Krásná,modrá, offroadová, no prostě tenerka,z dálníce na polňačku no problem,přebrodit potok no problem,štěrk, šotolina, tráva,no prostě kráska do města i na ten střední offík.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - No to se to krásně houpe. Najednou mi přestali vadit rozbité české silnice. Od teď se na svět koukám z výšky a jsem cool.No prostě na lepší se rychle zvyká.Nejsilnější dojem z první jízdy? Měl jsem ukrutnej strach aby mi po cestě k pumpě nedošlo béňo.
Motorku bych doporučil pro - Tuto moto mohu vřele doporučit všem co chtějí jezdit na expedice,nebo jen tak pro zábavu kolem komína. A pokud máte někdo místo nohou ustřelený kecky jako já a váháte kvůli výšce, nebojte se toho dá se to .
Doplňky na motorce - Originální výbava Adwenture, se osvědčila a naprostá spokojenost
blástry Barkbusters, padací rám SW Motech,Zásuvka 12v
Recenze
Moto za přijatelnou cenu s trochou té výbavy navíc (kryty rukou,alu kryt motoru,boční kufry),snad jen trochu vyšší,ale to se postupně poddává.Slušný zátah motoru od spodu s trochou těch vibrací navíc,ale postupně si na to zvykám. A to hlavní všiml jsem si ,že se spousta lidí za touto kráskou otočí.
Tak se rok s rokem sešel a já si řekl,že bych mohl doplnit recenzi o nějaké ty zkušenosti po ročním ježdění v sedle tenerky.Po počátečním oťukávání a prvních kilometrech nejistoty mi moto poměrně brzy padla do ruky a jízda na ní se stávala stále větším požitkem a silně návykovou.Musím ale podotknout,že vzhledem k mé výšce 173cm to byl někdy taky pěkný boj a dřina. I bez jakýchkoliv úprav ale může člověk mého vzrůstu s touto moto absolvovat Alpy, i nějakej ten lehkej offík.Já jsem se rozhodl po přečtení několika článků pro snížení moto a to také provedl přepákováním a povolením v brýlích a tím dostal motku dolů zhruba o 3,5cm. Jízda po snížení se stala mnohem jistější,hlavně v terénu to už je o mnoho snažší a také jsem získal daleko větší jistotu při cukání po městě a na křižovatkách.Na tenerce mám najeto 8500km a po roce provozu zatím bez závad.
K velmi silným přednostem patří celková robustnost stroje a i padací ochrané protektory perfektně plní svoji funkci. Pády v terénu při malých rychlostech spolehlivě poberou. To už se nedá říci o originálních plastových blástrech které se příliš neosvědčili a při prvním pádu se tento blástr ulomil, ale možná právě proto to neodnesla páčka což kdesi daleko od civilizace muže být klíčové.
Tato motka je předurčená na cestování a jízda i z naloženými kufry je pohodová a vysoké zdvihy pérování jsou jakoby stvořené na rozbité okresky i lehčí terén.
Motor není na žádné závodění ale pro potřeby cestovního endura plně postačuje.Velká nádrž 23l spolu s umírněnou spotřebou poskytuje docela slušný akční rádius skoro 500km.
Velmi bych také pochválil brzdy které nemají i s plně obsazenou a naloženou moto sebemenší problém.
Ještě něco málo k pneumatikám.Originální pneu Metzeler Tourance jsou velmi dobré na suchý i mokrý asfalt, zvládnou i jízdu po suchých šotolinách ale tam jejich možnosti končí. Jízda na vlhkých a mokrých off trasách je naprosté utrpení dřina a soustavné driftování na hranici pádu.
Po roce ježdění naprostá spokojenost a splnění očekávání.
Tahle Yamaha je opravdu všeuměl a povedla se ti
Joooo žluto modrá taky fandim Zlínu
Ta kombinace se žlutou