renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Pegaso 650 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mildaz
Vloženo 8.4.2013
Aktualizováno 10.4.2013
Zobrazeno 3 911x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Milovaná i zatracovaná, prostě typická italka.

Více fotografii

Motorka koupena od JR Moto - Velice dobré.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS: Vysoká cena u modelů v dobrém stavu.
Suzuki XF 650 Freewind: Vzduchem chlazený motor, ale měl jsem ji vzít.

První dojmy - Motorka padla ihned do ruky, celkem vysoká - stojím na špičkách a mám 180 cm, pohodlné sedlo, velmi dobrý rozhled - široká řídítka a zpětná zrcátka, ve kterých nejsou vidět jen ramena ale prostor vzadu, typický zátah jednoválce.

Motorku bych doporučil pro - Tomu kdo se vyzná v opravách a rád se vrtá v motorkách, časté opravy v servise vyjdou pěkně draho.

Doplňky na motorce - Topcase, cestovní plexi a hlavní stojan.

Recenze

Motorku jsem kupoval v únoru a jel s ní hned nadšeně domů - 150 km. Na to, že jsem seděl na motorce asi po 20 letech poprvé, se mi jelo příjemně. Jednoválec krásně zatahuje, motorka je vysoká a je z ní velmi dobrý rozhled. Jde krásně brzdit motorem, v pravé ruce je potřeba cit - přidáte a jdete dozadu, prudce uberete a jdete na hubu. Rozhodoval jsem se mezi Suzuki Freewindem a Pegasem, nakonec zvítězil vodou chlazený Rotax, po čase jsem litoval, že jsem nešel do Suzuki. Pegaso je po vzhledové stránce velmi pěkně zpracovaný motocykl, motor je svým výkonem na úrovni BMW 650, do terénu se hodí pouze na suchý pevnější povrch, v měkkém terénu a na šotolině je znát velká váha na předním kole. Moto je perfektní na naše rozbité silnice, kde vyžehlí i velké nerovnosti. Na dálnici se dá jet i 170 km/hod., ale jsou už znát velké vibrace, takže ideální rychlost je tak 120 km/hod., perfektní je cestovní plexi. Vadil mi malý rozsah otáček jednotlivých stupňů, musíte často řadit, jinak motorka vibruje jak hrom. Velice příjemná je spotřeba, do 5ti litrů i při ostřejším stylu jízdy, a to má dva karburátory. Další plus je jedna levná zapalovací svíčka, na Suzině mám 4 a podstatně dražší, a také celkem malá olejová náplň - 2l proti 3,5l na Suzuki. Radost z jízdy vám kazí časté závady - prostě Ital, časté až infarktové problémy se startováním, problémy s volnoběžkami a dobíjením, které mi zničilo baterku a dále spousta drobných závad - prostě pořád spravujete, velmi špatný přístup je k zapalovací svíčce a ke karburátorům. Dále velký nervák je shánění náhradních dílů a přístup hlavně A-Spiritu k majitelům starších modelů - prostě pražáci, sedět na židli, popíjet kafíčko, točit palci mlýnek a čekat, až mi prachy spadnou do klína, a ty motorkáři, ty se poser. Po dvou letech jsem byl rád, že šla z domu. Fotky jsou z doby těsně před prodejem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Woky
Woky napsal 25.10.13 v 15:04 10b.

Moc pěkný čtení, Jinak taky jsem mněl pegynu. A zřejmně se kní budu vracet . Jo a máš to za 1O Bodů

seikos
seikos napsal 08.04.13 v 19:06 10b.

wow, dlouho jsem neviděl Pegaso v takhle luxusním stavu. To jsi trefil na zlatý důl Ať slouží, je to skvělá motorka. Z vlastní zkušenosti

istonbike
istonbike napsal 08.04.13 v 15:58 10b.

Typicky elegantní italka s Rotaxím 1buchem v super stavu přijmi 10b s přáním parádních kilometrů v sedle i stupačkách

Více komentářů



TOPlist