renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6F (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Outmiss
Vloženo 5.5.2012
Aktualizováno 5.8.2014
Zobrazeno 1 733x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


S mojí kawou jsem moc spokojen. Pohodová motorka se super vlastnostma. Určitě nelituju!!

Více fotografii

První dojmy - Zatím jsem měl tu čest si ji pouze dovést z Prahy a poté na evidenční kontrolu. Cesta to nebyla zrovna krátká, takže jsem byl plný očekávání co mi moje "nové" moto předvede. Zavěrečné hodnocení po jedné trase dělat nemohu, ale zanechala ve mně velmi příjemné dojmy. Krásně seděla, při vyšších rychlostech se neklepala, krásně táhne od spodu. Už se moc těším až bude po servisu a někam vyrazíme na delší zkušební jízdu. :)

Motorku bych doporučil pro - Určitě doporučuji začínajícím jezdcům a slečnám. Výkon je dostačující, ale díky 53 kw a faktu, že je to dvouvál motorka dokáže hodně věcí odpustit. Jinými slovy umí hodně pozlobit a zažijete super svižnou jízdu když chcete, ale jinak je to klidná a pohodová motorka.

Doplňky na motorce - Jako první jsem instaloval nové plexi. Staré začlo praskat okolo uchycovacích šroubků, ale v servisu jsem se dozvěděl, že to nebylo mojí manipulací, ale únavou materiálu. Koupil jsem plexi cestovní a při vyšších rychlostech, hlavně na dálnici, jsem za to opravdu vděčný!!
Další změnou byl laděný výfuk GPR, kterého jsem se zprvu bál díky jeho "hlubokému bublání", ale jsem nadmíru spokojen!
Zatím poslední změnou byly závažíčka na řídítka spolu s gripy.
V blízké době čekám ještě jednu úpravu a to předělání sedla.

Recenze

S mojí kawou už to táhnu 3. sezonu, takže přidám nějaké moje dojmy, které jsem za tu dobu získal.

Co se týká výkonu, tak do začátku určitě bohatě stačí. Není problém se držet i silnějších strojů. Krásně táhne už od nějakých 3000 otáček až do nějakých 8500 kde je výkonostní maximum pak už do 10000 jen víc řve Mimo město je to blaho, na dálnici už přeci jen při nějakých 160 km/h to docela nepříjemně háže.

Posez je dle mého názoru spíše cestovní, ale zalehnout jde taky bez problému
Na moji výšku (192 cm) by se mi sedělo vcelku pohodlně nebýt toho sedla. Na menší vyjížďky to ujde, ale jakmile je to moto trip během kterého se má najet více km, tak je to utrpení. Na to konto mám objednanou úpravu sedla na polovinu letošního sprna 2014, už se těšim až prodloužené záda přestanou bolet Hned jak bude hotovo, přidám sem dojmy

Ovladatelnost této moto je prostě skvělá. Nemám nejmenší problémy s její vahou (204 kg) manévrovat při parkování, nebo při jízdě pomalejší nebo i naopak ostřejší.

Co bych možná téměř jediné motorce vytkl jsou asi brzdy. Neřekl bych že jejich účinost by mělo mít na svědomí opotřebení. Prostě mi přijde, že v určitých situacích (hlavně při ostřejší jízdě) bych ty brzdy snesl o něco důraznější.

Další věc se kterou by možná mohl mít někdo trable je výška sedla. Pro mě je akorát, ale když jí zkoušel kamarád cca 170 cm tak měl menší problém dosáhnout stabilně oběma nohama na zem.

Co se týká cestování, tak na to je er-6fko jako stvořené. Klidná jízda jak po okreskách tak dálnici je opravdu paráda.

Poslední věc, kterou bych chtěl zmínit, je sportřeba. Hodně svižnou jízdou jsem se dostal maximálně na 6l. Jinak běžně, když nelítáte pořád v omezovači , se dá jezdit mezi 4-5l.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist