renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha V-MAX (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník me6i
Vloženo 3.11.2011
Aktualizováno 26.5.2022
Zobrazeno 6 080x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Úchvatnej plechovej démon co rozproudí všechnu krev v žilách. Nevyměnila bych ho už za nic na světě!

Více fotografii

Výška jezdce: 165 cm

První dojmy - První dojem je u Maxe nepopsatelnej... Rozbuší se srdce, celý tělo zalije jakýsi pocit blaha, vrušení, očekávání i respektu zároveň - jedním slovem orgasmus. Líbí se mi ta jeho dominance se kterou ho člověk musí brát a to, že je to kus poctivý težký mašiny. Nelíbí se mi na něm jediná věc - ten prevít má hranice dál než já :-D Vzpomínám si jako dneska když jsem na něm poprvé vyjela a padl mi okamžitě né do jedné ruky, ale do obou ;-) Předsudky o něm jsou většinou přehnané - říká se, že nezatáčí, nebrzdí, kroutí se... No já za sebe říkám, že to není vůbec žádná pravda - je to famózní mašina, která se prostě musí jezdit trochu jinak (prostě Max nooo) - kdo nevyzkouší nepochopí ;-)

Motorku bych doporučil pro - pro ty, co mají rádi výzvu a nevěří kdejakým pomluvám co vedou ti co ani nevyzkoušeli ... na Maxe jsem přešla z Viraga 535 bez jakýchkoliv problémů

Doplňky na motorce - koupeno s padáky a opěrkou s nosičem
hned po koupi úprava - pancéřové brzdové hadice + brzdy, teď čerstvě malé sportovní blikny a vyhřívané hefty

Recenze

U Maxe si člověk asi nevybírá - tam se to prostě stane. Mně uchvátil na první dojem jen tím, že stál v řadě různých motorek a pro mě absolutně vyčníval vším. Už v tu chvíli jsem věděla, že ho chci. Pak přišlo to další zjištění co je to zač - ale ani to člověka prostě nezastaví

S Maxem mám zatím najeto trochu přes 7tis, ale teď už ho s klidným svědomím můžu soudit - obrázek už mám
Jízda na něm neomrzí je to pořád stejně adrenalinovej zážitek. Nestalo se mi, že by motor někdy nestačil což je asi jeho největší chlouba.
Zvuk je 3 v 1 - pokud se drží v nízkých otáčkách zní jako neškodnej čopřík, ve středních jako cesťák a ve vysokejch otáčkách jsou to "splašený trubky" a podobně jsou na tom i jízdní vlastnosti. Dokáže jet velice slušně, normálně i neslušně.

S ovladatelností je to trošku jinak než je člověk naučenej - na Maxe si člověk musí zvyknout. Neodpustí spoustu věcí jako třeba v mém případě na začátku ježdění Virgule. Pokud se ovšem netlačí hned na pilu, dá se celkem plynule přejít na styl ježdění co Maxovi svědčí. Do zatáček je pravda se musí vést spíš s rozumem. To jsou okamžiky, kdy člověku připomene, že má 300 kilo stejně jako u brždění. Pokud ho ale člověk jezdí už delší dobu, naučí se s tím tak nějak počítat. Ani zpočátku a ani teď to Maxovi nezazlívám ba naopak jsem ráda, že mám vůči němu stále trochu zdravého respektu
Z vlastní zkušenosti mám radši, když ho v zatáčkách držím spíš víc ve vyšších otáčkách.

Spolujezdce moc nevozím - nějak si na křeny nepotrpím - ale když už, tak se to nijak na jízdních vlastnostech nepodepisuje.

S úložným prostorem je to pravda trošku bída. Maxovi, si myslím, nesluší žádná zavazadla a už vůbec ne plastové kufry (brrr). Když už se ale někam jede tak není na výběr že - někam se ty věci dát musí. Já to vyřešila gumovým válcem a dvěma brašnami + další místo na nosiči za opěrkou. Pokud jde o takhle větší bagáž je dobrý pamatovat na to, že se tankuje pod sedlo a bagáž dle toho šikovně naskládat. Ne jednou se mi sedlo težko odklopovalo

A teď chtě nechtě k té spotřebě - ano ano je to jedna z jeho slabin - ten prevít ŽERE I TRÁVU U KRAJNICE! pokud jezdím eko tak jsem na průměrce kol 7 litrů, když jezdím s boostem tak to radši ani nesleduju (asi kolem 9?) S 15 l nádrží je pak spousta prostoru pro zastavovaní na benzínkách na odpočinek, protažení a cigaretku I tohle se dá ale prostě naučit a počítat s tím za tu sílu mu to opět člověk rád odpustí.

Co se týká poruchovosti - nemyslím že je na tom Max nějak špatně - jako kterýkoliv jiný stroj potřebuje po nějaké době prostě vyměnit pár starých dílů za nové a vzhledem k tomu, že sériově se už tenhle model nedělá tak je dle mě absolutně normální že jsou trošku dražší. ( halt kultovka ) O servisu a podobných věcech se vždy radím s maxákama na jejich oficiálních stránkách - každej rád a ochotně poradí

Max se cítí nejlépe na silnici rovné , motorka do města to určitě není.
Popojíždění na semaforech mu vůbec nesvědčí, chce jezdit a cejtit vítr na chladiči

Max byl, je a bude vždycky můj miláček na kterého nenechám dopustit

(* Vše výše uvedené jsou jen a jen moje názory, tudíž je absolutně v pořádku, že se s nimi nemusí všichni ztotožňovat!)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ryntyn
Ryntyn napsal 06.08.20 v 11:48 10b.

Parádní počtení, taky jsem přesedlal z Viraga (750) a masakr!
jasných 10b

Vmax-Baf
Vmax-Baf napsal 31.01.19 v 09:54

Parádní stroj. Opěrku máš originál?

Dave1973
Dave1973 napsal 05.03.14 v 21:04 10b.

Max, takže i body na max, jen u té první fotky bych brečel...

YamiraVirago
YamiraVirago napsal 29.05.13 v 21:55 10b.

Toecutter.
Toecutter. napsal 25.05.13 v 17:22 10b.

Ta první fotka mašiny je opravdu jak z filmu ŠÍLENÝ MAX.

Více komentářů



TOPlist