ZR-7S klasická low-end japonka, prastarý osvědčený motor, "držák" snad ještě ze Zephyru, chlazení vzduch - olej, dvouventil dohc, neoplývá výkonem ale pro svůj cestovní účel postačí: max.výkon 56 kW (76 PS) @9500 ot/min, krouťák 63 Nm @7500 ot/min
Recenze
při výběru tohoto stroje rozhodovalo zvažování spousta pro a proti ... ano, je dost těžká, pouze pětikvalt s poměrně nízkým výkonem, trubkový rám nebude moc pevný, tlumiče nebudou dost sportovní - ale na druhou stranu a na prvním místě JE TO KRÁSNÁ KLASICKÁ MOTORKA prostě se mi líbí její vzhled, je pro mě dost velká a parádně pohodlná, její pořizovací cena byla příznivá a očekávám dle zkušeností jiných uživatelů malé provozní náklady. Líbí se mě tah motoru od velmi nízkých otáček, snad ještě lepší, než můj starý dvouválec. Šestka tam chybí, možná i sedmička ale co už, nikdo nejsme dokonalý (edit: šestka nechybí! po 2měs jsem se naučil taky trochu točit plynem a na pětku je to tak akorát, plynule táhne pořád nahoru a hezky přitom bzučí, do červeného pole otáčkoměru se na silnici stejně nedostanu, 220 km/h se na cesťáku běžně nejezdí, spotřeba 5,1 l/100km, šetrná ke gumám). Ovladatelnost překvapivě velmi dobrá, na to jaký je to mastodont. Nové gumy Michelin Pilot Road2 na okreskách za chvilku na hranu, má origo široký zadní ráfek, není problém si škrtnout stupačkou, jede jak po másle, lehce, plynule, svižně, žádný cukání a praní se se strojem. Na dnešních silnicích jsou měkké tlumiče výhodou, sportovního vyžití ve svém věku už tolik nepotřebuju a na velké cestovní enduro ve slušném stavu nebyly peníze - proto zatím velká spokojenost, za ty prachy snad ideální kompromis a jen těžko jsem si mohl vybrat lépe.
Doplněk: nosič "home made" a kufr NAYKA Simply 42 L.
držák fakt hustej
Je krásná
Tož pěkně to vypadá, někdy se k tobě musím konečně stavit
Gratulace k novému stroji a hodně šťastných km M.
Madonno: ať tě vozí, kdo tě ... (ale to se nevylučuje, já mu to půjčím a svezte se klidně oba, stejně už ji řídil dřív než já )
jo a díky všem za pochvalné komentáře