A je to tady! RT vybráno před 4 roky, po "přestupní stanici" r.v.2007 konečně vyvinuto a představeno nové RT-LC. A 27.3.2014 jsem si stroj převzal v Pze u prodejce. Je to prostě RT na druhou!
Motorka koupena od FIRMA:Invelt (Praha 5-Stodůlky) - již 4 roky naprosto perfektní spolupráce
První dojmy - Oproti předchozímu RT dojmy z podvozku a motoru - posun o 2 úrovně výš a v obratnosti (která je u RT už tak hodně vysoká - kdo nezkusil, nevěří) o úroveň výš. Do ruky padlo okamžitě, pocit lehkosti a obratnosti je větší, celkově pohodlnější a pohodovější, ale přitom velký zátah a i sportovní dravost - prostě univerzál.
Motorku bych doporučil pro - Každému kdo chce hodně cestovat, ale i se pobavit na zatáčkovité trati a užít si elektroniky v asistentech, ale i v infotaimentu motorky. A tomu, kdo chce jezdit bezpečně.
Doplňky na motorce - ABS, ASC, D-ESA, tempomat, palivové mapy, automatický hlavní světlomet a denní svícení LED, vyhřívané rukojeti a sedla, asistent řazení, asistent rozjezdu do kopce, palubní počítač s rádiem a BT provázáno s navigací - vše ovládáno z levého řídítka, centrální zamykání všech kufrů a obou úložných schránek, alarm základní plus alarm se SIM, elektricky stavitelný čelní štít s pamětí, přídavné LED mlhové reflektory, ochranné kryty hlav válců, kufry boční po 35l, malý topcase 28l a velký topcase 49l s brzdovým světlem, vnitřním osvětlením a plynovými vzpěrami.
Průměrná spotřeba - 4.136 l/100km
Recenze
Proč RT? Protože z mnoha motorek, které jsem ozkoušel a "početl" nejvíc vyhovuje svou univerzálností. Na předchozím typu (2007) jsem za 2 sezony najel 28000km, takže odzkoušené ho mám a nový typ ho povyšuje dál. takže:
Klady:
- Ovladatelnost a hravost
- Komfort i dravost
- Skvělé brzdy
- Úžasný motor a jeho palivové mapy
- Přizpůsobivost podvozku a jeho režimy
- Všechny asistenty (hill holder je bomba)
- Výborný přehled v zrcátkách
- Pohodová manipulace na místě
- Skvělý infotaiment a jeho provázání
- Perfektní světla
- A v neposlední řadě vzhled a parádní zvuk
Zápory:
- To zas*** „japonský“ ovládání blinkrů
- Je to těžce návyková droga
- Chybí kávovar a stěrače
Pohodlí pro spolujezdce je vynikající, ochrana před počasím skvělá, spotřeba opět na úrovni dvouválce objemu 600 (jezdím od 4,5 do 5,5 dle stylu jízdy a to mám syrový motor s 1600km). /ložné prostory maximální.
Takže motorka vhodná jak pro dlouhé a pohodlné cestování, tak i pro proplétání se serpentinami i po silnicích "české" kvality.
PS: a protože u nás je moto vždy člen rodiny a tudíž má jméno, tak jak jsme předchozímu RT říkali, že je to ten dobrácký méďa "Béďa", tak nové RT je šelma a dravec a jeho čumák s LED kroužky připomíná šelmu kočkovitou, tak je to kocour "Felix"
Motorka super
Pokud máš ale nutkání používat cizí slova, zjisti si nejdřív jak se správně píší (infotaiment/infotainment) a co znamenají..
Moc hezký stroj. Hlavně ta spotřeba je jako z jiné planety. Měl jsem možnost vyzkoušet nové GS a stavitelný podvozek je třída. Čas ukáže,zda se technické vychytávky zpříjemňující jízdu záporně neprojeví na celkové spolehlivosti,jak tomu bohužel bývá...
Každopádně přeji mnoho šťastných kilometrů a vždy šťastný návrat domů.
Krásná mašina. Až odjedu svoje RTčko jdu do ní. Mám rád kvalitu a technické vychytávky. Samo za 10bodů. A mnoho šťastných kilometrů.
téda, ta je krásná. Podle fotek jsem poznal Invel. O jednu krabici jsem se tam opíral když mechanici zkoumali mé ST. Nenapadlo mě, že v těch krabičkách jsou motorky.
Ať slouží.
Nádhera...