Svižná italka co hodně odpustí.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GS 500F: Jezdil jsem ji v autoškole, ale kvůli horší dostupnosti garáže (nezpevněný terén do kopce) jsem nakonec volil cenduro.
BMW F 650 GS: Vyšší pořizovací cena než pego.
První dojmy - +Zátah jednoválu. +Jednoduchost a ovladatelnost. + Příjemný a pohodlný posez. - Vibrace a cukání v nízkých otáčkách. - Občas spotřeba, ale na to se nehraje.
Motorku bych doporučil pro - Pro brázdiče okresek, co občas vyjedou i mimo asfalt.
Doplňky na motorce - Od výroby boční kufry Aprilia v barvě moto.
Recenze
Padla mi do oka, takže láska na první pohled
Jezdí se sní moc pěkně, ani svižná jízda jí nedělá problém, hodí se spíše na okresky, dálnice jí moc nesvědčí. Ovládá se skvěle a spoustu toho odpustí, vyžehlí skoro každou silnici.
Motor Rotax 650, 5 ventil, k tomu není co dodat.
V mašině prostoru na uložení moc není, pod sedlem zabírá místo airbox, takže kufr je skoro nutnost.
Posez je pohodlný a ani spolujezdec se namá špatně.
Nastavitelná tuhost zadního centrálu - super věc.
Spotřeba podle stylu jízdy mezi 6 - 7l/100
Brzdy skoro nejsou potřeba, 90% ubrzdí motor, zbytek přední, na zadní jsem hrábnul snad jen 2krát při náhlém brždění. I když se třeba zadek urve, dá se smyk na suchu krásně řídit.
Servis je zatím celkem v pohodě, klasika, olej, svíčka, provozní kapaliny, řetězovka X-ring. Horor je vypouštět olej z rámu a na cokoliv se dostat znamená odstrojit půl motorky.
Ahoj kolego , bacha na ni je to temperamentní Italka .
Přeju hodně pohody v sedle . Jasných 10 b
Pěkné Pegaso. Po ČZ 180 asi rozdíl?
Já mám jak ČZ 180 , tak jednoválec 650 a srovnat se to nedá. Přeju příjemné kilometry, dávám 10 bodů.
Moc pěkný čtení, Jinak taky jsem mněl pegynu. A zřejmně se kní budu vracet . Jo a máš to za 1O Bodů
je to krásavica.Trošku ucukaná ,uchlastaná,ale má nádherný zvuk a dobre vyzerá.