renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mr.Pegas
Vloženo 27.3.2014
Aktualizováno 27.3.2014
Zobrazeno 2 344x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to dobrá motorka, která jede hezky.

První dojmy - První dojmy byly smíšené, chtěl jsem 750 zkusit. Rozdíly mezi ní a Daytonou byli veliké. Motor jel suprově, podvozek úplně pecka. Ale po několika km se začali objevoval i nedostatky porovnáním s Daytonou.

Motorku bych doporučil pro - Komukoliv, kdo chce jezdit ostřejší jízdu. Motorka jezdí hezky, je to dobrý kompromis mezi 1000 a 600. Na okruh je drobet mimo kategorii a chtělo by zainvestovat do pár věci, aby byla na okruhu svižná, jako je tlumič řízení, brzdy, bez toho bych tam nejel, ale je to můj názor.

Recenze

A nevím, kde začít.
Jelikož jsem měl za sebou rok bandita, rok 600RR a pak tři roky s Daytonou, chtěl jsem zkusit něco silnějšího a to v podobě GSR-750, jelikož na těch pár litrech, co jsem se svezl mě přišlo až zbytečně moc výkonu na cesty.
První dojmy na motorce byly, jako vždy na něčem novém, perfektní. Až na pár detailů v podobě drobných škrábanců, nebylo téměř co vytknout. Nezdál se mi stav 1500km, za který se mi nikdo nemohl zaručit, ale když jsem viděl částečně odkrytý motor, věřil bych těm km.
Ze začátku se mi strašně líbil výkon, kdy v horních otáčkách letěla, jako drak. Než jsem si jí dovezl domů z Moravy, ujel jsem 500km, kdy jsem alespoň motorku drobet poznal. Na motorce byly obuty METZELER SPORTEC M5, s kterýma jsem neměl žádné zkušenosti, takže jsem je zkoušel pomalu a musím uznat, že mě překvapily. Proti gumám nemůžu říct, ani slovo špatně. Hodně mě překvapily na vodě, domů jsem jel 200km v silném dešti a gumy byly, jako přilepený. Později na okruhu taky držely.
Nicméně už po cestě domů, jsem zjišťoval drobné nedostatky, jelikož jsem jí srovnával pořád s Daytonou. Drobet horší ovladatelnost tam byla, ale nic hroznýho, což jsem stejně čekal. Velkou nevýhodou bylo pro mě, že mi strašně z ní bolelo zápěstí levé ruky. Dále byla dost hlučná převodovka a ve větších otáčkách mi přišla i drobet nepřesná, jelikož jsem občas nezařadil vyšší rychlostní stupeň, zvláštní bylo, že při používání bez spojky se mi to, ani jednou nestalo. Dále mi neseděl zcela posez na motorce, plexi by chtělo koupit vyšší a ze svodů od výfuku šlo strašné teplo, nedovedu si to představit v létě. Motor mě drobet zklamal ve spodních otáčkách, kdy jsem čekal něco drobet víc, ale spodek byl horší než na Daytoně. Dále jsem zjistil, že k dokonalému natažení řetězu musí být člověk kouzelní, jelikož postup byl následující. Moto na stojan, povolit zadní osu, dotahnout řetěz a utáhnou osu. Zde nastával kámen úrazu. Povolil jsem osu, řetěz se mírně prověsil, dotáhl jsem řetěz a když jsem dotahoval samotnou osu, co se nedělo, řetěz se také šponoval drobet. Pádem tím jsem musel dotahnout řetěz míň, jelikož dotažení osy dotahoval řetěz také, ale po pár pokusech se povedlo.
Abych ale motorku jen nehanil. Musím uznat, že byla velmi dobrá, až na výše uvedené. Motor fungoval perfektně. Ze začátku jsem se strašně vyblbnul s hraním si se stavitelnými palivovými mapami, ale po pár set km, mě to přestalo bavit, stejně nic jiného než mapu A nemělo smysl dávat, B bylo téměř totožné a C bylo, jako by někdo vypl dva válce. Světla na motorce bomba, v noci, jako by jste jeli za dne.
Na motorce byl laděný výfuk, zvuk pecka, vibrace nijak pocitově nevadili, až na určité otáčky. Jediné co, tak se třásly zrcátka a odraz v nich v určitých otáčkách nebyl rozpoznatelný. Stavitelné stupačky jsem si myslel, že budou pecka, ale stejně jsem je nechal v základní poloze.
Strašně mě překvapil podvozek. Myslel jsem, že rozdíl mezi Daytonou a 750 nepoznám, ale opak byl pravdou. Podvozek byl úplně něco jiného. Fungoval jak má, naprosto perfektně díky němu držela motorka stopu, dráha byla nádherně čitelná, byl jsem z toho unesen.
Jelikož jsem jí chtěl před zimou pouze zkusit, ujel jsem jen 3500km a jednou zajel na okruh, pouze na volné jízdy a zaplatil si 1x25min. Jízda ve dvou na motorce byla pohodlná, ale dle slov batůžka, jízda byla lepší na Daytoně. Na 750 klouzala, seděla výš, foukal na ní víc vítr, nohy byli výš, ale nic až tak moc hrozného.
Na okruhu jsem i na kochačku zajel v Mostě 01:57, což jsem usoudil, že je slušný. Obout slicky a dát jí pod kotel, bez problémů, a během pár kol, by lítala pod 01:50. Na okruhu jsem, ale zjistil, že brzdy nejsou nic extra. Neříkam, že by byly špatný, ale je znát, že v maximálním využití povadá účinek. Páčka má poměrně dlouhý chod. Na druhou stranu, byly tam brzdy ze série s gumovými hadicemi. Každopádně, chtít na ní jezdit víc, měnil bych hadice na pancéřové a dal bych jinou brzdovou pumpu.
Další věc je tlumič řízení, který jsem na okruhu zjistil, že je pouze v papírech a na oko. Při jízdě a výjezdech ze zatáček mi přišlo, jako by tam vůbec nebyl.
Závěrem bych řekl, rád jsem jí zkusil, určitě to není špatná motorka, ale mě drobet zklamala, měl jsem drobet větší nároky, příště bych šel raději do litra.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
michal-15
michal-15 napsal 02.04.14 v 21:09

pekny

pawell
pawell napsal 27.03.14 v 21:10 10b.

Moc pěkná.

Thunder
Thunder napsal 27.03.14 v 19:59 10b.

pěkná

Více komentářů



TOPlist