renocar_unor



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS Dakar (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník australan
Vloženo 8.12.2013
Aktualizováno 8.12.2013
Zobrazeno 4 099x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Jízda na motorce je krásná svoboda. Jízda na dakaru je ale absolutní svoboda. Prostě vemu klíčky a můžu jet kam se mi zlíbí.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass - Josef Tass (Chr - Dobrý přístup; motorka v dobrém stavu.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 700V Transalp: dakar je mnohem lepší do terénu

První dojmy - Dakara jsem již chtěl oprvdu dlouhou dobu a pčlivě jsem sledoval inzeráty asi 1/2 roku. Už jich není tak mnoho a velikou výhodou je že si také dobře drží svojí hodnotu.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti; 12V zásuvka; plexi wunderlich; boční kufry Kappa

Recenze

Na motorku jsem sedl hned jak mi ji dovezli cca v 15:00 (ještě jsem ani neměl SPZ) a nespal jsem pak do 4hod do rána. Zážitky super! hlavně moje první zkušenosti s terénem. Tam je opravdu velmi dobrá a jen těžko se hledá konkurent. Ve městě si užívám vysoký posez a suprový výhled a ovladatelnost. GrossGlocknerr hochAlpenstrasse na mé prví dovolené s dakarem jsem si také neuvěřitelně užil.

Je pravda, že 5ku jsem moc neřadil protože naložená a do kopce už pak moc netáhne, ale to už tam máte přes 110km/hod a to bohatě stačí.

za rok 2013 jsem najel cca 6000km a jsem naprosto spokojený. Můj výběr mi také ulehčily recenze od jiných uživatelů tady na motorkaři.cz. Když si je pročtete, tak přesně zjistíte co motorka umí kam se hodí a + a -.

Jako jediné negativum co bych shledal jsou asi možná dálnice. 140 jede, ale už se hodně vytáčí. 120km/hod se mi zdá jako optimum,ale když jsem předýžděl velké gs v 170km/hod tak se divil (plnej kotel)
Výhodou je ,že zátak je již od spoda, nakopu tam 5ku ,kterou bere již v cca 70-80km/hod a pak už se jen kochám. Naopak ubráním motor krásně brzdí, takže berzdy můžete často nechat v klidu.

Brzdy mi i v Alpách přišli naprosto v pořádku. Je pravda že když jsem na dakara přesedlal z R1200RT/GS tak účinnost je znát. Resp. špíš tlak na brzdovou páčku musíte vyvinout znatelně větší.

Nemám co bych napsal jako nedostatek. Je naprosto univerzální a je přesně to co jsem chtěl. určitě si jí pár let nechám. R1200RT budu používat na větší srandu, kde muliju suprový podvozek a zátah motoru; Dakara na moje toulky cestou necestou polem nepolem a SH300i stále jako přibližovadlo do práce a pro rohlíky.(s tím si zase krásně dáte všechny octavie 1.9tdi, fabie atd..)

Už mi schází jen něco jako CBR600R nebo Ninja.










































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mr.Petr
Mr.Petr napsal 04.05.14 v 19:58 10b.

pěkný dakar

Boro65
Boro65 napsal 13.01.14 v 15:42 10b.

Více komentářů



TOPlist