Po několika letech bez motocyklu jsem pořídil tohoto krasavce.
Je to moje již třetí moto. Rozhodování bylo velmi těžké, vybíral jsem mezi Kawa ER6, Yamaha FZ6 a Banditem 600. Nakonec se stál vítězem Bandit a myslí že budu max.spokojen.
První dojmy - Po několika letech bez motocyklu jsem pořídil tohoto krasavce. Je to moje již třetí moto. Rozhodování bylo velmi těžké, vybíral jsem mezi Kawa ER6, Yamaha FZ6 a Banditem 600. Nakonec se stál vítězem Bandit a myslí že budu max.spokojen.
Recenze
Velmi pohodlná a snadno ovladatelná .Na silnici sedí jako přibitá.
Výkon pro cestování plně dostačující s maximální spokojeností !
Má velkou nádrž a dobrý dojezd .
Technické informace:
Motor: řadový čtyřválec, karburátor, DOHC, 4 ventily
Zdvihový objem: 600 ccm
Vrtání x zdvih: 62,7 x 48,7 mm mm
Maximální točivý moment: 54 Nm při 9500 ot/min
Maximální výkon: 57 (78 k) při 10500 ot/min
Převodovka: 6ti stupňová
Sekundární převod: řetěz
Podvozek, rám
Přední brzda: 2 kotouče, 290 mm
Zadní brzda: 1 kotouč, 240 mm
Přední pneu: 120/60 ZR 17
Zadní pneu: 160/60 ZR 17
Pohonné hmoty, spotřeba paliva
Objem nádrže: 20/3 l
Další parametry
Barvy: červená, černá, modrá
Nejvyšší rychlost: 206 km/h
Pohotovostní hmotnost: 220 kg
Rám: dvojitý kolébkový/ocel
Rozvor: 1430 mm
Výška sedla: 810 mm
Je to krasavec ,určitě stojí za 10bodů.Přeju hodně kilometrů a jen kolama dolů .
Super stíhačka
Pěkný stroj s hezkým sedlem tak hlavně ve zdraví a s rozumem 10b
Tenhle model je z celé historie Banďourů ten nejpěknější,krásný vzduch-olej motor,klasické budíky a super kukuč dávám 10b s přáním super kilometrů v parádně přešitém sedle