renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-12R Ninja (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mmks
Vloženo 2.5.2012
Aktualizováno 18.3.2018
Zobrazeno 6 824x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Přestavba na naháče/street. Před tím bořená na plasty (snad jen) a pak zkoušená na okruhu.

Více fotografii

První dojmy - zbytečně výkonná

Motorku bych doporučil pro - pro mě už ne

Doplňky na motorce - nosič, laďák atd. kurňa, chci ji jen dát jako neaktivní

Recenze

ZX12 se mě vždycky straně líbila. Ne jen kvůli tomu hovadskému výkonu, ale pro to, že ač velká, furt vypadá jako sport. Z kapoty jsem měl ale strach, protože schovaný za plexi bych ten výkon asi využíval a časem na to asi doplatil.
Minulou sezonu musela mašina z domu a moc chyběla, prachů taky moc nebylo a tak jsem využil možnost koupit za poměrně dobrou cenu ZX12, která měla jezdit jen 2x na okruhu. Věděl jsem, že na ní bude ještě spousty práce, ale docela jsem se na ni těšil. Naučil jsem se u toho dost věcí, seznámil se s mašinou. Díly sháněl postupně po netu a i když cena nakonec vyskákala, bylo to rozptýlené do víc měsíců tak to tak nebolelo a nakonec vyšlo i na lak (kamoš - za hubičku). Nejdýl jsem sháněl masku, protože jsem chtěl s homologací a těch v nabídce kromě Acerbisu moc není.
Do budoucna je v plánu držák kufru (už se ladí), jiný výfuk (nevím který *** ho tak vytunil vrtačkou :-/ ), zlatá kola a hlavně tlumič řízení.
Jízda pro mě zatím pokaždé šimrání v břiše a respekt až strach. Rok jsem na mašině neseděl. Před tím ZRX1100 a i když to rozhodně není slabá motorka, toto je přece jen něco jiného a i ta stříkačka je dost znát. Posaz pohodlný, podvozek překvapivě rozumný i na špatných silnicích, jen strašně citlivý plyn. Převodovka na Kawu překvapivě jemná, jen neutrál nevrazím za jízdy, ale až když zastavím. Motor je kapitola sama o sobě. Nad 6tisíc zatím netočím, mám z toho fakt respekt a je to v podstatě zbytečné. Na 4,5t/ot to jede skoro 160 a to je na naháče dost, nehledě na to, že stačí bez podřazování vzít za plyn a je tam hned 200km/h. Furt mám bordel v tom, co tam je vraženo za rychlost, jede to na cokoliv, na jakoukoliv rychlost a jede to hodně.
Brzdy mají pancéřky a brzdí dobře, jen mě tam chybí taková ta jemnost, musí se za nic prostě víc vzít. Myslím si, že tam bude asi nějaká sportovní směs, protože když se zahřejí je to znatelně lepší.
Největší mínus je, že změnou posezu se dost zvedá přední kolo. Ještě na 3. je pro mě nemožné zarvat za plyn, protože se zvedá. Dost neklidné je taky při hrbolech a horizontech, musí se opatrně. Má trošku strach, co s tím udělá kufr, tašky, baťůžek...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BeňaZX12R
BeňaZX12R napsal 21.10.17 v 18:31 10b.

Hezky udelaná, 2v1

Bundes
Bundes napsal 22.04.16 v 10:48 10b.

docela pěkná zbořka

mmks
mmks napsal 02.03.14 v 17:06

Dík, bohužel mi to nic neříká. Není problém se mrknout, ale jak jsem psal. přestavba byla z nouzecnost. Mít ZX12 v originále, tak rozhodně bych ji neprznil "kutilstvím"

oioi01
oioi01 napsal 01.03.14 v 19:01

Fajná
Taky bych si chtěl udělat brzo nějakého brutálího naháče, jen nevím z čeho ještě...

V podivíně mám dva známé, Průšu a Lasičku, neznáš?

Rád bych takovou bestii viděl na živo..

CryingDragon
CryingDragon napsal 15.06.13 v 17:04 10b.

A máš to za deset :) libí se my.

Více komentářů



TOPlist