renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Griso 1200 8V (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pkKun
Vloženo 6.9.2013
Aktualizováno 23.3.2019
Zobrazeno 7 114x
HODNOCENÍ PROFILU OD 57 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


10 let jezdím do Sušice poslintat MG, jako nedostižné přání. Výstavy motocyklů beru jako relax, neboť se vnímám, jako motocyklista.A využít peníze umím jinak, říká manželka. Pak jsem viděl griso. Dosáhl jsem na zem...A pak jsem se asi zbláznil.

Více fotografii

Výška jezdce: 171 cm

První dojmy - Kurňa, ten stojánek je daleko, potím se, jen klid, to je mazec, supr spojka, ještě jednou mi natluče koule a jdu do Japonců! Proboha, kdy tam kdo dává 6ku? Ono to jede... slyším se, jen sebe, to je moto jak kráva, to je ono, ... To jsem snad ještě nezažil, cítím se jako by na silnici nikdo jiný nebyl. Ten pocit ještě chvíli vydrží, nedokážu myslet na nic jiného, budu vůbec ještě někdy na holky:-)? Jak doma vysvětlit, že dnes spím v garáži? ...čumím na ni jak tele, dotýkám se jí a vše jsem snad již viděl, ale stejně zase čumím a čumím. Hladím sedlo a jsem mimo. co budu dělat, za chvíli asi bude padat sníh...

Motorku bych doporučil pro - pro zamilované do ní, po 14 dnech jsem stále max.spokojený, manželku mám 20 let a také jsem spokojený, ale ta si to může ještě pokazit :-)

Doplňky na motorce - štítek, padáky na vidlici, sedlo. Na zbytek se chystám



Recenze

Griso jsem si vybral pro krásu a nutnost přechodu na klidnou sílu. Netušil jsem, že se tak moc trefím.
Jízda super, předjíždění úžasné. jen zatáčky stále cvičím, je delší, takže někdy mi to nevyjde úplně podle představ, ale to se dá časem. Že položit jde, mi jasně dokládají gumy po 1.majiteli. spálená hrana, to jsem teda ještě nežral, až do kraje! Takže mé limity mohu směle posouvat.
Motor, výborný zvuk, ale není třeba ho slyšet, tady ho cítíte, přidám a nějaká ohromná kovadlina, celý stroj kopne dopředu, a zase, a zase...cítím každou explozi ve válcích. Průběh porovnávat nemohu, to ji mám krátce a po FZ6N je to nesrovnatelné.
Brzdy, jediné co mne mírně zklamalo, jo četl jsem musí se za to brát, tak to zkouším, ale trochu se bojím, nicméně když člověk miluje, neřeší...
Ovladatelnost, je delší, těžší, ale za jízdy ok. Na místě raději slezu a popotlačím, měřím pouze 171cm.
Spolujezdec. Na tom sedle co mám, tak asi neee.
Úložný prostor, pod sedlem na techničák ano, jinak přes zimu přímé filtry a dodělat. takže nemá žádný. Ale Griso nemám kvůli vození žárovek atd.
Spotřeba několikrát vyšší, než úložný prostor, na to kolik mi papá, tak mi přijde malá nádrž. Ale stejně musím stavět, ač se mi na Grisu vůbec nechce.
Servis a poruchy??? nevím, ale po ujetí cca 200km mi kape někde z vrchu na svody olej, ale je to Ital, nebo né?
Kde se cítí nejlépe nevím, ale já se na ní cítím opravdu výborně...





2017
Tak jsme spolu strávili 4 krásné roky. Zůstává se mnou a manželka zatím také . Ani jedna si to nepokazila. Jezdím sice sólo, ale při mé hmotnosti je to jako s baťůžkem. Projeli jsme každý rok několik zemí a nasbírali i endurové zkušenosti.

Takže jaká je moje KRYSA? Jsem moc spokojený. Na mojí postavu 171cm mi sedí suprově. Není problém za jeden den dát přes 1000km, při rychlém přesunu (např. z Rumunska až domů, nebo z bytu až pod Stelvio). Projev má svůj, kdo zkusil tak ví, že mluvím o síle, cukání, zátahu, gyroskopickém efektu při stání, klepání, hrubosti bez asistentů, mohutnosti, dominanci a jedinečnosti. Ne každý to takto vnímá a proto jezdí tolik různých strojů což je dobře. Koho však osloví surovost a jedinečnost MOTO GUZZI, tak ten si ji nechá ač může mít i jiné stroje, které však vždy budou jiné. Nelze pominout ani historii (1921) a partu lidiček motajících se kolem MG.
PROBLÉMY? do zalepení šroubu který drží motor v rámu, se vlivem vibrací povoloval. Je jich tam dost, nic dramatického. Při enduro vložce v Bosně se uklepal okrasný kryt na výfuku (trochu to po cestě domu drnčelo). Zlobí po dešti čidlo na olej ale maže to. Mlží se displej. měl jsem závadu na rychlospojce od nádrže (asi zatím nejnebezpečnější, kdyby to blaflo). Omačkal se spínač na přední brzdě, takže mi zatím při jízdě bliká světlo. Povolil se pedál Z brzdy (děkuji dodatečně Gelošovi za opravu na cestě, neb já nářadí zatím nevozím ).
Vyměnil jsem destičky SP za Bremba SC a rozdíl, který cítíte se dostavil.

Na zimu ji poleju kofolou, krom toho, že dobře vyčistí hliník, TAK KDYŽ JI MILUJEŠ, NENÍ CO ŘEŠIT !!!










2018 Tento rok jsem si pro tuto krasavici stavěl klubovnu a tak bylo mnohem méně času, než jsem ji chtěl věnovat. Pokud nebudu hovořit o vyjížďkách u nás doma, tak za zmínku stojí cesta v červnu do Albánie, kam jsme jeli celkem na 5ti GUZZINÁCH . Stále se nemohu nabažit toho pocitu z jízdy. Asi spolu zůstaneme, jediné riziko by mohla být V85 TT, jejíž recenze jsou úžasné.

PROBLÉMY? pouze drobnosti. Výměna gufer v přední vidlici, výměna zadního kotouče, povolený šteft na svodu výfukového potrubí, výměna vadného čidla tlaku oleje (navíc začal téci) a dotažení uvolněného hlavového složení.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
D297
D297 napsal 25.02.21 v 09:52 10b.

Krásný stroj

Papanhe
Papanhe napsal 30.08.20 v 20:23 10b.

Pěkná ?

petrguzzi
petrguzzi napsal 29.02.20 v 15:11

Ciao,pěkná motorka,taky máme pár Guzzi-nek,plánuješ letos Jedlovou?

petrguzzi
petrguzzi napsal 29.02.20 v 15:09 10b.

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 01.06.19 v 08:02 10b.

Krásná mašina, 10 bodů.

Více komentářů



TOPlist