renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 600V Transalp (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník cubafire
Vloženo 3.11.2013
Aktualizováno 23.3.2014
Zobrazeno 1 015x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka, která maximálně vyhovuje mému názoru a stylu ježdění.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XRV 750 Africa Twin: nedostupná finančně a manželce se nelíbí 2 kulatá světla... :-(

První dojmy - Dobrý motor, vynikající posez a vedení motorky, porfektní na cestování.

Motorku bych doporučil pro - Pohodář co má rád občasný výlet na horší silnice nebo i přímo na polní cesty, hodně uveze a dost snese s jen minimální údržbou

Recenze

Dobrý motor, vynikající posez a vedení motorky, porfektní na cestování.

První dojmy jsou jen z prchvích cca 90km, kdy jsem si ji vezl z Brna domů. Posez naprosto špičkový, manipulace a obratnost v nízkých rychlostech ukázková a díky širokým řidítkům 100% jistota ve vedení motorky. Ve vyšších rychlostech se z ní stává trochu setrvačník a do zatáček se jí moc nechce a musí se trochu přemlouvat (porovnávám s FZS 600). Spotřeba byla okolo 4,5 litru, což neřesím. V Buchlovkách jsem použil brzdu jen jednou když auto předemnou odbočovalo ke hradu Buchlovu, jinak vše zvládal motor sám. Prostě krouťák tak akorát... Zrychlení super a ty drobné vibrace neřeším. Mám auto v naftě a jsou tam taky a 2V do "V" je takový trochu "nafťák". Ještě letos vyměním gumy a výhledově snad raději padáky, jinak žádný tuning...

23.3.2014
Tak jsem se už trochu povozil, tak můžu aktualizovat.
Po výměně pneu se téměř ztratilo "přemlouvání do zatáček" a jede se na ní perfektně. Skvělý posez a šiloká řidítka je garance bezchybného vedení i v nízkých rychlostech a méně zkušeným jezdcem. Trošinku mi vadí menší výkonová díra doprovázená vibracemi v nízkých otáčkách. Co se spotřeby týká, tak mám naměřeno okolo 5ti litrů, tak není co řešit. Mám objednané padáky Givi a prodloužené plexi Givi. Plexi štítek byl shledán nedostatečným po přesunu po dálnici Otrokovice - Přerov. Nad 120km/h to bylo opravdu nepříjemné. Světlo svítí dobře. Nastaven spínač brzdového světla na zadní brzdě (původně jsem všechny přesvědčoval, že brzdovka je jen na přední brzdě - fakt tam není nikde vidět - až jsem si všiml kousku pružinky za rámem, pak jsem pohmatem našel spínač a protože jsem to nastavoval na Fazeru, tak jsem to nastavil přibližně stejně). Jinak pohodlí bych zatím stanovil podle zadnice tak na 120 km, ale je teprve začátek sezony, tak se to určitě zlepší. Spotřeba oleje zatím po cca 800km nezaznamenána. Tak toť asi vše...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zoufal
Zoufal napsal 01.06.14 v 21:46

mám totéž, mám vyšší plexi, průvan už nevadí, olej mi drobet bere hlavně velký horka a pomalý průjezd městem, kolona atd. potom něco "schroustne" , myslím hodně dobrá volba, jistých 10b,

jezdec74
jezdec74 napsal 06.11.13 v 19:29 10b.

Skvělá volba, přijmi 10b s přáním spousty bezproblémových km .

Petr_TA
Petr_TA napsal 04.11.13 v 11:09 10b.

Velká gratulace
Alpik je fakt povedená motka ale jiná než Afrika
Alpa jsem vyměnil za Afriku
10b

Více komentářů



TOPlist