Láska na první pohled. Krásná, silná, skvěle ovladatelná mašina. Jízda je super, perfektně brzdí a má obrovské charisma. Je to prostě velký Zed!
Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1) - Dobré jednání.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 1250 Bandit: Pěkná klasika, ale už...
Yamaha FZ1 N: Ještě to nebylo úplně ono...
Suzuki GSR 750: Pěkný desing, ale chtěl jsem litra... Zed to vyhrál!!!
První dojmy - Motorku jsem koupil v únoru 2013 a hned jak roztály první sněhy, tak jsme se spolu začali sžívat. První jízda byla při teplotě těsně nad nulou a trochu opatrně, ale první dojem - velký respekt. Silný motor s velkým krouťákem nacpaný do naháče - bomba! Líbí se mi ať motorka, tak i projev motoru a zvuk laděných výfuků. Jízdní vlastnosti podle mě super, ovladatelnost taky. Padla mi hned skvěle do ruky :-)
Motorku bych doporučil pro - Určitě pro zkušenějšího jezdce, co už má něco za sebou. Je to fakt silná mašina a lehce lze přecenit svoje síly, takže i když rychle - tak ale s respektem a rozumem!
Doplňky na motorce - Měl jsem už před koupí přesnou představu, jak bude vypadat, takže ještě v zimě po koupi přišli širší rovná řídítka, menší zlamovací stavitelné páčky, ukazatel zařazené rychlosti Gipro, některé části do černé barvy, klín pod motor, menší street zrcátka a jiný přední štítek. Laďáky GPR jsou fakt bomba!
Recenze
Motorku jsem si vybral pro ten super vzhled a silný motor. Měj jsem již nějaké naháče i enduro, ale táhlo mě to zpět k "naked biku". Zatím nejlepší motorka, co jsem měl! Kombinace silniční motorky a naháče. Před koupí jsem zkoušel i novější model 2010, ale kvůli pár detailům jsem nakonec zvolil "starší" model. 2010 nemá klasický otáčkoměr, což se mi třeba moc nelíbí... Navíc je trochu menší a užší. I když je novější, tak pro mě bylo rozhodnuto Ty tvary a design..., musím ji mít!!!
Od února do listopadu jsem s ní najezdil 6 tisíc km a naprosto bez problémů. Rád se svezu, jezdím spíše ostře, někdy trochu na hraně, ale s mozkem! Motor je fakt super, žádný problém ani výtka. Jenom nad 8 000 ot./min. trochu vibrace, ale to už mi dnes ani nepřijde. Technické údaje: 953 ccm, 92 kw/125 ps při 10000 ot/min. Kroutící moment 98,7 Nm - což v praxi znamená, že šestka krásně táhne od rychlosti 60km/h. Chytá kdykoliv na první otočení, jede jako z praku! Posed za řídítky je příjemný (i když mám širší rovná řídítka) a dá se celkem dobře vzpřímeně sedět tak do 160 km/hod. Potom už přikrčit a schovat se za štítek. Do 200 km/hod se dá v pohodě běžně jezdit. Maximálka je 250 km/h. Převody jsou poměrně krátké, takže to tam rychle sázíte a maximálky dosáhnete velmi brzy. Já se tedy v rychlostech nad 200 km/h zrovna nevyžívám, nejvíc mě na Zedovi baví ten velkej krouťák a zrychlování i na vyšší převod, obratnost motorky a doprovodný koncert z laďáků Když potom zavřete plyn, nemusíte při běžné jízdě většinou ani použít brzdy, brzdí se motorem Jinak na téma brzdy - jsou excelentní, k tomu není co více psát. Je to motorka na silnici a tady se cítí nejlépe. Na nekvalitním povrchu a rozbitých cestách to není ono, trpíte vy i motorka, ale i tak to jde. Podvozek žádný problém, fakt perfektně jde do zatáček a klopí se. Vůbec okresky s pěkným povrchem a zatáčkami si naprosto užívám. Supééér!
Koupil jsem si tankvak, protože do kožené kombinézy si dám tak leda doklady a v motorce je úložný prostor přesně tak na lékárničku a ani o chlup víc
Pro spolujezdce to není žádné velké pohodlí, chtěl jsem i koupit vyměkčené zadní sedátko pro spolujezdce, ale nakonec jsme to nedělali, protože ve dvou jedeme tak do 100 km v kuse a to se dá vcelku dobře. Jel jsem i jako spolujezdec a překvapivě dobré.
Spotřebu benzínu jsem přesně neměřil, olej při výměně neubyl ani kapku
Když to shrnu: po roce ježdění a zkoušení motorky jsem ze Zeda nadšen, skvělá mašina !!!
Naprosto souhlasím , radost na ní jezdit
Za mě taky jasných 10, tak někdy musíme vyrazit na objížďku Pardubicka
Pěkně vymazlená
Krásná a v černém nejvíc Ať to lítá
děkuji za hodnocení a komentář, nahatý zedko, není co dodat a jen pogratulovat