renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZR 7 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Majkl4
Vloženo 22.9.2013
Aktualizováno 14.8.2014
Zobrazeno 1 757x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasický naháč se slušným zátahem odspodu, rozumnou spotřebou a za lidovou cenu.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: malá, vyšší cena
Honda CB 600F Hornet: vyšší cena a spotřeba

První dojmy - Zatím spokojenost. Příjemný zátah odspodu, pěkný zvuk, 5 rychlostí mi vůbec nevadí. Na běžné ježdění to úplně stačí, při normálním ježdění není stejně potřeba moc řadit. Pokud chcete mít v budoucnu děti, nedoporučuji ježdění ve dvou :-)

Doplňky na motorce - Laděný výfuk Scorpion, prodloužení blatníku

Recenze

ZR-7 jsem zvolil z důvodů: Slušná cena, poměrně jednoduchá konstrukce a motor, vhodné i pro vyšší postavy, z toho co jsem vyčetl a slyšel, tak spolehlivost (časem se ukáže ). Bandit, Hornet apod. jsou většinou podstatně dražší.

Jízda je příjemná, nenucená, motor hezky brumlá, žádné nežádoucí zvuky motorka nevyluzuje. Odpružení je nastaveno na pohodu, i na nerovném asfaltu je jízda celkem komfortní. Posaz přirozený, člověk neleží na zápěstí a ani nohy nejsou v kolenech moc pokrčené.

Spotřeba mi při první jízdě od prodávajícího domů vyšla na 4,5 l, přičítám strachu z neznámého.

2.12.2013
Motorka je zazimovaná. Vyměněn olej a filtry. Spotřeba po rozježdění je cca 5,5 l. I když jsme to trochu víc prasili, vycházela na cca 6,2 l.

Prozatím bez závad, jen sedlo po delší jízdě nic moc. Ale možná je to zadkem Zatím cestuju po Čechách - Kokořínsko, Šumava, Slapy atd. Nejdelší jízda v kuse byla cca 400 km.

Na jaře chci nechat poštelovat karburátory a ventily, jinak by žádné investice být neměly.

14.8.2014
Větrný štítek Puig se po pár tis. km rozsypal v místech uchycení, tak jezdím bez něj. Musím říct, že je to tak stejně lepší. Pokud není štítek vysloveně vysoký, jde nápor vzduchu přímo na helmu a do ramen, vadí to hlavně na dálnici. Namontoval jsem prodloužení předního blatníku - super věc. Vypadá hned lépe, moto není jako prase při prvních kapkách deště.

Na jaře byly seřízeny karburátory, kontrola ventilů, nová lanka, výměna držáků karburátorů - popraskané, přisávaly vzduch. Teď nový olej a filtr (po 6 tis. km černý jako asfalt). Po najetí celkem cca 9000 km zatím bez závady, ani prasklá žárovka.

Spotřeba je dlouhodobě okolo 5 l, na plnou nádrž tak není problém 400 km dojezd. Do rychlosti cca 150 km/h bez problémů stíhám na zrychlení i kolegy s VFR 800 a R 1100 S.

Nedostatkem je slabší přední brzda a pro mě nepohodlné sedlo, na které jsem si prostě nezvyk. Jinak bez problému. Originální zrcátka jsem krátce po koupi vyměnil za širší s lepším tvarem, nyní větší závaží na řídítka domácí výroby - nelze sehnat v obchodech bez úpravy heftů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Majkl4
Majkl4 napsal 13.10.13 v 22:14

Zatím najeto cca 900 km a spokojenost. Jen sedlo je při delší jízdě nepohodlné.

holtík
holtík napsal 25.09.13 v 14:56 10b.

Máš na ní 21600km tak to jsi v pohodě. Já na ní najezdil 61000km a to bez jakékoli poruchy. Takže správná volba a desítka k tomu.

464646
464646 napsal 23.09.13 v 14:40

Čau draku,poctiví stroj a hlavně nenáročný za dobré prachy. Před časem jsem jí prodal,sem to ořval.:´- jak se říká objel sem s ní půl Evropy a nikdy na ní nezapomenu.Přeji hodně km

-Jandys-
-Jandys- napsal 23.09.13 v 13:49 10b.

Posílám plný počet bodů a myslím že s ní budeš spokojený Po čase až si zvykneš možná budou chybět koníky a taky ta 6.tka ale věř že tahle ZR pokud se budeš dobře starat Tě i přežije

Více komentářů



TOPlist