem byl zatím sžitý s thundercatem. Rozdíl mezi nimi je ve spotřebě (origo svody výfuk cbr, ladák-thundercat), rozdílný nástup výkonu, honda jej má plynulejší, yamaha měla kolem 7-8 tis. kopanec a rozlítavala se. Honda má centrální stojan, to je výhoda. Nemá ukazatel palivoměru, musíte jej přepnou manuálně, něco jak na pionýru, ale dá se s tim žít.

Přeji všem motorkářům mnoho kilometrů bez nehod.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PYTEL1
PYTEL1 napsal 20.01.15 v 22:30 10b.

Jarky
Jarky napsal 25.10.14 v 19:12 10b.

fakt moc pěkný Fko 10b hodně km bez problémů

Lukas99
Lukas99 napsal 05.05.14 v 19:44

díky za hodnocení tváří se jako babča ale dokáže i pozlobit příjemně

svetlikjirka
svetlikjirka napsal 25.04.14 v 07:49 10b.

Toni
Toni napsal 24.04.14 v 19:53

Pěkná babča

Více komentářů



TOPlist