renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 600 F (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dempsey
Vloženo 11.3.2013
Aktualizováno 1.5.2018
Zobrazeno 3 301x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Suzuki GSXF 600 je motorka s netradičním designem, mnoho lidem do oka nepadne ale mě se velice líbí. Je to univerzální motorka, která dobře poslouží člověku, který rád cestuje i člověku co se chce sportovně svézt

První dojmy - Motor: plynulý zátah prakticky od 1500ot./min až do konce, Podvozek: sportovně/cestovní, dlouhý rozvor, je jí potřeba trochu nutit do zatáčky. Brzdy: nemám na co bych si stěžoval Kapotáž: výborná ochrana před větrem, dobré zvláště při delších cestách.

Doplňky na motorce - výfuk SLK

Recenze

Tento model Suzuki jsem chtěl již dlohou dobu, původně jsem přemýšlel nad prvním GSX 600F z devadesátých let, ale po prozkoumání inzerce jsem našel spousty nových modelů (od 1998) za velmi rozumnou cenu, a volba byla jasná.
Na tuto motorku jsem přesedal ze Suzuki GS 500E. Po prvním svezení jsem byl trochu zklamaný výkonem, oproti GSu mi to nepřišlo o moc silnější, ale první zdání klame. Aby člověk pochopil o čem tento motocykl je a co od něj může čekat, je potřeba se podívat do historie.
Spousty lidí nazývá GSXF "okapotovaný bandit", ale tato motorka krom motoru, který od ní bandit převzal nemá s banditem nic společného. GSX 600F se představila na motosalonu v Paříži v roce 1987 jako reakce na tehdy špičkovou Hondu CBR 600F a Kawasaki GPX 600. Tehdy díky svému motoru odvozenému z GSXR patřila mezi špičkové motorky ve třídě 600cc. Díky svým 64 kw udělala 1/4 míli za 11.8, to byl čas kterým se začátkem 80tých let mohly pyšnit motorky mnohem vyšších obsahů. Bohužel vývoj ve třídě 600 šel rychle dopředu a Suzuki na tento model co se týče modernizací trochu pozapoměla. Již začátkem 90tých let byl tento motocykl spíše než jako supersport brán jako sportovně/cestovní. Nicméně díky velmi příznivé ceně se těšil velkému zájmu. Proto se Suzuki rozhodla tento model v roce 1998 upgradovat.
Nový model dostal označení GSXF 600 a již od počátku byl jasně směřován do kategorie sportovně - cestovních motocyklů. Nejvýraznější změnou byl design, designer se nechal inspirovat mořskými medůzami, díky čemuž se motocykl vyznačuje velmi oblými tvary kapotáže. Tento design je pro mnoho lidí velmi rozporuplný, mě se však velice libí.
Co se týče podvozku, ten má oproti přechozímu modelu delší rozvor, rám zůstává prakticky beze změn, je použitý ocelový dvojtý kolébkový rám z obdélníkových profilů. Motorka proto nepatří zrovna k nejlehčím, suchá váha motocyklu je 208kg, ale při jízdě to není vůbec znát a manipulace pokud nevážíte 50kg je také naprosto v pohodě.
Motor ztratil 7kw ve prospěch plynulejšího průběhu kroutícího momentu, díky tomu motocykl nemá prudší nárust výkonu ve vyšších otáčkách. Narozdíl od GS 500, která má znatelný nárust síly od 6500ot./min, se zdá GSX jako nevýrazné. Avšak průběh kroutícího momentu oceníte hlavně při předjíždění, kdy je málokdy potřeba podřadit na 5tý převodový stupeň. Po zvyknutí si na tento průběh zjistíte, že motocykl má výkonu dostatek a i pro sportovní svezení není nutné motor vytáčet do červeného pásma.

GSXF 600 je především určeno lidem, kteří používají motorku na cestování ale také se občas spotovně svezou. Olejem chlazený motor koncepčně z roku 1985 je považován za etalon ve spolehlivosti. I když dnes již neoslní výkonem stále nabízí slušný zátah. Nejlépe tento motocykl vystihuje přísloví "za málo peněz, hodně muziky".

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Michal1985
Michal1985 napsal 17.05.22 v 07:26

Michal1985
Michal1985 napsal 17.05.22 v 07:26 10b.

Kandelábr
Kandelábr napsal 09.06.16 v 20:34 10b.

Pěkně zhodnocené

Shawi
Shawi napsal 14.03.13 v 16:39 9b.

dobrý stroj pro normální lidi

istonbike
istonbike napsal 12.03.13 v 00:02 10b.

Design téhle Sůzi je opravdu něco jiného a proto je nepřehlédnutelná dobře jsi to napsal přijmi 10b s přáním super kilometrů v jejím pohodlném sedle

Více komentářů



TOPlist