Super design, motor, pohodlí, posez, zvuk, palubovka a mnoho dalšího!!!
První dojmy - Při koupi láska na první pohled, po prvním projetí potvrzeno! Motorka mě dostala nejen tím jak vypadá, ale ta jízda i přes to, že je to těžký stroj po rozjetí váha zmizí a zatáčky se mi projíždějí lépe než na předchozí moto, kterou byl Fazer.
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co mají rádi pohodlí, vychutnávání jízdy, cestování, ale i na jízdu kolem komína a hlavně nechtějí mít stroj kterej má spousta lidí. :-)
Doplňky na motorce - LeoVince systém, otevřený filtr, (test na brzdě 106PS), vyhřejvané hefty, chrániče rukou, padáky, 3x kufry, zvýšené plexi pro max větrnou ochranu, přídavná světla, ochraný štít světla ..
Recenze
Motorka pozakoupení měla najeto 50000 tis. Já osobně jsem na ni už ujel 10000tis km za loni, takže můžu napsat pár řádek.
Toto je moje několikátá motorka a už jsem se svezl na x typech motorek o různých kubaturách i různých stylech a tato motorka mě při prvních dojmech doslova očarovala, protože prostě kdo má lepší design než italové a těchto motorek na CZ silnicích vážně moc nejezdí a už se mi nejednou stalo, že byla odivována krásou i svoji mohutností.
Dále motor Rotax V2 skoro 106koníků, 106krouťák. Mám nasazíno koncovky od LeaVince a zvuk je naprostou pastvou pro moje uši i další kolem. Nicméně plynulá jízda, žádné respektive minimální vibrace, na motorce můžete jet jak vyhlídkově, tak i sportovně, protože motor nepostrádá výkon ani ve vysokých točkách.
Brzdy, podvozek, ovladatelnost;
Brzdy předek dva kotouče brembo a pokud máte i brembo desky, tak brždění vážně dobré a hlavně brzdy fungujou jak maj a učinost je skvělá! Zadní brzda perfektní.
Podvozek, motorka se řídí s velikou lehkostí a přestože je vaha 250kilo, cestovní 2lidi + bagáž 450kg, tak při jízdě se jede vážně s neuvěřitelnou lehkostí a maximální ovladatelností. Pocit z jízdy je takový, že bych nejradši jel a jel a nejradši neslejzal,,,
I u spolujezdce, perfektní posez, možnost opření o kufr, takže u spolujezdce motorka obstála
Další velký plus boční kufry, v designu moto a top case, takže na zavazadla a bagáž místa haba kuk. Za jízdy na nás nefouká protože jsme schovaný za dokonale řešeným plexi a na plexi montuji přídavný plexi přidlouhých výletech (viz foto), pro maximální učinost proti větru. Další super věc jsou vyhřejvané hefty, které se při chladném počasí nezapřou i aerodynamika motorky žene teplo od motoru na osádku stroje.
Pérování: žádná motorka v tété třídě (varadero, storm, atd) nemá lepší pérování než Caponord ETV 1000 a to mi řekl už nejeden člověk co dělá tlumiče.
Jinak po přečtení nějakých nekalých věcí o italech a i po osobní konzultaci s odborníkem jsem dal moto na velký servis, ventily, elektrika, kabeláž, benzínové hadice a další známe nešvary italů, aby se předělalo a opravilo a aby se předešlo známým problémům o aprilce nb celkově italech.
Každopádně se řídím heslem, které jsem si nejspíš nevymyslel a to je to, že v dnešní době existují preventivní servisy na veškeré známé závady a problémy co mají italské moto a proto to řešim dopředu, abych pak nebyl jednim z těch co budou nadávat, že italské stroje nb caponord stojí za H a že se víc stojí než jezdí.
Asi jsem určitě nenapsal vše, nejsem žádný spisovatel, prostě jen jak to vidim, tak jsem to napsal, každopádně jinou moto než tajto nechci, maximální spokojenost. Díky italové za tento stroj, ale novej capo 1200 hrůza děs běs,,, papa
PS; Takže hodnocení a případné komentáře sem
Paráda, chvilku jsem o ni uvažoval a jednu byl i projet, ale nesedla mi, možná blbý kousek. Zatím mě baví sestra Futura
hauk
Podepsal bych se pod tvoji recenzi.
10b.
Krásně napsáno,hlavně těch pár vět o pohodlí a srovnání s fazerem...já jezdil bandita a ta změna je peckózní...zebral si mi to od huby.
pěkná recenze no a výběr stroje lze jedině chválit Kdo zná, pochopí