renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 600 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Logrus
Vloženo 25.10.2013
Aktualizováno 22.8.2014
Zobrazeno 2 520x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Moje první motorka a naprostá spokojenost...
Líbí se mi design i divokost karburátoru

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600F: důvod neuveden
Yamaha YZF 600R Thundercat: důvod neuveden

První dojmy - Pohodlná i na delší cesty. V celku rychlá nad 7000 otáček a skvěle ovladatelná. Pro spolujezdce taky fajn ale při větším náklonu drhne centrální stojan.

Motorku bych doporučil pro - Komukoliv kdo chce začít s velkou mašinou, výborná i na cestování.

Doplňky na motorce - kryt sedla, CNC páčky

Recenze

Cena, spolehlivost,výkon a vhodná pro začátek. Jezdím teprve jednu sezonu ale krásně padá do zatáček, jednoduchá na ovládání a má i slušné brzdy.
Za současné ceny super koupě pro začátečníka.
3.2014
Zvláštní vlnění v zatáčkách i přes správný tlaky pneu vyřešily Pirelli Angel a naprostá spokojenost. Krásně si lehá do zatáček a jen čekám na svoje první koleno :)
Nová řetězovka DID a CNC páčky + náplně. Dal jsem nový potah sedla který vypadá o třídu líp. Link ma prodejce:
www.topsellerie.co.uk/KAWASAKI-ZZR-600-seats-petrol-tank-covers-tank-bags-motorbike_6_121.html

V první sezoně najeto asi 5 000 km a dnes po odzimování trochu trápení s nastartováním. Asi suchý karbec ale po pár pokusech si dala říct.
Zatím naprostá spokojenost a snad jsem si nemohl vybrat líp. Můžete zkoušet limity a motorka vás trpělivě učí a nevyděsí. Na šestikilo má dostatečný výkon a víc snad na silnici ani není potřeba. Dvakrát jsem ji vytáhl na okruh a byl to skvělý zážitek. Tolik místa na zkoušení stopy a náklonu, můžete se v zatáčce krásně opravit, to na silnici vážně nejde. A limity motorky jsou faraway tomu co mi dovolí hlava. To co jsem se naučil za den na okruhu by na silnici zabralo celou sezonu. Doporučuji!!! Za ty peníze to vážně stojí.

Pořídil jsem si FZS 1000 a stejně jsem 90% odjezdil na Kawě. Navíc batoh mě taky dost překvapil a Fazer jí přijde mín pohodlný. Kawě občas ve dvou škrtá centrální stojan. Ten je ale velká pomoc při údržbě. Oproti novějšímu FZS ale jsou jasně vidět rozdíly. Hlavní jsou lepší brzdy u FZS a ZZR se v zatáčkách víc "kroutí". Za to spotřeba je u Kawy naprosto v pořádku, i když tomu dávám tak průměr 5,5. Nicméně dvě motorky živit nechci tak šla do světa :(

15.8.2014 Prodáno po společných 8000 km a jediné závadě (zapínání světel vyhořelo, za 900 Kč)

Je to jen pár dní a už koukám kde jakou seženu :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist