renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Downtown 125 (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Gandalf007
Vloženo 22.8.2013
Aktualizováno 9.11.2013
Zobrazeno 3 284x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Solidně zpracovaný, pohodlný skútr s dobrou ochranou a výkonem odpovídajícím třídě 125 ccm. Velký prostor pod sedlem, kvalitní brzdy s ABS v základu a slušná spotřeba 2,7 l/100km.

Motorka koupena od FIRMA:Sumoto (Brno-Husovice) - prozatím jen pozitivní zkušenosti - obecně aktivní přístup, vstřícnost při objednání termínu technické prohlídky.

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia SR Max 125: tvrdší podvozek, vyšší těžiště, menší ochrana plexi

První dojmy - byly pozitivní, člověk si musel zvyknout na vyšší hmotnost (176 kg), ale manévrovatelnost v provozu i dávkování brzd jsou velmi příjemné. Zpracování i materiály jsou kvalitní, nikde jsem nenašel nedodělky nebo špatné slícování apod.

Motorku bych doporučil pro - pro muže (i zdatnější ženu), kteří nechtějí na silnici závodit, ale spolehlivě a poměrně pohodlně se dostat z A do B a přitom si užít stabilitu na rovinkách, rychlé a jisté průjezdy zatáčkami i dobře dávkovatelné brzdy a spotřebu do 3 litrů na 100 km.

Doplňky na motorce - vyšší plexi Givi D294ST, kufr Kappa K46.

Recenze

Jízda na Downtownu je příjemná a pohodová - žádné pazvuky nebo rušivé vibrace. Podvozek sedí dobře v zatáčkách i na nerovnostech. Komfort odpružení nemám s čím srovnat, ale na běžné silnici je slušný. Jen vystouplé příčné spáry nemá rád, ale nic, co by skútr rozhodilo, jen to jezdec pocítí. Brzdy jsou velmi příjemné, vpředu i vzadu kotouče s dostatečným průměrem, dávkování je citlivé, ABS jsem ještě nezkoušel
Vzhledem k hmotnosti a kubatuře je záběr variátoru posazený do vyšších otáček, aby nabízel odpovídající dynamiku. Ve městě příjemná manévrovatelnost s ohledem na šířku stroje, mimo město člověk není brzdou a pohodlně drží krok s okolním provozem. Spolujezdce nevozím. Úložný prostor pod sedlem pojme dvě integrály za sebou a následně jsem ho rozšířil o 46L kufr. Prozatím najeto cca 4000 km s průměrnou spotřebou 2,7 l/100 km. Servis jsem navštívil pouze po prvních 500 km, další prohlídky budou následovat v 5000 km intervalech - prozatím bez problémů nebo závad.
Skútr se dobře cítí ve městě a na okreskách. Jezdím pravidelně po rychlostní silnici, ale dálnice (stejně jako terén) nevyhledávám. Vzhledem ke kubatuře je jasné, že akcelerace ve vyšších rychlostech (od 90km/h) nebo v táhlých kopcích je omezená. Ale pro běžné užívání jsou dynamika i dosahované rychlosti (rovina max 110, z kopce 120 km/h GPS) zcela dostačující. Pro pohodovou jízdu je ideální 80-90 km/h. V jednom zátahu jsem ujel zatím max. 150-200 km bez citelnějších problémů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Typhon
Typhon napsal 17.08.16 v 18:38 10b.

Gandalf007
Gandalf007 napsal 04.05.15 v 12:57

Jezdil jsem vloni v létě i delší jízdy, řádově 300 km denně a zatím jsem neměl problém, co se týká tvaru nebo tvrdosti sedla. O úpravách proto neuvažuji. Ale od nového skútru používám zvýšené turistické plexi od Givi a na moji výšku 185 cm mi přijde výškově ideální. Běžně přes plexi, ale v dešti nebo v noci se trošku napřímím a koukám nad ním.

DJcz
DJcz napsal 06.04.15 v 14:08

Hoj mam ten samý stroj ale mě z něj bolí kyčle bo sedí člověk jak na široké kládě. Uvažuješ nad nějakýma ůpravama myslím třeba jako vyčalounit znovu sedlo (zdá se mi tvrdé a nepohodlné) a nebo větší plexi?
DJcz

Milan1963
Milan1963 napsal 23.08.13 v 01:33

Pěkný, přeju příjemné cestování!

Více komentářů



TOPlist